שף פרטי ליום הולדת מחיר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

חוגגים יום הולדת? מחפשים דרך מקורית להפוך את האירוע לחוויה ייחודית, יוצאת דופן ובלתי נשכחת. שף פרטי ליום הולדת. מחיר, תפריטים, איך עושים את זה ולמה זה כדאי – הכל ועוד בפוסט הבא!

אז למה כדאי בכלל להזמין שף פרטי ליום הולדת?העניין הוא שיש הבדל מאוד גדול בין ללכת למסעדה עם האנשים הקרובים לנו, לבין להזמין שף פרטי ליום הולדת מחיר.

יש מגוון של יתרונות בהיותנו בוחרים להזמין שף פרטי ליום הולדת. קודם כל, מדובר באירוע חד פעמי, מסוג האירועים שאנחנו חוגגים פעם בשנה. העניין הוא שיש הבדל מאוד גדול בין ללכת למסעדה עם האנשים הקרובים לנו, לבין להזמין שף פרטי ליום הולדת מחיר. שאנחנו מגיעים למסעדה, אנחנו צריכים להזמין את המנות בהתאם למה שמופיע בתפריט, לשבת בשולחן שקבעו עבורנו, לחכות ובגדול להתאים את עצמנו למקום. לעומת זאת, בבחירת שף פרטי ליום הולדת, הכל מתבצע לפי הצרכים שלנו ושל האירוע שאנחנו מפיקים. בין אם מדובר בארוחה רומנטית זוגית בה רק אתה והיא תהיו נוכחים, ובין אם ביום הולדת עם כמות מוזמנים גדולה יותר, שף פרטי ליום הולדת יתאים עבורכם את התפריט בהתאם לאופי האירוע, הקונספט שאתם מעדיפים, סגנון ההגשה וכמובן, התקציב העומד ברשותכם. בנוסף, שף פרטי ליום הולדת יאפשר לנו להנות מחוויה קולינרית ייחודית ויוצאת דופן, בלי הצורך לעשות קניות, בלי הצורך לעמוד בתורים, בלי הצורך לעמוד במטבח ולבצע הכנות וכמובן, גם לא נצטרך לנקות אחרינו.

איך בוחרים שף פרטי ליום הולדת מחיר?

איך בוחרים שף פרטי ליום הולדת מחיר? קרדיט תמונה: freepik יש כמה דרכים שיעזרו לכם לבחור שף פרטי ליום הולדת.
קרדיט תמונה: freepik

יש כמה דרכים שיעזרו לכם לבחור שף פרטי ליום הולדת.

