שף פרטי בשר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי בשרמריחים את הריחות האלו באוויר? מרגישים את הארומה הזאת שזועקת: "בשררר"? אם ככה, כנראה אתם קרניבורים אמיתיים שרוצים את הבשר שלהם כאן ועכשיו. וטוב שכך, מעולה שאתם גוועים ברעב, כי לפניכם מדריך מציאת שף פרטי בשר עד הבית – הנה כל מה שצריך לדעת בנושא ה-SUPER טעים הזה.

אין כמו שף פרטי עד הבית אשר מגיע כדי לחתוך, לקצוץ, לטגן, לבשל ולצלות את כל המטעמים הכי טעימים שאפשר לדמיין. אם אתם מחפשים שף פרטי בשר עד הבית, ההמלצה הכי נכונה היא להתמקד בשפים אשר מכירים ונושמים בשרים. כדי לאתר את השף הנכון לסוג האירוע הבשרי, חשוב לברר כמה וכמה פרטים שונים. רגע לפני שמזמינים שף בשרים פרטי עד הבית, חשוב לעצור ולשאול את השאלות הבאות:

  • האם זהו שף פרטי בשר כשר או לא כשר?
  • כמה עולה שף פרטי בשרים?
  • כמה מנות כוללת ארוחת שף פרטי?
  • האם השף מגיע יחד עם צוות מלצרים?
  • עד כמה השף יכול להתאים תפריטי בשרים לבקשות הסועדים? 

מה כוללת ארוחת שף פרטית בבית?

מאז פריחת תוכניות המאסטר שפים למיניהן בישראל, שירותיהם של שף פרטי בשר נהפכו לאחת הדרכים הכי המושלמות ליהנות מארוחה טעימה, מוכנה במקצועיות ופטורה מכל ההתעסקות של הבישולים והניקיונות. כבונוס, גם אין שום צורך לחפש חניה בקרבת איזו מסעדה שהמליצו עליהם מכרים בעבודה. 

במקום להתברבר בחוץ בין מגרשי חניות ומסעדות, מזמינים הביתה שף פרטי בשר ונהנים מארומה מושלמת שרק הולכת וגוברת כשמתקרבים לשעת הסעודה. בסופו של דבר, עם שף בשרים פרטי, מקבלים את הנוחות, המרכיבים הטריים שהוכנו ומבושלים ממש מול הסועדים ואת כל הפינוק שצריך בסעודה טובה.

מיהם השפים הפרטיים?

שירותי שף פרטי בשר בדרך כלל מנוהלים ומסופקים על ידי מגוון אנשים בתחומי המזון בארץ ובעולם, כאשר חלק מהשפים הם אפילו שפים סלבריטאים. כמובן, יהיה יקר יותר להזמין כל מיני שפים בעלי שם כמו גרניט, רוט או רושפלד, אבל זה גם אפשרי, תלוי עד כמה מעוניינים להשקיע בערב מסוים או באירוע.

משפים מקצועיים העוסקים בתעשייה הקולינרית כבר שנים, ועד בשלנים ביתיים עם שנים של ניסיון בבישול מתכוני המשפחה שלהם – יש בימינו שף פרטי לכל מטרה ולכל סוג של אירוע, בין אם קליל או רשמי יותר. לכן, חשוב לבחור את השף הנכון בהתאם לסוג האירוע שרוצים לקיים. אגב, חלק מהשפים אפילו מגיעים מכל מיני בתי ספר קולינריים בעלי שם עולמי.

איך לבחור את השף הבשרי הפרטי?

בסופו של יום, באמת שזה הכול עניין של ביצוע כמה בדיקות פשוטות כדי למצוא את השף הנכון ביותר לסוג האירוע שרוצים לקיים. בתוך כך, חשוב לעיין בכל מיני ביקורות והמלצות של אנשים שהשתמשו בשירותי שפים פרטיים בעבר, כמו גם בתפריטים ובהצעות של שפים ברחבי הרשת המקוונת. 

לא פחות חשוב, לעיין באתרי האינטרנט ובדפי המדיה החברתית של שפים בסגנונות שונים כדי לראות את התגובות של הסועדים והלקוחות ברחבי הארץ. ולבסוף, יש להקפיד תמיד לשאול כל שאלה שצצה לפני הזמנת שף פרטי בשר. כך ניתן לוודא שהשירות יהיה בדיוק מה שמחפשים, לא פחות ולא יותר. 

כמה עולה שף פרטי בשר?

שירותי שף פרטי בשר יכולים לעלות בין 250 ש"ח ל-1,500 ש"ח ומעלה, הכול תלוי במוניטין של השף ובסוגי המנות או בכמות המנות המוצעות במהלך הערב. אם רוצים ארוחה מלאה עם מספר מנות ואוכל משובח הכולל גם קינוחים, צריך להיות מוכנים לשלם סכום השווה לקצה העליון של הטווח הנ"ל. 

שירותי השפים הם מגוונים ומחיריהם משתנים מסוג אחד לאחר, כאשר שפים פרטיים לרוב יעניקו שירותים כמו ארוחת טעימות, ארוחות לזוגות, ארוחות לקבוצת אנשים ועוד. באופן כללי, ככל שיש יותר סועדים, ככה המחיר פר סועד יהיה נמוך יותר. מחיר ארוחה ל-5 אנשים ומעלה, יכול לנוע בין כ-950 ₪ ל-1,750 ₪ ומעלה. 

מחירון שפים פרטיים בשר לדוגמה:

סוג הארוחה  מחיר ארוחת שף פרטי 
ארוחת 5 מנות כולל מלצרים כ-400 – 550 ₪ לסועד
ארוחת חג פרטית ע"י שף ל-20 סועדים ומעלה כ-250 – 350 ₪ לסועד 
שף בשר פרטי לארוחה עסקית  כ-1,500 – 4,500 ₪ לקבוצות מעל 10 סועדים
שף פרטי בשר לימי גיבוש כ-2,000 – 4,500 ₪ לקבוצות מעל 10 אנשים

לבסוף, יש משהו מיוחד שכדאי לצפות לו?

בסופו של יום, הכי חשוב להבין שהשפים השונים אמורים לארח את הערב עבור הסועדים. במילים אחרות, חשוב שיהיה קליק טוב עם השף, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. שפים לעיתים יכולים להיות אנשים קצת עצבניים, זה ידוע, ולכן חשוב שלא לקחת אישית "עצבים" של שף כזה או אחר. 

לסיכום, איך אומרים: "יש שפים ויש שפים". הם מגיעים לעיתים עם סט של כישורים יוצאי דופן, וחלק מהשפים ממש עורכים מופע קולינרי לכל דבר שכולל פירוטכניקה המבוססת על מבערים וטכניקות אחרות. כל עוד רוצים ערב חווייתי בטירוף, צריך לברר מראש במה השף מתמחה ולמה הוא ייחודי משפים אחרים בארץ. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?