ארוחת שף פרטית – המתכון המנצח

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בין אם זה סתם ערב רומנטי או בעקבות ציון אירוע מיוחד כמו יום נישואין, יום הולדת, או כל אירוע משמעותי אחר, הדרך החגיגית והמרגשת ביותר לחגוג היא באמצעות ארוחה מענגת, יוקרתית ומושקעת. ארוחות כאלו אנחנו נוהגים לערוך במסעדות שף נחשבות ומומלצות. איננו בוחלים בהוצאת כסף, שכן אנחנו רוצים לחגוג רגע מיוחד על ידי משהו מיוחד. אלא שבתקופה האחרונה הואצה אלטרנטיבה מפתיעה, ולא פחות מרגשת ויוקרתית, אשר מעניקה חוויה הרבה יותר ייחודית ומרשימה. תכירו את ארוחת שף פרטית.

קולינריה עילית רק עבורךאלא שבתקופה האחרונה הואצה אלטרנטיבה מפתיעה, ולא פחות מרגשת ויוקרתית, אשר מעניקה חוויה הרבה יותר ייחודית ומרשימה. תכירו את ארוחת שף פרטית.

המטבח הישראלי עבר בשנים האחרונות מהפכה עצומה בכל תחום הקולינריה העילית. מסעדות שף יקרות צצות כפטריות אחרי הגשם ובכלל בישול עילי הוא כבר לא מילה המקושרת למסעדות מישלן בחו"ל או לאוליגרכים שיכולים להרשות לעצמם. בעצם כולנו מעורבים בעולם הבישול המוקפד. החל מתוכניות הבישול וכלה במדורי הבישול באתרים ובעיתונים, הכל מכוון למעלה, זאת משום שכבר איננו מסתפקים בבינוניות. תופעה נלוות לכך היא שמי שהופכים למרכזיים בכל החוויה הזו הם השפים עצמם. סופרסטארים. גם הם משתכללים והבישול שלהם הופך ממשהו טכני לחוויה שלמה. עכשיו תארו לכם שאותם שפים נחשקים יבשלו אצלכם ארוחת שף פרטית במיוחד בשבילכם.

השפעות הקורונה

המגפה שסבבה את העולם בשנים האחרונות, האיצה את התהליך. אנשים יותר התכנסו בבית, מסעדות שף נסגרו בשל מיעוט המבלים ובכלל, המטבח הפך עבורנו (כאילו לא היה כך תמיד) לחלק המרכזי והשוקק בבית. את החוויה של ארוחה מושלמת לא רצינו להחמיץ ולכן מה שהיה עד אז בגדר פינוק הפך לדבר שכיח. אנשים רבים הזמינו עבורם או עבור קבוצת חברים ארוחת שף פרטית בבית שלהם ונהנו מחוויה ייחודית במיוחד עבורם.

הכל חוץ מסטנדרט

אמרנו שאורחת שף פרטית הפכה לשכיחה אבל חשוב להדגיש שבכך היא לא הפכה לשחוקה. היא עדיין מרגשת, מפתיעה ומעניקה חוויה שאין כמותה. העובדה שבמסעדות אתם לא לבד אלא עם קהל נוסף שאינכם מכירים, העובדה ש"יציאה" יכולה להיות מתישה ולהאפיל על ההנאה מהסעודה, נגרעות לגמרי כאשר מדובר על ארוחת שף פרטית. אתם בבית שלכם או במקום קסום שאתם קבעתם ואתם נהנים מחוויה עילית, שהוכנה במיוחד בשבילכם ושאתם במרכזה. לא רק האינטימית והקשר הבלתי אמצעי עם השף אלא הטריות, קביעת תפריט מדויק על ידכם והעובדה כי המסעדה מגיעה אליכם בכל מובן המילה, היא הרגשה חדשה ויוצאת דופן, שמאירה את הבילוי באור אחר לגמרי.

לא מתפשריםאנשים רבים הזמינו עבורם או עבור קבוצת חברים ארוחת שף פרטית בבית שלהם ונהנו מחוויה ייחודית במיוחד עבורם.

העובדה שלא יצאתם למסעדת יוקרה אלא שהזמנתם ארוחת שף פרטית, אינה אומרת שאתם מתפשרים על משהו. אולי להפך. גם כאן אתם תיהנו מאיכות ורמה גבוהה במיוחד, מבישול עילי, תפריטים ייחודיים, ולא נשכח את התפאורה עצמה. אומנם לא תדחקו לצד אנשים שאתם לא מכירים אלא תהיו רק בחברת אלו שאתם רוצים באמת אבל הכל מסביבכם יריח וישדר אירוח ברמה גבוה. החל מהמפות, כלי ההגשה והאוכל, האווירה, היינות והנרות הרומנטיים. שולחן המסעדה מגיע אליכם אל השולחן בבית.

הארוחה עצמה היא עשירה ויוצאת דופן. גם בגלל שהיא מוגשת ומוכנה מול העיניים שלכם על ידי שף שזו המומחיות שלו ושבימים רגילים רגיל להציג את מנותיו במסעדות יוקרה אך בעיקר אודות לעובדה שהיא הוכנה במיוחד בשבילכם על פי החלומות שלכם. עליכם רק לתת קריאת כיוון לשף וזה יענה על כל בקשותיכם, בדרך היצירתית שלו. תוכלו לבחור כל מטבח על פני כדור הארץ (במידה ובחרתם שף המתמחה במטבח זה, מתוך הרשימה באתר), סגנון בישול, רמת יוקרה, השקעה בחומרי גלם ואפילו החלטה, האם המנות יוגשו לכם על ידי מלצרים או שתשבו לצד השף ותאכלו הישר מעמדת הבישול הלוהטת.

