שף מארח מחירים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף מארח מחירים – עולם הקולינריה השתנה בצורה מדהימה בשנים האחרונותשף מארח מחירים – עולם הקולינריה השתנה בצורה מדהימה בשנים האחרונות מסעדנות תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

מסעדנות תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנשים במדינת ישראל אוהבים לאכול בחוץ, בין אם מדובר על מסעדות, ברים, או אפילו מסעדות הרחוב והאוכל המהיר שקיים בכל מקום בארץ – ישראלים פשוט אוהבים לאכול בחוץ. השנים האחרונות, הביאו עמם שינויים ובשורות רבות לעולם המסעדנות. נתחיל ונתייחס לתקופת הקורונה – בתקופה זו, בעקבות הסגרים הראשונים והשניים, מסעדות רבות לא שרדו את התקופה הקשה שנחתה על ענף המסעדנות – סגירה של מסעדות רבות בעקבות הסגרים, ונאצלו בסופו של דבר לסגור את המסעדות שלהם. מעבר לכך, בעלי מסעדות רבות הרימו ידיים בניסיון להתמודד עם כל החוקים והתנאים החדשים שהועמדו לפתיחת מסעדות בימים שלאחר הסגר, דבר שגם כן הוביל לסגירת מסעדות רבות ופרישה של אנשים רבים מהענף.

שף מארח מחירים – אירועי שף פרטיים היו התוצאה הראשונה של סגירת מסעדות ומוסדות קולינרייםשף מארח מחירים – אירועי שף פרטיים היו התוצאה הראשונה של סגירת מסעדות ומוסדות קולינריים גדולים מעבר לכך שתחום המשלוחים והטייק אווי התחזקו בצורה בלתי רגילה בתקופה הקורונה גדולים

מעבר לכך שתחום המשלוחים והטייק אווי התחזקו בצורה בלתי רגילה בתקופה הקורונה, ההשפעה השנייה בגודלה של תקופה זו על המסעדנות היא תפיסת התוצאה של טרנד ארוחות השף הפרטיות. הרבה אנשים מתעניינים כיום על שף מארח בשרים, שכן אנשים בתקופת הקורונה הבינו כי הם עדיין מעוניינים בחוויה המלאה של המסעדנות, אך תוך כדי הבנה שהבית הפך להיות מקום בילוי עיקרי בשנים האחרונות. כך למעשה קם והתחזק הטרנד של ערבי שף פרטיים.

שף מארח מחירים – מה זה בעצם ערבי שף פרטי?

ערב שף, הוא אירוע פרטי שבו נזמין לביתנו (או לביתו של השף) אנשים קרובים לנו, ונאכל את מיטב המנות של אותו השף. את ארוחות השף ניתן להתאים לפי – כמות אנשים, סוג הערב הרצוי, סוג התפריט הרצוי, וכדומה. להלן פירוט מחירים אפשריים לארוחת שף בשרית פרטית.

מספר סועדים אפשרי סלטים ותוספות סוגי בשרים שתייה ואלכוהול קינוחים מחיר לראש/ מחיר לאדם
ארוחת שף בשרית בסיסית עד 100 סועדים מגוון סלטי הבית – חומוס, טחינה, סלט ירקות, סלט כרוב, חצילים, סלט עגבניות חריף

תוספות בסיסיות – אורז, תפוח אדמה מדורה, בטטה אפויה

קבב, פרגיות, מרגז, סטייק פרגית, נתח קצבים שתייה קלה – קולה, זירו, ספרייט, תה קר

יין אדום

שולחן פירות העונה בסיום הארוחה 110 ש"ח
ארוחת שף בשרית פרימיום עד 50 סועדים מגוון סלטי הבית – חומוס, טחינה, סלט ירקות, סלט כרוב, חצילים, סלט עגבניות חריף

תוספות בסיסיות – אורז, תפוח אדמה מדורה, בטטה אפויה

תוספת של – קרפצ'יו, קרפצ'יו סלק, כבד קצוץ, ברוסקטות עם בצל מקורמל וממרחים

נתח קצבים, סטייק אנטריקוט, סינטה, אסאדו מפורק לאחר בישול של 12 שעות, סטייק פילה שתייה קלה – קולה, זירו, ספרייט, תה קר

