שף פרטי בבית – מה כדאי שנדע?

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אם פעם המקום היחיד בו יכולנו לטעום מנות גורמה של שפים היה מסעדות, כיום כבר אפשר להביא את השף של המסעדה אליכם הביתה. אירוח עם שף פרטי בבית מאפשר לכם להגיש לאורחים שלכם מנות של מסעדת יוקרה באווירה אינטימית ובתוספת מפגש אישי עם השף. שלא כמו במסעדה, אצלכם בבית השף אינו מסתתר במטבח אלא מציג בפני האורחים את בישול הארוחה כמופע ראווה לכל דבר. אירוח עם שף פרטי אצלכם בבית הוא הרבה יותר מעוד ארוחה. את האירוח הזה כל המשתתפים יזכרו לתקופה ארוכה.

מתי כדאי לארח עם שף פרטי בבית?אירוח עם שף פרטי בבית מאפשר לכם להגיש לאורחים שלכם מנות של מסעדת יוקרה באווירה אינטימית ובתוספת מפגש אישי עם השף.

בכל אירוע אישי, רומנטי, חברתי או עסקי במהלכו תרצו להרשים את האורחים שלכם ולהעניק להם חוויה מיוחדת – תזמינו שף פרטי אליכם הביתה ולא תצטערו. הבית שלכם לא מתאים לאירוח או שאנכם מעוניינים לארח בבית – קיימת אפשרות לאירוח בבית של השף או בכל מתחם אחר לפי בחירה שלכם. אירוח שף פרטי בבית מתאים לארוחות שבת מכל הסוגים, ארוחות חג וכל סיטואציה אחרת בה אתם מתבקשים להגיש אוכל ואנכם מעוניינים לבשל בעצמכם. שף פרטי מתאים גם לאירועים קטנים (גיל מצוות, אירוסין, ברית/ה) וגם לשבת חתן. אל תמהרו להתפשר על שירותי קייטרינג או מסעדה מבלי לבחון תחילה אפשרות לאירוח שף פרטי בבית.

  1. ארוחות משפחתיות מכל הסוגיםאירוח שף פרטי בבית מתאים לארוחות שבת מכל הסוגים, ארוחות חג וכל סיטואציה אחרת בה אתם מתבקשים להגיש אוכל ואנכם מעוניינים לבשל בעצמכם.
  2. ארוחות רומנטיות (מתאים לימי נישואין, יום האהבה, הצעת נישואין)
  3. אירוח עסקי
  4. ימי הולדת
  5. מסיבת רווקים / רווקות

שף פרטי לזוג

חוויות קולינריות הן חלק בלתי נפרד מכל קשר זוגי. רוב הדייטים הראשונים מתקיימים בבתי קפה בעוד בעבור הבאים אחריהם סביר שתבחרו במסעדה. זוגות נוהגים לאכול במסעדה מספר פעמים בכל חודש כבילוי זוגי רומנטי. כעת כאשר אתם מעוניינים לציין מאורע רומנטי משמעותי, לא תרצו לחגוג אותו באותן מסעדות בהן אתם מבקרים באופן קבוע. ארוחה עם שף פרטי בבית תהיה תחליף רומנטי, מפנק, מושקע ומפתיע. אם אתם מחפשים את הדרך להרשים, ארוחת שף תהיה בחירה מצוינת. הארוחה מתקיימת אצלכם בבית כך שאתם נהנים מאווירה פרטית ואינטימיות יחד עם ארוחת שף בהתאמה אישית.

מי קובע את התפריט?אל תמהרו להתפשר על שירותי קייטרינג או מסעדה מבלי לבחון תחילה אפשרות לאירוח שף פרטי בבית.

ממש כמו במסעדה, גם באירוח של שף פרטי בבית אתם מוזמנים לבחור את המנות. במעמד ההזמנה יוצגו בפניכם מספר תפריטים מתוכם תבחרו את זה שתואם את הסגנון שלכם, התקציב והאירוע. במידה ולא תמצאו בין התפריטים הקיימים תפריט שמתאים לכם, השף יאפשר לכם להרכיב בעצמכם תפריט חדש. כדאי להתייעץ עם השף לגבי שילובים בין מנות וטעמים. חשוב להדגיש שההרכב של התפריט משפיע באופן ישיר על המחיר.

יתרונות של הזמנת שף לאירוע קטן

מתכננים אירוע קטן? אל תפסלו על הסף אירוח ביתי מבלי לבחון אפשרות של אירוח האירוע אצלכם בבית עם שף פרטי. עם שף פרטי

גם באירוח של שף פרטי בבית אתם מוזמנים לבחור את המנות. במעמד ההזמנה יוצגו בפניכם מספר תפריטים מתוכם תבחרו את זה שתואם את הסגנון שלכם

מובטח אוכל ברמה גבוהה שתואם את ההעדפות האישיות שלכם, התקציב וסגנון האירוע. נדגיש כמובן שאפשר להזמין ארוחות שף בכל סוגי הכשרות. אתם תהיו פנויים לאירוח ותבלו עם האורחים שלכם בעוד השף מבשל את המנות במתכונת של מופע (לפי בחירה שלכם). אתם מארחים אירוע עם אוכל משובח מבלי לבלות ימים ארוכים במטבח וללא שטיפת כלים. אתם תרגישו כמו אורחים אצלכם באירוע.