  1. המלצות – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לדבר עם אנשים שאתם מכירים. תוכלו למשל להעלות לווטצ‘אפ בקבוצות שאתם חברים בהם אם מישהו מכיר שף מומלץ ליום הולדת. ניתן גם להתחבר לרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, לעקוב אחרי כמה שפים במקביל, בסמוך לתקופה שבה אתם רוצים לחגוג את יום ההולדת, ואז לקבל החלטה. בנוסף ניתן להעלות פוסט בפיד שלכם או בקבוצות רלוונטיות ואז להשוות בין כמה שפים. תוכלו להסתכל על כל מיני תמנות וסרטונים מאירועים קודמים, לקבל השראה ולפי זה לבחור את השף המועדף עליכם.
  2. תפריט – כדאי לבחור שף פרטי בהתאם לתפריט שאתם רוצים שיוגש באירוע. יש שפים שמתמחים בהכנת מנות בשריות, יש שפים שההתמחות שלהם היא בכלל אוכל טבעוני, יש כאלה שיגישו תפריט חלבי ויש שפים שעשו הכשרה ביפן ומגישים אוכל יפני אותנטי. אם למשל, אתם חוגגים יום הולדת לבת הזוג שלכם ואתם יודעים שהיא ממש אוהבת את תאילנד, עם דגש על אוכל תאילנדי, תוכלו לחפש ברשת או דרך חברים שף פרטי המתמחה בהכנת אוכל תאילנדי.
  3. סגנון הגשה – בעוד יש שפים שמכינים את האוכל בסגנון ”מטבח פתוח“, אחרים דווקא אוהבים להגיש את האוכל ישירות לשולחן. יש גם שפים שמכינים סוג של ארוחת טעימות, כלומר כל מיני סוגים של מנות יחסית קטנות או מנות ראשונות המוגשות ישירות לשולחן.
  4. זמינות – ככל שהשף יותר פופולארי וגם כנראה עם יותר וותק בתחום, ככה רמת הזמינות שלו תהיה נמוכה יותר, בעיקר אם מדובר יש כמה קריטריונים משמעותיים אשר משפיעים על שף פרטי ליום הולדת מחיר. הקריטריון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא הניסיון בתקופה של עונת האירועים, בחודשים מאי עד סוף ספטמבר. לכן, חשוב לשים לב שהשף שעונה למרבית הקריטריונים, גם יהיה זמין בתאריך שלכם.
  5. לוגיסטיקה- מאוד חשוב להתאים את היכולות ואת הדרך שבה השף בוחר לעבוד ללוקיישן. למשל, אם מדובר ביום הולדת שמפיקים אותה בחיק הטבע, בים או בחורשה, יש להיערך מראש וזה לא משהו שכל שף עושה או יכול לעשות. לעומת זאת, אם מדובר ביום הולדת, שמתקיימת אצלכם בבית, יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא שף מתאים, שכן מרבית ההכנסות התבצעו במטבח הפרטי שלכם.
  6. ייחודיות – כדאי לשאול את השף איתו אתם בוחרים לעבוד, האם יש לו משהו מיוחד שהוא מביא איתו לאירוע, איזשהו ערך מוסף כמו למשל סגנון בישול מיוחד, חומרי גלם יחודיים שהוא עושה בהם שימוש או כל דבר אחר שמאפיין אותו ומייחד אותו בהשוואה לאחרים.
  7. גודל האירוע – חשוב להתאים את בחירת השף לגודל האירוע שלכם, שכן יש שפים שמתמחים באירועים קטנים ויש כאלה שעושים אירועים יותר גדולים.

אז כמה אמור לעלות שף פרטי ליום הולדת מחיר?

ובכן, יש כמה קריטריונים משמעותיים אשר משפיעים על שף פרטי ליום הולדת מחיר. הקריטריון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא הניסיון, הותק והמקצועיות של השף. למשל, אם השף למד באיזשהוא בית ספר מאוד מוכר בחול כמו קורדון בלו, כנראה שהמוניטין שלו גבוה ואז הזמינות שלו נמוכה וכמובן המחיר גבוה יותר. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא חומרי הגלם והתפריט שאתם בוחרים. מנות מסוימות, עולות יותר בהשוואה למנות אחרות. למשל, אם הולכים על תפריט אורגני המבוסס כולו על מרכיבים איכותיים, טריים ואורגניים, העלות של השף תהיה גבוהה יותר בהשוואה לתפריטים אחרים. בגדול, הממוצע של המחירים נע בין 500-1,500 ש“ח לסועד.

ועוד כמה טיפים שיהפכו את ארוחת השף למיוחדת

  • חשבו על שירותים משלימים שישלימו את החוויה הקולינרית כמו אלכוהול מתאים, מוזיקה וכדומה…
  • בחרו מנות שיתאימו לכל האורחים שלכם כדי שלא יהיה מצב שמישהו לא מוצא משהו לאכול
  • עצבו את החלל בהתאם לקונספט התפריט שבחרתם

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך ייחודי וכייפית לחגוג יום הולדת לאדם הקרוב לכם כמו אמא, אבא, אח, אחות, בן או בת זוג או אפילו לעצמכם, שף פרטי ליום הולדת זו בחירה נפלאה שתהפוך את האירוע לייחודי, יוצא דופן ובלתי נשכח. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את השף שיכין ויגיש את המנות.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?