ארוחות שף פרטיות בלופט

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שוכרים לופט לערב חגיגי? בין אם מדובר על מסיבת רווקות ובין אם מדובר על מסיבת שחרור עם החברים, הפעם אף אחד לא יעמוד להכין אוכל בזמן שאחרים חוגגים. ארוחות שף פרטיות בלופט הפכו לאחד המוצרים הפופולריים ביותר בקרב החוגגים. הסיבה לכך פשוטה, ככל שיש יותר אנשים כך המחיר לסועד יורד משמעותית. חושבים לעשות ארוחות שף פרטיות בלופט? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת. 

מהי ארוחת שף?

האם ארוחת שף בכלל מתאימה לאירוע שלכם? ארוחות שף בלופט יכולות להתאים לבר מצווה, מסיבת גיוס, מסיבת רווקות ולכל צורך שיש לכם. ארוחות שף הוא מונח כולל למנעד רחב של בחירות – החל מאוכל ביתי ועד לארוחות גורמה. כלל ארוחות שף מוגשות באופן מקצועי וברמה גבוהה מאוד, תוכלו לראות את הסקירות בנוגע לאיכות האוכל של אותו שף. 

ארוחות שף פרטיות בלופט – יתרון

  • נוחות – אתם לא צריכים לנקות את הבית אחרי ארוחת השף, אתם לא צריכים לשטוף את הרצפה, כל הבלגן קורה לא בבית שלכם. כמובן, מטבע הדברים נרצה לשמור על מינימום סדר כאשר אנחנו מסיימים בלופט, אבל לא עד לכדי שטיפת הרצפה. כמו כן, מי שרגיש לריחות עזים של בישולים גם נהנה ממקום ניטרלי שיכול לספוג ריחות ללא חשש.
  • תפריט אישיארוחות שף פרטיות בלופט מאפשרות לכם לבחור תפריט מותאם אישית. התפריט יכול להתאים לצרכים שלכם, גם אם מדובר על מגוון של מאכלים המתאימים לכולם – לדוגמא במקרים בהם יש טבעוניים ומצד שני גם אוהבי בשר. תפריט אישי יכול לכלול מנות ספציפיות למי שיש לו רגישויות או שאינו יכול לצרוך מנה כלשהי מסיבות שונות. 
  • פירוט – ארוחות שף פרטיות מאפשרות לכם לקבל את החוויה הכוללת. לא רק שתקבלו מנות שהוכנו זה עתה על ידי שף מקצועי, אלא גם תקבלו ממנו הסבר מדויק ומפורט בנוגע למה שבישל, איך בישל ומה מקור המנה. יש חוויה קסומה בזה ששף נמצא לצידכם ושייך רק לכם לאותו ערב. 
  • מחיר – ארוחות שף פרטיות בלופט יהיו לרוב ארוחות של מעל 10 אנשים. ככל שמספר האנשים גבוה יותר כך המחיר למנה פוחת. נציין בהמשך את הבדלי המחירים, אבל המחיר נקבע לפי ראש. שימו לב, תמיד ישנה מינימום הזמנה גם כאשר מדובר על זוגות. הבדלי המחירים בין מחיר לסועד ל-10 נפשות ובין מחיר לסועד ל-4 נפשות הוא משמעותי. 

מה המחיר של ארוחות שף פרטיות בלופט?

המחיר הסופי נקבע לפי שלושה דברים: מיקום, תפריט ושירות. נפריד כעת בין שלושת הדברים שאמרנו כדי שתוכלו לקבל הסבר מפורט יותר:

מיקום – המיקום כן משפיע על המחיר מטבע הדברים. אם תבקשו לערוך את הארוחה בבית השף,רוחות שף פרטיות בלופט מאפשרות לכם לבחור תפריט מותאם אישית. התפריט יכול להתאים לצרכים שלכם, גם אם מדובר על מגוון של מאכלים המתאימים לכולם המחיר יהיה נמוך יותר מכיוון שאין הוצאות נסיעה. מצד שני, כאשר השף מגיע אליכם (ורוב השפים עובדים בצורה הזאת), יהיה עליכם לקחת בחשבון שהמחיר נקבע גם לפי מרחק הנסיעה של אותו שף. היתרון הוא שיש מספר רחב של שפים פזורים בכל רחבי הארץ ורק אם אתם מקובעים על שף מסוים, תצטרכו לשלם בהתאם.

תפריט – אתם בוחרים את התפריט. אם תבחרו תפריט בשרי בלבד או דגים בלבד, מטבע הדברים התפריט יהיה יקר יותר מאשר תפריט טבעוני. תפריט, בין אם הוא בהתאמה אישית ובין אם הוא מבין התפריטים המומלצים של השף משפיע על המחיר. 

שירות – איזה שירות אתם מחפשים? אם אתם מספר רב של אנשים אנחנו ממליצים לכם גם לשכור שירותים של מלצרים. המחיר למלצר הוא כ-250 עד 300 ש"ח באירוע. כאשר מדובר על אירועים גדולים של יותר מ-10 אנשים ולפעמים גם מעל 8 אנשים, השף עצמו כולל במחיר עלויות מלצרים. 

מה המחיר של ארוחת שף?

המחיר נקבע בעיקר לפי מספר הסועדים, כאשר מדובר על לופט אנחנו משערים שמספר הסועדים עולה על זוג. ריכזנו עבורכם מחירון ארוחות שף פרטיות בלופט להחל מ-4 סועדים:

סוג ארוחה מחיר לסועד הערות
ארוחה ל-4 סועדים 400-450 ש"ח  מינימום הזמנה 1,500 ש"ח
ארוחה להחל מ-5 סועדים 350-450 ש"ח מינימום הזמנה 1,500 ש"ח
ארוחת שף ל-10 סועדים ומעלה 200-300 ש"ח לפי ארוחת שף בסיסית
ארוחת שף 4 מנות 350-400 ש"ח ארבע מנות כולל מנת קינוח
ארוחת טעימות 350-500 ש"ח בדרך כלל מעל שש מנות טעימה וקינוח

זכרו, הבחירה שלכם היא קריטית כדי להנות מהאירוע כמו שצריך. אנחנו ממליצים לקרוא המלצות על שפים, לדעת מה תחום ההתמחות שלהם ולפי זה לבחור מי יגיע אליכם ללופט. בנוסף, זכרו שכמעט כל השפים לא מציעים שתייה חריפה או שתייה מתוקה בהצעת המחיר. אם תרצו להוסיף שתייה חריפה או מתוקה יהיה עליכם לציין זאת, ואם השף כן דואג לשתייה חריפה זה יהיה כמובן בתוספת תשלום.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?