חוששים ממחירים גבוהים? תשמחו לגלות שאירוח אירוע קטן עם שף פרטי בבית הוא לא עסק יקר. העלות הסופית דומה לזו של מסעדה ובחלק מהמקרים אף זולה יותר. ככל שיש יותר משתתפים בארוחה, המחיר בעבור כל סועד יורד.

איפה מבשלים את האוכל?

האפשרות לצפות בשם מדופלם במהלך עבודתו מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה. חובבי בישול לא יפספסו את ההזדמנות לצפות בשף ולקבל ממנו טיפים ועצות שימושיות. השף מבשל את הארוחה אצלכם בבית ממצרכים שהוא מביא עמו. אתם לא נדרשים לרכוש מצרכים או לאבזר את המטבח. את כלי האוכל וההגשה השף מביא עמו ובתום הארוחה אוסף אותם בחזרה. אתם מוזמנים לצפות בשף במהלך הכנת האוכל ולבחון בעצמכם את חומרי הגלם הטריים.

שף פרטי בבית לארוחה רומנטיתשמחו לגלות שאירוח אירוע קטן עם שף פרטי בבית הוא לא עסק יקר

אם אתם מחפשים אטרקציה לדייט, הזמנת שף מבטיחה חוויה רומנטית מהנה. הזמנה של שף פרטי תעניק לבני הזוג חוויה משותפת ושפע של נושאים לשיחה. בהמשך תספרו לכל החברים והמכרים על הדייט הקסום שהפקתם לעצמכם. ארוחה עם שף פרטי בבית מתאימה גם במקרים בהם תרצו לבשל ארוחה רומנטית לבן/בת הזוג בעוד אנכם יודעים לבשל. יש פתרון יצירתי להכנת ארוחה רומנטית טעימה להפליא גם כשאנכם יודעים לבשל או מעוניינים לבשל בעצמכם. אכילה משותפת של אוכל גורמה שאתם מאוד אוהבים היא חוויה רומנטית קסומה, שטיפת הכלים שמגיעה אחריה כבר הרבה פחות קסומה.

כל הסיבות להזמין שף עד הביתארוחה עם שף פרטי בבית מתאימה גם במקרים בהם תרצו לבשל ארוחה רומנטית לבן/בת הזוג בעוד אנכם יודעים לבשל.

מחפשים רעיון יצירתי ליום הולדת או אירוח? הזמנת שף מעניקה לאורחים שלכם ערך מוסף. שיחת טלפון אחת שלכם להזמנת השף היא כל מה שצריך בשביל להבטיח אירוח מושקע ומקורי. את הארוחה אפשר לארח אצלכם בבית, במתחם חיצוני וגם באתר נופש. התפריט נבחר על ידכם בהנחיה של השף כאשר ניתן לבחור בתפריט בשרי, חלבי, צמחוני וגם טבעוני. הארוחה כולה מתוכננת בהתאמה אישית לסגנון שלכם, לאופי האירוע, למתחם ולתקציב. הזמנת שף הביתה מתאימה לארוחת ערב רומנטית, חגיגת יום נישואין, אירוע עסקי, ארוחה משפחתית, מפגש חברתי, ימי הולדת ועוד.

הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מהאירוע שלכם

אירוח שף פרטי בבית מבטיח שאתם תיהנו לבלות עם האורחים שלכם ולא תעבירו את האירוע כולו במטבח. מלוא תשומת הלב שלכם תוקדש לאורחים שלכם בעוד השף טורח במטבח על הכנת האוכל. עצם העובדה שהזמנתם שף הופכת ברגע את האירוע שלכם ליוקרתי ומושקע. באירועים מיוחדים בהם תרצו להרשים וליהנות מכל רגע, הזמינו שף פרטי ואל תפספסו את האירוע כולו בעודכם טורחים במטבח מול הסירים. שף פרטי יהיה הפתעה משמחת בעבור יום הולדת. לא יודעים מה לקנות במתנה לאדם שיש לו הכול? כדאי מאוד להזמין עבורו שף ולפנק אותו בארוחה טובה שכוללת את כל המנות שהוא הכי אוהב.

המלצה על שף פרטיאירוח שף פרטי בבית מבטיח שאתם תיהנו לבלות עם האורחים שלכם ולא תעבירו את האירוע כולו במטבח.

את השף שלכם תבחרו על פי המלצות של לקוחות קודמים, ניסיון, התמחות וזמינות. תבחרו בשף שמגיש ארוחות גורמה משובחות ופועל באזור המבוקש. השף הנכון יידע לייצור בעבורכם חוויה מרגשת ובעלת ערך מוסף שתשאיר טעם של עוד. ארוחת שף היא הזדמנות ליהנות מארוחה של מסעדת גורמה אצלכם בבית. האווירה תהיה אינטימית, התפריט יכלול רק מנות שאתם אוהבים והבישול יתבצע מול העיניים שלכם במתכונת של מופע.

שף פרטי בבית לעל האש

נמאס לכם להתווכח מי יטפל במנגל בכל מפגש חברתי או משפחתי? נמאס לכם לקבל בשר שרוף מהמנגל? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין שף פרטי. באירועים מיוחדים מגיע לכם ליהנות מהפינוקים הקטנים של החיים! השף יגיע אליכם הביתה עם נתחי בשר מובחרים וכל הציוד הדרוש להכנת ארוחת ברביקיו מושקעת וטעימה. בסוף הארוחה תהיו כולכם שבעים ומרוצים. אתם לא תאמינו שבשר על האש יכול להיות כל כך טעים ועסיסי.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?