שפים מארחים בבית שלהם – חוויה בלתי נשכחת

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

הטרנד החדש שבו שפים מארחים בבית שלהם, רק תפס תאוצה. זהו קונספט מיוחד של ארוחת ערב מיוחדת, שהשף עצמו שמארחהטרנד החדש שבו שפים מארחים בבית שלהם, רק תפס תאוצה. זהו קונספט מיוחד של ארוחת ערב מיוחדת, שהשף עצמו שמארח אתכם בביתם מכין לנגד עיניכם. אתכם בביתם מכין לנגד עיניכם. השף מרגיש הרבה יותר נוח בסביבה הטבעית שלו, כאשר הוא מכיר כל מקום במטבח והיכן מונח כל חומר גלם אשר באמצעותו הוא מעוניין לבשל. גם הכלים שהשף רגיל אליהם יהיו  נוחים לו כאשר הם נמצאים בביתו. גם מבחינת  הניידות של השף, כאשר אנשים מזמינים אותו לביתם, הופך להיות מסורבל יותר וכן, אנשים מעוניינים יותר לאכול בביתו של השף, גם כי המטבח  לא היה מבולגן ויידרש זמן לנקותו.

הסקרנות של האורחים, לאכול בביתו של השף, להכיר את הסביבה הטבעית שלו, את כליו וחומרי הגלם המקצועיים, היא  זו אשר גורמת  בין היתר, להגיע לחוויה קולינארית מיוחדת במינה. מדובר על תחלופה מקורית לביקור במסעדה, אך אל לשכוח, כי מדובר בארוחה אינטימית שרק אתם נמצאים בה ולא עוד אנשים שאינכם מכירים, כמו למשל כאשר אתם נמצאים במסעדה. על השף לחשוב על סגנון מיוחד של ארוחה. למשל לאוהבי פירות הים, השף יכול למצוא תפריט מסוגנן שהסועדים לא טעמו בימי חייהם, כך שזה כל המיוחד בשפים, אשר יודעים להמציא תפריט חדש כאשר ניסיונו העשיר, יגרום רק להצליח בטעמים האנינים של מנה חדשה ובלתי רגילה.

שפים מארחים בבית שלהם מנות שמתאימות במיוחד לכםהיתרון של שפים מארחים בבית שלהם, שהם שואלים את השאלות הנכונות לפני שאתם מתארחים אצלם.

היתרון של שפים מארחים בבית שלהם, שהם שואלים את השאלות הנכונות לפני שאתם מתארחים אצלם. ראשית, מה סגנון המאכלים או המנות האהובים עליכם, למשל אם בשר, דגים, מאכלים חלביים או אפילו צמחוניים. יש שיעדיפו סגנון של מאכלים איטלקיים, צרפתיים, או אסיאתיים,  וכדומה. גם אם אתם שוחרים של מנות בריאות, השף יוכל להוציא תחת ידיו מנות נפלאות וטעימות של חומרי גלם טבעיים ובריאים. היחס האישי, החביבות והכריזמטיות של השף, הם אלה שיגרמו לרבים שכבר חוו חוויה של אירוח של שף בביתו  לחזור עליה שוב בכל הזדמנות.

מי שמעוניין לדעת מה העלות של שפים שמארחים בביתם, המחירים אינם אחידים, היות וזה תלוי רבות בכמות האורחים, סוג המנות, המשקאות האלכוהוליים והקלים, קינוחים ועוד. כמו כן, השף עצמו דואג לערוך ולעצב את השולחן, הוא זה שיפנה ונקה, כאשר האורחים אינם צריכים לעשות מאומה. תוכלו למצוא מאכלים נדירים שלא תמצאו באף מסעדה, רק אצל שפים שמתמחים למשל במאכלים אקזוטיים. תוכלו לבחור מועד מראש ולשריין לכם מקום לפי רשימת החברים או אנשי העסקים שאתם מעוניינים להזמין אותם לארוחת שף בביתו.

רעיונות מיוחדים לארוחה בלתי נשכחתמרוב היצע מרשים של שפים מארחים בבית שלהם, תוכלו באמצעות חיפוש ממוקד, למצוא אותם.

