סדנת בישול זוגית פרטית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אם אתם חושבים על סדנת בישול זוגית פרטית ללא אנשים נוספים, הנה כל הדרכים לבחור את הסדנה המתאימה.חושבים איך לחגוג יום נישואים? מחפשים דרך מקורית להפתיע את בן או בת הזוג? סדנת בישול זוגית פרטית היא אחת המתנות האהובות בקרב זוגות בכל הגילאים. סדנת בישול זוגית יכולה להיות בבית הלקוח, בבית השף או במקום ניטרלי עם אנשים נוספים. אם אתם חושבים על סדנת בישול זוגית פרטית ללא אנשים נוספים, הנה כל הדרכים לבחור את הסדנה המתאימה.

למה דווקא סדנת בישול?

סדנת בישול היא אטרקציה מגבשת, כיפית וטעימה לזוגות. הסדנה מאוד דינמית ומכיוון שהיא פרטית אתם מקבלים את מלוא תשומת ליבו של השף. במשך הסדנא אתם לא מקבלים חוויה נשכחת, אלא מקבלים כלים וידע כדי לבצע את הבישולים פעם נוספת. ישנו מגוון רחב של סדנאות, החל מסדנאות סושי ועד סדנאות בשר ולכן, הבחירה שלכם היא מאוד מגוונת. 

סדנת בישול גם נוחה בגלל שאין שום טרחה מהצד שלכם. הכוונה היא שבעל המקצוע מגיע עם כל הציוד, סכינים, משטחי עבודה, חומרי גלם וכל מה שנותר הוא להדריך ולבשל. הסדנאות הפופולריות הן באמת סדנאות סושי שמתאימות לזוגות ויותר. כאשר מדובר על קבוצה מצומצמת היתרון הוא שהשף יכול להספיק יותר דברים מאשר סדנה מרובת משתתפים שם צריך להמתין בין למידה ללמידה עד שכולם מגיעים לאותו קו. לכן, סדנת בישול זוגית פרטית היא הבחירה המושלמת לזוגות.

איך בוחרים סדנת בישול?

כפי שציינו, יש מגוון רחב של בחירות בכל הנוגע לסדנאות בישול. איך אתם יכולים לבחור את הסדנא שמתאימה לכם?

  • מה אתם אוהבים לאכול? הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו הוא לא "מה יותר מורכב לבישול" או "מה יותר קל לבישול". הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו הוא מה אתם אוהבים לאכול ורוצים לבשל. סדנאות בישול הן מגוונות, החל מאוכל איטלקי ועד לסדנת בישול טבעונית.
  • מה התקציב שלכם? יש חשיבות גם לתקציב שלכם. שימו לב, רוב הסדנאות הזוגיות יבקשו מינימום מחיר הזמנה, ככה שרוב המחירים יהיו זהים. ההבדל בין סדנה זוגית כזאת לאחרת לרוב יהיה בטווח של ה-100 עד 200 ש"ח לזוג. המחירים מתחילים מכ-400 ש"ח לראש, למעט מקרים חריגים בהם הסדנה נעשית על ידי בשלן מתחיל או מבצעים כאלה ואחרים.
  • איזה ידע אתם רוצים לרכוש? סדנאות הן לא רק בשביל לבשל יחד ולאכול. סדנאות נועדו גם כדי לתת לכם את הכלים לבשל בבית ללא מעורבות של בעל מקצוע. הרבה פעמים אנחנו נמצאים במסעדות ורוצים לדעת איך להם יוצא האוכל כל כך טעים. הדבר בולט בעיקר כשאנחנו מסתכלים על סדנאות סושי, בסך הכל מדובר על תהליך בישול מסוים ועל טכניקת גלגול. את חומרי הגלם ניתן למצוא בכל חנות ובכל סופר, ולכן סדנאות סושי כל כך פופולריות – הן מאפשרות לנו ללמוד את הטכניקה ולהכין בבית.

בישול זה לא התחביב שלכם?

אתם לא אוהבים לבשל? גם אם אתם לא אוהבים לבשל תדעו שסדנאות סושי הן לא רק עבור חובבי הבישול. גם אם בישול הוא לא התחביב שלכם אתם יכולים להפיק ידע רב מבישול ולהנות מחוויה בלתי נשכחת. תחילה חשוב להדגיש שהפעילות מגבשת יותר מכל דבר אחר, בישול ביחד אפילו יכול להיראות תחרותי במהלך הסדנא. גם אם בישול הוא לא התחביב שלכם, מתוך ניסיון אנחנו מבטיחים לכם, הנאה מובטחת לכולם.