זה לא קייטרינג

אנשים נוטים לחשוב כי ארוחת שף פרטית היא למעשה קייטרינג. אומנם, נכון, גם שם האוכל מגיע אליכם אבל ההבדלים הם עצומים. כאן אתם קובעים במדויק מה תאכלו ואתם חלק מחוויית הבישול. אין תפריט מוכתב שאתם צריכים להתאים עצמכם אליו. רק תזרמו עם החלומות שלכם. שף פרטי יכול להציע ארוחה לזוג בלבד או לקבוצה בת כמה זוגות ואפילו 20 איש. הוא אינו עסוק בהסעדת המונים אלא כל כולו נתון אליכם. רבים מהשפים המובילים מנצלים את האווירה הנוצרת בעת ארוחת שף פרטי, ליצירת מופע אינטימי וקשר מיוחד עם הסועדים מולם. טיפים, שיחות על כל נושא, ואפילו בישול משותף.

זה לא רק האוכל

ארוחת שף פרטית היא כמובן חוויה שבראש ובראשונה היא אוכל אבל לא רק. אתם מקבלים את החבילה המלאה. כבר עמדנו על התפאורה והאווירה אבל חשוב גם להכיר שהשף מביא עמו את כל הציוד והאביזרים, אמון על קנית חומרי הגלם הטובים ביותר, כך שאתם לא צריכים להתרוצץ אחריהם, ואם תרצו גם צוות מלצרים יגיש לכם ולא פחות חשוב גם ינקה ויחזיר הכל לקדמותו. אתם תישארו רק עם החוויות הנעימות. ואלו למעשה היתרון העצום של ארוחת שף פרטי. היכולת ליהנות בלי לטרוח. אתם חלק מהחוויה בלי כל הבלאגן שמסביב ובעצם, אתם בונים יחד עם שף פרטי את מרכיביה. מה נאכל, באיזה סגנון וכד' והולכים ליהנות גם מחוויה אבל גם מארוחה כמותה מגישים רק במסעדות האיכותיות ביותר.

מחיר ארוחת שף פרטיארוחת שף פרטית היא כמובן חוויה שבראש ובראשונה היא אוכל אבל לא רק. אתם מקבלים את החבילה המלאה.

אולי זה יפתיע אתכם אבל ארוחת שף פרטי אינה יקרה הרבה יותר מיציאה למסעדה (בוודאי אם לוקחים בחשבון חניה, זמן יציאה, בייביסיטר וכד'. היא בוודאי זולה יותר מהקמת ארוחה ברמה דומה על ידכם, בעיקר אם אתם רוצים את חומרי הגלם הטובים ביותר ואת איכות הבישול של שף. ועוד לא דיברנו על החיסכון בכאב הראש של אירוח בעצמכם. חשוב גם להכיר ששפים ברמה העולמית אינם מוותרים על איכות לא בתהליך הבישול, לא באביזרים ובוודאי לא בחומרי הגלם. לכל אלו יש כמובן מחיר. אומנם הוא קיים אבל אתם תשמחו לשלם על איכות יוצאת דופן.

ארוחת שף פרטי בכל מקום

ישנה נטייה לחשוב שארוחת שף פרטי מתקיימת רק באירועים מיוחדים כמו ימי הולדת או הצעות נישואין. כמובן שאלו ימים מיוחדים הדורשים חגיגיות אבל גם סתם ימי חול כאשר בא לנו להתפנק או לארח יתאימו. לא זו בלבד אלא ששף פרטי יכול להכין עבורכם מטעמים

שפים פרטיים רבים מציעים ארוחות גורמה בלוקיישנים מיוחדים שמדגישים את הייחודיות של ארוחת שף פרטית. לופטים וחללים מעניינים ומיוחדים, אתרים היסטוריים

כמובן במטבח הביתי שלכם אבל ניתן לעשות זאת במקומות רבים נוספים.

אפשר להזמין שף פרטי למסיבה במקום העבודה, למפגש של חברים, לצימר המפנק וכד'. לא חייבים שהשף יבוא הביתה. שפים פרטיים רבים מציעים ארוחות גורמה בלוקיישנים מיוחדים שמדגישים את הייחודיות של ארוחת שף פרטית. לופטים וחללים מעניינים ומיוחדים, אתרים היסטוריים, פינות פסטורליות או מסעירות בטבע ועוד ועוד. התפאורה של מקומות כאלו משתלבת היטב בחוויה הקולינרית כולה ומספקת עוד נופך.

ארוחת שך פרטי גם לא חייבת להיות לזוג בלבד. היא יותר ממומלצת עבור קבוצת חברים (במיוחד אם היא כוללת גם אלמנט של סדנה). בדרך זו גם ניתן להוזיל מעט את העלויות על ידי חלוקתם בין כלל חברי הקבוצה. בסופו של דבר, בניגוד למסעדה, את שאר האורחים והמשתתפים בחוויה, אתם בוחרים במקרה זה.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?