ארוחת שף פרטית – מה חשוב לדעת בשביל לקבל מחיר טוב?

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אנחנו גאים להזמין אתכם לשדרג את חווית האכילה שלכם ולהחליף את המסעדות בארוחות שף פרטיות. בפעם הבאה שמתחשק לכם לקבוע עם חברים ערב במסעדה, לפני שאתם ממהרים להזמין שוב מקומות באותה מסעדה, למה שלא תפנקו את עצמכם עם ארוחת שף פרטית? שפים מארחים ומבשלים בעבורכם אצלם בבית, בלופט שאתם שכרתם, בחיק הטבע וגם אצלכם בבית. אם תמיד חלמתם להרכיב בעצמכם את התפריט ולצפות בשף מכין בעבורכם מנות ייחודיות – תפתחו את הראש לחוויה חדשה.

מה כולל תפריט ארוחת שף פרטית?

כאשר מתקבלת החלטה על הפקת ארוחת שף פרטית אצלכם בבית או בבית של השף, אתם מקבלים את החופש להרכיב את התפריטלפני שאתם ממהרים להזמין שוב מקומות באותה מסעדה, למה שלא תפנקו את עצמכם עם ארוחת שף פרטית? שפים מארחים ומבשלים בעבורכם אצלם בבית יחד עם השף. חובבי בשר יבחרו בתפריט בשרי, אלו שמעדיפים דגים ומאכלי ים ייהנו מתפריט מגוון וניתן כמובן להרכיב גם תפריט צמחוני, טבעוני או חלבי. חשוב להדגיש שהעלות של הארוחה מושפעת ממורכבות המנות ודרישה לחומרי גלם יקרים. תפריט קלאסי יכלול לחם ומטבלים, מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח, שתייה. בעבור ארוחות מרובות משתתפים נהוג לאפשר בחירה בין 2-3 מנות עיקריות ומנות ראשונות.

מה אתם הכי אוהבים לאכול?

אם במסעדה אתם מוצאים לעצמכם 2-3 מנות שאתם אוהבים בתפריט ומתלבטים ביניהן, ארוחת שף פרטית מבטיחה שכל המנות יתאימו לטעם האישי שלכם. אפשר וכדאי לקבוע סגנון ארוחה מסוים וברור שמתאים לכל המשתתפים. יחד עם השף נרכיב את התפריט ונבחר את המנות. זה הזמן להגשים את הפנטזיות הקולינריות שלכם ולבנות תפריט שיבטיח 100% הנאה שלכם מכל המנות. לא בטוחים אלו מנות כדאי לשלב יחד בתפריט? יש לשף שלכם הרבה ניסיון ואתם מוזמנים להשתמש בו.

רעיונות לארוחת שף פרטיתכאשר מתקבלת החלטה על הפקת ארוחת שף פרטית אצלכם בבית או בבית של השף, אתם מקבלים את החופש להרכיב את התפריט יחד עם השף.

  1. ארוחת בשרים על הגריל
  2. ארוחת דגים ופירות ים
  3. ארוחה מהמטבח האיטלקי
  4. ארוחה חלבית מבוססת מאפים, קישים, ירקות
  5. ארוחה טבעונית
  6. ארוחה בסגנון עדתי לפי בחירה שלכם

ארוחת שף פרטית תפריט בשרי

ארוחת שף פרטית עם דגש על בשרים תכלול נתחים מובחרים של בשר משובח. לרוב יהיו אלו נתחים של בשר בקר צלוי. אפשר כמובן לבחור גם במנות עוף. בהתאם לבקשה שלכם התפריט כולו יורכב מנתחים דלים בשומן. ניתן לשמור על הטעמים הטבעיים או לחילופין להגיש תבשילי קדירה. יחד עם הבשר יוגשו גם תוספות חמות. שימו לב, כמות מינימלית של בשר בעבור כל סועד היא 300 גרם. בארוחות שף רובנו אוכלים יותר (האוכל מאוד טעים) כך שכדאי לייעד לכל סועד 400 גרם בשר לפחות.

ארוחת שף מבוססת דגים ופירות יםארוחת שף פרטית מבטיחה שכל המנות יתאימו לטעם האישי שלכם. אפשר וכדאי לקבוע סגנון ארוחה מסוים וברור שמתאים לכל המשתתפים.

הים התיכון מהווה מקור זמין לדגים טריים ופירות ים. השף מקפיד להשתמש רק בחומרי גלם טריים ואיכותיים. הטעמים המומלצים הם ים תיכוניים. הדגים יוגשו לפי בחירה שלכם נאים וטריים או מבושלים/צלויים. אפשר להזמין ארוחת דגים כשרה ללא פירות ים. הבחירה בארוחת דגים מלווה בירקות אידאלית בעבור אלו שמקפידים על אורח חיים בריא. אם האורחים שלכם ידועים ככאלו שמקפידים על תזונה בריאה, תבחרו תפריט מבוסס דגים ללא היסוס.

ארוחת שף פרטית מהמטבח האיטלקיארוחת שף פרטית עם דגש על בשרים תכלול נתחים מובחרים של בשר משובח. לרוב יהיו אלו נתחים של בשר בקר צלוי.

בחירה בתפריט איטלקי היא בחירה בטוחה. מנות כמו פסטה, לזניה ופיצה כולם אוהבים. שימו לב שאפשר להרכיב תפריט איטלקי עשיר עם בשר, ללא בשר, עם גבינות, ללא גבינות, טבעוני, ללא גלוטן. ארוחת שף פרטית היא הזדמנות לטעום אוכל איטלקי אותנטי. אתם לא תאמינו עד כמה רוטב עגבניות פשוט (לכאורה) יכול להיות טעים ועשיר. ארוחות שף איטלקיות כוללות גם סלטים, בצקים וקינוחים. אוהבים אוכל איטלקי? בקשו מהשף להראות לכם את טכניקות הבישול ולתת טיפים.