סדנת בישול פרטית לעומת קבוצתית

לא כדאי לבחור בסדנת בישול קבוצתית? סדנת בישול קבוצתית היא בהחלט אופציה, אבל אתם לא מקבלים את מה שיכולתם לקבל בסדנה פרטית. היתרון המרכזי של סדנת בישול קבוצתית יבוא לידי ביטוי במחיר. המחיר אותו נשלם יהיה בשיעור של 150-300 ש"ח לראש, זאת בהשוואה לסדנת בישול פרטית שם המחיר מתחיל מכ-400 ש"ח לראש או מינימום הזמנה של 1,200 ש"ח עד 1,500 ש"ח (תלוי בשף). סדנאות בישול קבוצתיות גם יהיו במקום מסוים, ולא בבית הלקוח. 

ממה מושפע מחיר הסדנא?

המחיר של סדנת בישול זוגית פרטית מושפע מהמקום בו אתם נמצאים ומהשף אותו אתם בוחרים. יש שפים רבים שמציעים את שירותיהם, אבל יש שפים מסוימים שיגבו מחיר גבוה יותר ביחס לשאר בגלל הניסיון שלהם. ניסיון שווה כסף, וגם התוצאות אותן תקבלו יהיו בהתאם. בישול הוא דבר שנרכש בידיים ולא על בסיס כישרון בלבד ולכן, ככל שיש לבעל המקצוע יותר "זמן טיסה" כך הסדנה עשויה להתייקר. 

מעבר לכך, המחיר נקבע גם בהתאם לאזור בו אתם גרים. שימו לב, יש סדנאות בישול זוגיות בכל האזורים בארץ: מרכז, דרום וצפון. רוב הצעות המחיר הן כולל עלויות נסיעה, אך חשוב לוודא זאת מבעוד מועד. ובכל זאת, אם יש שף ספציפי אותו תרצו להזמין אבל הוא גר באזור מרוחק מכם, תוכלו עדיין להזמין אותו ולשלם בהתאם למרחק הנסיעה. 

אם בני זוג מחפשים פעילות מהנה ורומנטית לעשות ביחד תוך שהם מחדדים ומרחיבים את יכולות הבישול שלהם, סדנת בישול זוגית פרטית היא אחד מהפתרונות המומלצים ביותר. מה חשוב לחפש בסדנאות האלו? הנה המדריך לבשלנים הזוגיים המתחילים (או המתקדמים יותר).

שיעור בישול אינטימי בבית הוא הדרך המושלמת להתחבר אחד לשני תוך כדי למידה של משהו חדש. מפשילים שרוולים, מתחילים לקצוץ, לחתוך, לתבל ולצלות, ואז מגלים את הארוחה מתעוררת לחיים לנגד העיניים. כל זאת, תוך שמקבלים טיפים ודגשים חשובים מאת שף פרטי שנמצא שם נטו עבור בני הזוג ועבור החוויה האישית והזוגית שלהם. כאשר מחפשים סדנת בישול זוגית פרטית, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • האם אפשרי ליצור תפריט ייחודי המותאם במיוחד לטעם ולצרכים התזונתיים של בני הזוג?
  • מה משך הסדנה והאם כוללת " מיזונפלאס" (הכנות מראש)?
  • באילו בישולים הסדנה מתמקדת, האם במטבח מסוים? 
  • האם הסדנה כוללת קינוחים?
  • כמה עולה סדנת בישול זוגית פרטית?

מה מצריכה סדנת בישול זוגית פרטית מהזוג?

בראש ובראשונה, כמובן שהכי חשוב שיהיה מטבח זמין וכן משטחי עבודה. אם יש אי מטבח בבית, זה מושלם. אם לא, אפשרי תמיד לבשל, לחתוך ולקצוץ על השיש במטבח. כמו כן, עדיף שיהיה שולחן גדול שכולם יוכלו לשבת מסביבו, אבל גם דירות קטנות יכולות להכיל סדנת בישול זוגית פרטית. 

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את חומרי הגלם המשמשים להכנת האוכל. בעוד שרוב השפים מביאים איתם את חומרי הגלם, שפים אחרים עשויים לבקש מהסועדים לרכוש חומרים מסוימים. ולבסוף, חלק מהסדנאות עשויות להצריך מכשירים חשמליים שונים, כולל מעבדי מזון, מיקסרים, טבון (ישנם טבונים ביתיים שהשף מביא אתו) וכולי. 

