שף פרטי חלבי – כל מה שרציתם לדעת על הטרנד הנהדר הזה

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

כאשר אנו מדברים על ארוחות שף שנעשות על ידי שף פרטי חלבי, עלינו להבין קודם כל, כי מדובר בקונספט, אשר כובש את העולם המערבי בקצב מסחרר, ולא בחסד.  שף פרטי חלבי מביא עד הבית שלכם את מנות הגורמה המפורסמות, המשובחות והטעימות ביותר, וכמובן שכל זה מבוסס את טהרת החלב. אז במידה ואתם מחפשים רעיונות חדשים לדייט מוצלח שיוציא אתכם קצת מהשגרה, חוגגים יום הולדת עם המשפחה והחברים ורוצים להשאיר בהם טעם של עוד, או שאתם סתם רוצים לחגוג בלי סיבה, נראה שארוחה מושחתת זו, בניצוחו של שף פרטי חלבי היא הפתרון המושלם עבורכם.

שף פרטי חלבי – למה עליכם לקחת שף פרטי חלבי לאירוע הבא שלכם?כאשר אנו מדברים על ארוחות שף שנעשות על ידי שף פרטי חלבי, עלינו להבין קודם כל, כי מדובר בקונספט, אשר כובש את העולם המערבי בקצב מסחרר

יסכימו כולם כי יציאה למסעדה, היא חוויה מיוחדת מכל בחינה. בעיקר כאשר, מגיעים למקום שקולע לטעמכם המדויק, מבחינת אוירה, תאורה, מוזיקה נעימה, יין או קוקטייל שמשתלב בצורה מדויקת עם הארוחה, וכמובן, האוכל הנהדר. אך, על פי דעת קהל, תחושת הבית הנוחה והמוכרת, אינה ניתנת להחלפה בשום מקום אחר בעולם, ועל כן, אנשים רבים בוחרים לקחת חלק בחוויה קולינרית שמתנהלת בצורה קצת אחרת, וללא ספק, מיוחדת במינה, כאשר, אתם בוחרים את המוזיקה, היין והקוקטיילים, הראשונות, העיקריות והקינוחים, כך שלמעשה, הארוחה שמוגשת לשולחנכם היא ארוחה שמותאמת בדיוק לטעמכם האישי. אז בין אם רומנטי, משפחתי, שמח, משוגע, שליו או רגוע – אתם בוחרים והשף שם בשבילכם ובשביל להקשיב.

מהם היתרונות של שף פרטי חלבי על פני שף בשרי?

ובכן, עד לפני עשור בערך, רוב האנשים היו בוחרים דווקא בתפריט בשרי, שהיה נחשב לאיכותי ויוקרתי וכמובן טעים. ככל שהזמן עבר, יותר ויותר אנשים החלו לשנות את התזונה שלהם, שכן מחקרים רבים מראים כי תזונה המבוססת על חלבון מן החי איננה בריאה ואף מזיקה ומעודדת היווצרות של מחלות. חלה עלייה מאוד גדולה בכמות האנשים שרוצים לאכול אוכל בריא יותר, מגוון יותר ומזין יותר הכולל דגים, ירקות, פירות, דגנים מלאים, אגוזים, שמנים ממקור צמחי, גבינות טבעוניות ועוד. העולם הזה, הבריאותי יותר, נכנס גם לתחום האירועים. שבוחרים בשף פרטי חלבי לאירוע שלנו, בוחרים באוכל מגוון, בשפע על השולחן, צבעוניות ומגוון של מנות איכותיות וטעימות.

שף פרטי חלבי – למה עליכם לצפות כאשר אתם מזמינים שף פרטי חלבי?מהם היתרונות של שף פרטי חלבי על פני שף בשרי? ובכן, עד לפני עשור בערך, רוב האנשים היו בוחרים דווקא בתפריט בשרי,

אז אחרי שהגדרתם ביחד עם השף את הארוחה, והבנתם ביחד מה בדיוק תרצו לקבל בארוחה, עם שף פרטי חלבי, יהיה ניתן להתחיל את הערב עם יין אדום, או למברוסקו, על הספה בסלונכם, לאכול פלטת גבינות משובחות שהותאמו במיוחד עבורכם על ידי השף, בחמימות ואינטימיות. לאחר מכן יהיה ניתן לעבור לשולחן האוכל שם תוכלו להנות ממגוון מנות ראשונות, כמו, מבחר לחמים באפייה ביתית, סלט קפרזה או סלט בניחוח הדרים. ולאחר מכן, כמובן, עיקריות מטריפות, החל מרביולי גבינות ועד למוסר ים במעטפת חמאה.