ארוחת שף תפריט חלבי

אם אתם לא נוהגים לאכול בשר או שאתם מאוד אוהבים אוכל על בסיס גבינות, ירקות ופשטידות – תשמחו לגלות שאפשר להרכיב תפריט עשיר וטעים להפליא ללא בשר. איש לא יישאר רעב עם תפריט מבוסס מאפים, קישים, סלטים, ירקות ותבשילים. השילובים יהיו מעניינים, המנות טעימות, חומרי הגלם טריים והריחות משגעים. תפריט חלבי מתאים לכל סוגי הארוחות (בוקר, צהריים, ערב).

איך מרכיבים תפריט בסגנון עדתי?

היום אתם ממש לא חייבים להשתייך לעדה מסוימת בשביל ליהנות מהאוכל שלה. אין סיבה שלא תרכיבו תפריט שלם מבוסס על מטעמי המטבח המרוקאי עם קוסקוס, דג חריף ושאר מטעמים. תבחרו מטבח שאתם אוהבים או כזה שתמיד רציתם להכיר מקרוב. בין הבחירות הפופולריות תמצאו תפריטי אוכל הודי, אוכל יפני, אוכל סיני, אוכל צרפתי, אוכל מרוקאי, אוכל בוכרי, אוכל עיראקי, אוכל אמריקאי ועוד. אפשר כמובן להזמין ארוחת שף פרטית גם כארוחת חג מסורתית ולשלב בתפריט מאכלים מהמטבח היהודי המסורתי.

איך מרכיבים את התפריט?ארוחת שף פרטית היא הזדמנות לטעום אוכל איטלקי אותנטי. אתם לא תאמינו עד כמה רוטב עגבניות פשוט (לכאורה) יכול להיות טעים ועשיר.

בשלב הראשון תתבקשו להחליט האם אתם מעוניינים לבחור במנות מוכרות וטובות שכולם אוהבים או לבחור דווקא במנות מיוחדות שהאורחים שלכם לא מכירים. אתם יודעים טוב מכולם האם מדובר באירוע בו התנסויות קולינריות יתקבלו בהתלהבות או בפנים חמוצות. חוששים לבחור במנות לא מוכרות? תסמכו על השף שלכם שיידע להרכיב שילובי טעמים נכונים ולהפוך את חומרי הגלם למעדן. שימו לב, גם אם בחרתם לכאורה בסגנון בישול שאתם מכירים היטב, השף יידע להפתיע אתכם עם טעמים חדשים וסגנונות לא מוכרים. בארוחות שף פרטיות שפים מציגים טכניקות בישול שונות מאלו של מסעדות והתוצאה היא אוכל הרבה יותר טעים.

באלו מצבים ארוחת שף פרטית מתאימה?

  1. אירוע פרטי בעבור קבוצת אנשים (דייט, יום הולדת, יום נישואין, אירוסין, שבת חתן, ארוחות חג).
  2. אירוע עסקי בעבור קבוצת עובדים, משקיעים, ספקים, שותפים עסקיים.

ארוחת שף פרטית מתאימה בעבור קבוצת בני משפחה או חברים וגם במקרים בהם המשתתפים בארוחה ברובם אינם מכירים זה את זה. האווירה המיוחדת שהשף יודע לייצור "שוברת את הקרח", מגבשת את הקבוצה ומעניקה לאורחים שפע של נושאים לשיחה. ארוחת שף פרטי אצלכם בבית או בבית של השף תהיה חלופה מקורית ומעניינת לארוחה במסעדה. אם אתם מתכננים ארוחה משפחתית במסעדה או ארוחה עסקית – אל תתפשרו על מסעדה כאשר אפשר ליהנות הרבה יותר  עם ארוחת שף פרטית.

למי זה מתאים?ארוחת שף פרטית מתאימה בעבור קבוצת בני משפחה או חברים וגם במקרים בהם המשתתפים בארוחה ברובם אינם מכירים זה את זה.

ארוחת שף פרטית מתאימה לכולם. אם אתם אנשים שאוהבים לאכול ומתעניינים בקולינריה, אתם תיהנו לצפות בשף מכין את המנות וגם מהרכבת התפריט. ארוחת שף היא חוויה מעשירה בעבור חובבי בישול בכל הרמות. אם אתם נחשבים בררנים וקשה לכם למצוא מנות שאתם אוהבים במסעדות, ארוחת שף פרטית תלמד אתכם ליהנות מאוכל ותסייע לכם להיחשף לטעמים חדשים. השף יציג את המרכיבים וישתף אתכם בתהליך הבישול. כל המנות בתפריט מושקעות, מתוכננות בקפידה בהתאם לאירוע ובעיקר, מאוד טעימות.

לפי בקשה שלכם אפשר יהיה לשלב בתפריט מנות שמתאימות לילדים וגם מנות שמתאימות לאנשים שיש להם אלרגיות מזון. שימו לב, חשוב לעדכן את השף כבר במעמד ההזמנה באלרגיות של האורחים למזון מסוים.

ארוחת שף תהיה בחירה חגיגית, מרשימה ומיוחדת לאירוח של פגישה עסקית, אירוע רומנטי ומפגשים משפחתיים או חברתיים. אין סיבה שאתם לא תיהנו מהטוב ביותר! כל הפרטים הקטנים בארוחה יותאמו לקונספט שאתם קבעתם ולמאפיינים של האירוע.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?