והחשוב מכל, סדנת בישול זוגית פרטית מצריכה מהזוג סובלנות ורצון ללמוד כמה טריקים חדשים במטבח. בסופו של דבר, המוכנות והרצון להתפתח במטבח – הם מרכיבי המפתח בארגון של סדנה מוצלחת. אם עושים הפתעה לאחד מבני הזוג, חשוב לוודא מראש שהרעיון יתקבל בצורה חיובית וכיפית. 

יתרונות סדנת בישול פרטית זוגית 

סדנת בישול זוגית פרטית היא הבחירה המושלמת לזוגות.סדנת בישול פרטית לזוגות היא אולי הדרך הכי מושלמת להחזיר ניצוץ ולהוסיף תיבול (תרתי משמע) למערכת היחסים. לא רק שזו תהיה דרך מהנה ויצירתית לבלות זמן איכות יחדיו, אלא שהסדנה גם יכולה לעזור לשני בני הזוג ללמוד מיומנויות יקרות ערך שיכולות לשפר את רפרטואר הבישולים שלהם.

בניגוד ליציאה למסעדה, סדנת בישול זוגית פרטית לא מצריכה שום0 מאבקים על חניה, נסיעה בלילה אחרי שתיית יין וכו'. לא פעם, אנשים נמנעים מלשתות אלכוהול במסעדות בגלל הצורך להישאר פיכחים בנסיעה הביתה. כשמזמינים סדנת בישול זוגית, אפשר להנות מיין משובח, לבשל ולהישאר בנוחות של הבית. 

כמה עולה סדנת בישול לזוגות? 

בין אם מדובר על סדנת בישול זוגית או סדנאות בישול לכמה זוגות, בדרך כלל המחירים ינועו בין כ-400 ₪ – 650 ₪ לכל משתתף. כלל האצבע הוא, שככל שיש יותר משתתפים, ככה המחיר פר סועד יהיה זול יותר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את מספר המנות שמבשלים, שכן מספר רב של מנות יצריך עלויות נוספות. 

כאשר מחפשים שף פרטי לסדנת בישול זוגית, מומלץ לסקור מחירון סדנאות בישול זוגיות:

סוג סדנת בישול

מחיר למשתתף\לקבוצה

מידע נוסף

סדנאות בישול לילדים מתחת לגילאי 18

כ-120 – 175 ₪ למשתתף

בד"כ קצרות מסדנאות מבוגרים

סדנת בישול למבוגרים 

כ-120 – 350 ₪ למשתתף

נמשכת כשעתיים-שלוש

שילוב כמה סוגי סדנאות עבור זוג

כ-1,200 – 2,500 ₪ לקבוצה מעל 2-3 משתתפים ועד 10.

סדנה אשר עשויה לכלול בישול מכמה סוגי מטבחים שונים.

סדנת בישול זוגית פרטית עם נושא קולינרי אחד לכל הערב

כ-950 – 2,250 ₪  לקבוצה מעל 2-3 משתתפים ועד 10.

עלות נוספת לכל משתתף מעל 10 סועדים תהיה כ-250 ₪ ומעלה. 

לאחר שבודקים מחירי סדנאות בישול זוגיות, מומלץ לעבור לבדיקת המוניטין של השף עצמו.

בדיקת המוניטין של השף הפרטי 

בדיקת המוניטין של השף הפרטי, בימינו, היא קלה מתמיד. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להתחבר לאחת מהרשתות החברתיות ולגולל את השם של השף. מיד יהיה אפשר להיחשף בפני ביקורות, דירוגים וחוות דעת של אנשים שכבר הזמינו את השף לסדנאות בעבר. כדאי להתחיל עם בדיקה בפייסבוק, אינסטגרם וכן הלאה.

אם לא מוצאים ביקורות מקוונות ברשתות החברתיות השונות, אפשר לבדוק את "גוגל ביזנס" למידע נוסף וחוות דעת. אם זה לא הולך, מומלץ לפנות ישירות לשף כדי לקבל ממנו או ממנה רשימת לקוחות ממליצים. חשוב לציין, כדאי לשוחח טלפונית עם הלקוחות הממליצים כדי לוודא את מהימנותם. 

המלצה אחרונה, תמיד יהיה כדאי לאתר שף סדנאות בישול בקרבת אזור המגורים. זאת, כדי לחסוך את עלויות הנסיעות של השף, מה שמתבטא בכיס של הלקוחות. ככל שהשף מגיע ממקום מרוחק יותר, ככה העלויות יהיו בהתאם. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?