שף פרטי חלבי – כמה זה אמור לעלות?

שף פרטי חלבי יכול לנוע בטווח מחירים מאוד רחב ומגוון, כאשר, במרבית הפעמים השף יבחר לתמחר את הארוחה פר ראש, זאת אומרת, לא על פי כמות כללית של מנות שהוא מוציא, אלא על פי כמות מנות שהוא מוציא לאדם, וכמו כן, גם בסוג האירוע. ארוחות שף פרטי חלבי יכולות לנוע בין 170-450 ש״ח, כאשר, אנחנו מסתכלים על אירוע עם מספר רב של אורחים, בעוד שארוחה זוגית יכולה לנוע בין 1200-2000 ש״ח. כמובן שהמחירים יכולים להעלות כאשר מדובר בשפים יותר מפורסמים וכ׳ו. קריטריונים המשפיעים על העלות הסופית של האירוע בין השאר הם גודל האירוע, כלומר כמות המוזמנים, סוג התפריט שתבחרו, למשל האם הוא כולל הגשה של דגים או לא, מה שמייקר את האירוע כמובן, סגנון הגשה, קינוחים, אלכוהול ועוד.

שף פרטי חלבי איך זה עובד בפועל?

בעיקרון, אתם אמורים לבחור שף פרטי חלבי בהתאם לסוג האירוע שלכם, שכן יש הבדל בהתאמת התפריט, בין כזה המיועד ליומולדת לבין כזה המיועד לחתונהשף פרטי חלבי יכול לנוע בטווח מחירים מאוד רחב ומגוון, כאשר, במרבית הפעמים השף יבחר לתמחר את הארוחה פר ראש למשל. כמובן, ניתן לבחור תפריט חלבי עם כל מיני התאמות כמו למשל תפריט חלבי צמחוני, תפריט חלבי טבעוני, תפריט חלבי לאנשים הסובלים מרגישות מלקטוז או גלוטן ועוד. אחרי שהבנתם פחות או יותר את הקונספט, הגיע הזמן לברר על שף פרטי חלבי.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתחיל לעקוב אחרי כמה שפים שמדברים אליכם מבחינת הקונספט שלהם, באינסטגרם או בפייסבוק. בנוסף, תוכלו גם להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים ולשאול האם הם מכירים שף כזה או אחר. כדאי לבדוק שהשף אותו אתם בוחרים מתאים בהיבט של כמות המוזמנים וגם בהיבט של הלוקיישן, שכן לא פעם נדרשת לוגיסטיקה מסוימת כדי לארגן ולהפיק את האירוע. תוכלו להשוות מחירים, שכן עלות האירוע מושפעת במידה רבה גם מהשף אותו תבחרו.

אז אם אתם נמצאים לפני אירוע שיקר לליבכם, ואתם רוצים להשאיר את האורחים שלכם עם טעם של עוד, או שסתם בא לכם להתפנק על סעודה משובחת לצד האנשים הקרובים אליכם, כאשר, הארוחה מבוססת על חזון של טריות, יצירתיות, אסתטיקה, חומרי גלם איכותיים וטעם בלתי מתפשר, נראה שארוחות שף פרטי חלבי הן בדיוק הדבר הנכון עבורכם. שף פרטי חלבי מביא עימו ניסיון של שנים בתחום הקולינריה, הקונדיטוריה, וכמובן, בסביבת עבודה שהיא כוללת מספר רב של סועדים כמו אירועים. שף פרטי חלבי ישאיר אתכם עם זיכרון וטעם של עוד, כאשר הוא יעניק לכם חוויה חד פעמית.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?