ישנם אנשים שחושבים על אירוע משפחתי, או גיבוש משפחתי בעל אופי מיוחד ולכן, הרעיון של שפים מארחים בביתם הוא ייחודי ומקורי. גם אנשי עסקים אשר מעוניינים להרשים את הקולגות שלהם, יזמינו מקומות  מראש אצל שף שמארח בביתו, כאשר הם יודעים, כי מדובר על שף מוכר שמכין ארוחות אנינות טעם. גם מי שאוהב את נושא הקולינריה, יתארח אצל שפים שונים, מה שיעשיר לו גם את התפריטים, כאשר הוא עצמו יארח בביתו. זהו טרנד יחסית חדש, אשר החל דווקא באירופה ובארה"ב והגיע בסערה גם לישראל. בארץ ישנם ישראלים רבם, אשר מעריכים ומכירים לעומק את נושא הקולינריה, מה שלבטח ימשוך רבים להתארח אצל שפים ידועים בביתם.

.יש גם כאלה, שבמקום להזמין חדר פרטי ואינטימי במסעדה, הם יחפשו מן סוג של אטרקציה מיוחדת בנוסח של שפים מארחים בביתם. זה מדהים לדבר עם השף תוך כדי שהוא מכין מנות נפלאות, לקבל טיפים, להתבדח איתו, לשמוע ממנו סיפורים מעניינים והמנות, מוגשות הישר לשולחנכם, מלוות ביין איכותי שנבחר בקפידה, לפי סוג המנות שמוגשות. גם מי שמעוניין במנות גורמה ובארוחה יוקרתית, אין כמו סעודה חווייתית בביתו של השף. שלושת המרכיבים המנצחים של שפים שמארחים בביתם הם: נתינה, אהבת אדם ואוכל אשר מהווה את השילוש המנצח של קונספט מקורי זה.

שפים מארחים שמכינים מאכלים כשריםשפים מארחים בבית שלהם, תוכלו למצוא בכל עיר, למשל אם אתם מעוניינים לטייל בירושלים, או באזורי הצפון, תוכלו לקנח את הטיול בביתו של שף שבחרתם

ישנם לקוחות, אשר מעוניינים במינו כשרות ששף מכין בביתו ולכן, מרוב היצע מרשים של שפים מארחים בבית שלהם, תוכלו באמצעות חיפוש ממוקד, למצוא אותם. יש שמעוניינים בקונספט זה, לימי הולדת, לאירוע משפחתי או אפילו להפתיע את בת הזוג ביום נישואין.  מי שמעוניין לעניין את החברים או  את המשפחה שאוהבת להכין מאכלים מיוחדים, יוכל לבקש מין סוג של סדנת בישול בביתו של השף. האופציות הן שונות ומיוחדות ועליכם רק לבקש את מה שרצוי לכם, כאשר תיהנו גם מטיפים מיוחדים בהכנת המנות המיוחדות של השף בביתכם וכן, תיהנו מארוחה כיד המלך, כזו שלא טעמתם באף מסעדת גורמה ידועה, יחד עם יחס מיוחד ואישי ושף כריזמטי שינעים את זמנכם.

שפים מארחים בבית שלהם, תוכלו למצוא בכל עיר, למשל אם אתם מעוניינים לטייל בירושלים, או באזורי הצפון, תוכלו לקנח את הטיול בביתו של שף שבחרתם, כאשר שריינתם מראש מקום בביתו, על מנת לסעוד את לבכם בארוחה הכי טעימה שטעמתם עד כה. רבים הזמינו שף לביתם, או חברת קייטרינג שמנוהלת ע"י שף, אבל עכשיו הטרנד החדש הוא שפים מארחים בבית שלהם.גם אלה שכבר ביקרו בכל מסעדות השף השוות, מעוניינים באיזה שהוא קונספט חדש ולכן, אין כמו שפים שמארחים בביתם. האווירה היא שונה, יש שחולמים להכיר באופן אישי את השף ונהנים משילוב מוצלח של אוכל טוב, אווירה ביתית אצל השף האהוב עליו במיוחד. השפים עצמם אוהבים לארח והם בנויים לכך, כך שאירוח כזה, רבים מעוניינים לחוות באמצעות טרנד חדש זה שמדבר אל רבים מאתנו שאוהבים ומעריכים את תחום הקולינריה.

 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?