שף פרטי עד הבית מחיר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי עד הבית מחירלאחר שמחליטים להזמין שף פרטי הביתה, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. החל מהתפריט המוגש, דרך שף פרטי עד הבית מחיר, סוגי הקינוחים והצוות שיגיע עם השף, כל המרכיבים האלו ישליכו על מחיר השירות. הנה מה שצריך לדעת לפני שאוכלים מאכלי גורמה ע"י שף עד הבית.

בשלב הראשון להזמנת שף פרטי עד הבית מחיר הוא אינו הדבר הראשון שצריך לברר בהכרח. המחיר הוא פקטור מכריע, אין ספק, אבל הוא לא המרכיב היחידי שייצור ערב נעים או נעים פחות. ובסופו של דבר, שף פרטי עד הבית אמור להיות אירוע חווייתי וייחודי. בתור התחלה, כדאי לברר מול השף הפרטי את הפרטים הבאים:

  • מבנה התפריט – באילו מטבחים השף נוטה להתמקד?
  • התאמות אפשריות – יש לבדוק אם ניתן להתאים את התפריט למגבלות אכילה או להעדפות שונות.
  • סוג וגודל צוות השף – האם השף מגיע לבדו או מלווה בצוות?
  • רכישת מוצרים מראש – חשוב לברר אם השף מגיע מצויד, או שמא יש צורך לרכוש חומרי גלם עבורו.
  • מכשירי חשמל וכלי מטבח – יש לוודא כי השף מגיע עם כל הציוד הנדרש לו.
  • אופציית שילוב תפריטים – חלק מהשפים משלבים סוגים שונים של מטבח, ככה שחשוב לברר במה השף מתמקד.
  • הסמכה קולינרית – האם השף מוסמך ע"י מוסד לימוד מוכר?
  • שף פרטי עד הבית מחיר – כמה עולה התענוג ומה יכלול הערב? 

התאמת ארוחת שף לפי טעם וסגנון 

בסופו של דבר, השף הפרטי יעבוד עם הלקוחות כדי לעצב איזושהי תוכנית ערב שתכלול ארוחה אשר תענה על כל הצרכים והטעמים של הסועדים. בתוך כך, שירותי שפים פרטיים מגיעים במגוון טווחי מחירים, לכן חשוב לקבוע את התקציב לפני שמתחילים בחיפוש. בהתאם לסוג המטבח ולבחירות התפריט שבוחרים, עלות הארוחה תשתנה בהתאם.

כלל האצבע הוא, שככל שצריך יותר התאמות עבור הלקוחות, ככה גם המחירים יהיו עתידים להשתנות. לדוגמה, ארוחה טבעונית יכולה להיות יקרה יותר מאשר ארוחת דגים סטנדרטית או ארוחת בשרים. כדי להפיק את המרב מהחוויה, חשוב לוודא שמבינים את כל העלויות מראש, כולל ענייני לוגיסטיקה.

מה חשוב לדעת על שף פרטי עד הבית מחיר?

כאשר מבררים לגבי שף פרטי עד הבית מחיר, מומלץ לעבור על מחירון שפים פרטיים כדי להבין בדיוק במה מדובר וכמה יעלה השירות הקולינרי. באופן כללי, מחיר שף פרטי עד הבית יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים לסועד. אם מדובר על שף בעל מוניטין ידוע, העלויות יכולות להגיע לכ-650 – 950 ₪ ומעלה לסועד. 

הנה כמה מהשירותים הנפוצים שמציעים שפים פרטיים עד הבית, ומחיריהם:

השירות הניתן ע"י שף פרטי התאמות אפשריות מחיר מידע נוסף
ארוחה פרטית לזוג ע"י שף עד הבית ניתן להתאים את התפריט ליותר מזוג אחד כ-350 – 450 ₪ ומעלה לסועד עלות כל סועד נוסף תהיה החל מכ-150 – 220 ₪ ומעלה. 
ארוחה פרטית עבור קבוצה של 5 סועדים ניתן להתאים תפריט ל-10 סועדים ויותר. כ-280 – 350 ₪ לסועד מעבר ל-5 סועדים, עלות כל סועד נוסף תנוע בין כ-150 – 250 ₪.
ייעוץ קולינרי ע"י שף מקצועי ייעוץ לכל סוגי המסעדות, בתי הקפה, סוגי אירועים ועוד.  כ-1,000 – 1,500 ₪ ומעלה המחיר אינו כולל את הכנת המזון עצמו
ארוחת 4-5 מנות וקינוח ניתן להתאים את מספר המנות לסוג האירוע ומשך הזמן שלו כ-320 – 480 ₪ לסועד כולל מלצרים
ארוחת 3 מנות ניתן לבחור בין בשרים, טבעוני, דגים, צמחוני, ללא גלוטן ועוד.  כ-180 – 375 ₪ לסועד ללא מלצרים
ארוחת טעימות  כוללת בד"כ כ-8-12 טעימות כ-350 – 450 ₪ לסועד ללא מלצרים 

כיצד לאתר שף פרטי עד הבית? 

לאחר שמבררים לגבי שף פרטי עד הבית מחיר ממוצע, חשוב לוודא שאכן בוחרים בשף הנכון לסוג המאורע. באופן כללי, בדרך כלל אנשים בוחרים להסתמך על אלוהי הגוגל כדי לקבל המלצות, אבל זאת לא הדרך היחידה למצוא שפים פרטיים עד הבית.

החל מחיפוש ברשתות החברתיות, ע"י בקשת המלצות ממכרים, מקולגות בעבודה ועוד, כל הדרכים כשרות. עוד המלצה אפשרית היא, להשתמש בפורטלים המקוונים שיש באינטרנט בימינו. אלו מרכזים מחירונים של שפים פרטיים, מידע על מציאת שפים עד הבית, ביקורות ודירוגים של שפים שונים ועוד. 

לוודא שהשף הנכון בדרך לסועדים 

לאחר שבודקים את הפרמטרים האלה, אפשר להזמין בבטחה את זוג הידיים המקצועיות שיכינו ארוחת ערב. המלצה אחרונה, תמיד כדאי לוודא שלשף הפרטי יש ניסיון עם סוג האירוע שאליו הוא מוזמן לבשל (ישנם סוגי אירועים רבים וסוגי שפים עוד יותר רבים).

אם למשל מדובר בהצעת נישואין, חשוב שהשף יידע את זה מראש ויכין את הערב בהתאם. כאשר יש סנכרון טוב בין הסועדים לבין השף, הערב חייב להיות מוצלח. אם מקפידים על כל הגורמים האלו שרוכזו במאמר לעיל, מציאת השף הפרטי תהיה מדויקת ובדיוק לטעמם של הסועדים, תרתי משמע. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?