יין אדום, 2 סוגי בירות לבחירה, וודקה פילנדיה לפי כמות סועדים

שולחן פירות העונה בסיום הארוחה + פינוקי השף (מתחלף) 180 ש"ח
ארוחת שף בשרית סופר פרימום עד 25 סועדים מגוון סלטי הבית – חומוס, טחינה, סלט ירקות, סלט כרוב, חצילים, סלט עגבניות חריף

תוספות בסיסיות – אורז, תפוח אדמה מדורה, בטטה אפויה

תוספת של – קרפצ'יו, קרפצ'יו סלק, כבד קצוץ, ברוסקטות עם בצל מקורמל וממרחים

סטייק פילה, סטייק אנטריקוט מובחר רמת הגולן, כבד אווז, חזה אווז, נתח קצבים מובחר, אסאדו לאחר בישול של 12 שעות שתייה קלה – קולה, זירו, ספרייט, תה קר

יין אדום, 4 סוגי בירות לבחירה, וויסקי, ערק, וודקה

שולחן פירות העונה בסיום הארוחה + פינוקי השף (מתחלף) 250 ש"ח

 

שף מארח מחירים, מה בעצם משפיע על המחיר?שף מארח מחירים, מה בעצם משפיע על המחיר? כאשר בוחרים להפיק אירוע, קטן, בינוני או גדול, בחיק הטבע או באולם בעזרת שף פרטי

כאשר בוחרים להפיק אירוע, קטן, בינוני או גדול, בחיק הטבע או באולם בעזרת שף פרטי, יש מגוון של קריטריונים ומאפיינים אשר משפיעים באופן חד משמעי על המחיר וזה משהו שחשוב להיות מודעים אליו ולקחת אותו בחשבון, זאת לפני שמבצעים בחירה כזו או אחרת. למשל, השם והמוניטין של השף ישפיעו על המחיר, שכן לרוב שפים הנמצאים בתחילת הדרך, יעלו פחות בהשוואה לשפים מוכרים, כאלה שיש להם מסעדות ברחבי הארץ ואפילו בעולם, אז המחיר יהיה גבוה מאוד. לכן, חשוב מאוד לעבוד עם תקציב כדי שלא תמצאו את עצמכם בתוך סוג של בור כלכלי, כי פרט לאוכל ולאלכוהול, יש עוד לא מעט דברים שצריך לדאוג להם בכל אירוע. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא המיקום של האירוע. ככל שהלוגיסטיקה מורכבת יותר ומדובר באירוע אותו מפיקים ממש מאפס, כמו למשל אירועים בחוף הים, אירועים ביקב, אירועים בחורשה או יער, הדבר הופך להיות יותר מורכב ולכן השף והצוות שלו צריכים להיערך מבחינה לוגיסטית, מה שהרבה פעמים מייקר את האירוע. גם התפריט שנבחר משפיע על המחיר של השף, שכן תפריט בשרי למשל, יעלה יותר מאשר תפריט חלבי. מאפיינים כמו מנות אותן מכין השף בעבודת יד, סגנון הגשה, תקופה בשנה בה אנחנו מפיקים את האירוע, כל אלה משפיעים על המחיר.  באופן כללי, ארוחת שף עולה בממוצע בין 290-500 ש“ח לאדם, בהתאם לאותם קריטריונים שתיארנו לעיל.

אז איך אבחר את השף שמתאים לאירוע שלי?

כעת, כל שנותר לכם הוא לדבר עם אנשים שהפיקו לאחרונה אירוע ואתם סומכים על הדעה שלהם, אולי לעקוב אחרי כמהשפים באינסטגרם או בפייסבוק, להתרשם מהתמונות ומהסגנון ואז לקבל החלטה. כמובן שאפשר תמיד להשוות בין כמה שפים, להשוות מחירים, לבדוק שהשף בו אתם מעוניינים פנוי בזמן שבו אתם רוצים להפיק אירוע ואז לבחור.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?