קייטרינג לאירועים קטנים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אז בניגוד למה שחושבים הרבה אנשים קייטרינג הוא לא רק אוכל ביתי פשוט שמגישים באירועים או אוכל שמגיע במגשיות בנאליות לרובקייטרינג  לאירועים קטנים, הוא אספקה של מזון בכל מקום שבו האוכל אינו צמוד למטבח שבו הוא הוכן, בשונה מהאוכל בצבא לדוגמא או במסעדות מן הסתם עם אותם מטעמים בשינויים קטנים, זה לא רק האוכל של הצהרון של הילדים או החמגשית של ארוחת הצהריים בעבודה. קייטרינג (בעברית הסעדה), הוא אספקה של מזון בכל מקום שבו האוכל אינו צמוד למטבח שבו הוא הוכן, בשונה מהאוכל בצבא לדוגמא או במסעדות מן הסתם, הקייטרינג נמצא בשימוש בשלל מקומות ואירועים כגון בתי ספר, מקומות עבודה, טיסות, כנסים, אירועים על כל סוגיהם ועוד. תחום הקייטרינג יכול להתבטא בשלל דרכים. בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב, כאשר אומרים את המילה קייטרינג תמיד עולה בראשנו תמונה של חמגשית אך תחום הקייטרינג יכול להתבטא גם בתור שירות מלא עם מלצרים שתפקידם הוא להגיש את האוכל עד לשולחנו של הסועד.

דרך נוספת בה תחום הקייטרינג בא לידי ביטוי היא שיטת המזנון, בשיטה זו האוכל פרוס על גבי פס שבו הסועדים עוברים ובוחרים איזה מנות ברצונם לאכול. את האוכל חברת הקייטרינג מכינה מבעוד מועד במטבחים שלה, חברת הקייטרינג אורזת את האוכל ושולחת אל הלקוח. ניתן למצוא מגוון רחב של תפריטי קייטרינג, לא משנה אם מדובר בקייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי. צמחוני וטבעוני ואפילותחום הקייטרינג לאירועים יכול להתבטא גם בתור שירות מלא עם מלצרים שתפקידם הוא להגיש את האוכל עד לשולחנו של הסועד. קייטרינג מבוסס מטבחים מסויימים או שמבוסס על שיטות בישול מסויימות.

אז בניגוד למה שאנשים חושבים עליו הקייטרינג אינו בהכרח כלי לחיסכון בהוצאות על האוכל שכן ישנם מטבחי קייטרינג שמוציא מזון ברמות גבוהות ביותר וגם מחירו בהתאם.

היתרון שבקייטרינג הוא האפשרות לבחור ממגוון רחב של תפריטים מגוונים ומנות שונות בהתאם לאירוע שמתקיים ולאנשים שסועדים, כמובן שארוחת צהריים בעבודה או בבית הספר תכלול לרוב אותם מרכיבים שבגדול אמורים לספק תזונה איכותית שמורכבת לרוב ממנת עוף, בשר או דג לצד תוספת פחמימה חמה וסלט אך קייטרינג יכול להיות הרבה יותר מעניין וייחודי, כמו לדוגמא טרנד הפינגר פוד שהוא אוכל שלא צריך כלים וצלחות כדי לאכול אותו והכל נאכל בידיים, מורכב ממנות קטנות שאפשר לאכול בכל מקום דבר שמתאים במיוחד למסיבות או כנסים בהם האפשרות לנוע לכל מקום עם האוכל ביד ולהיות באינטראקציה תמידית עם האנשים שמסביבך במקום לשבת ולאכול לבד במקום להתרכז באירוע עצמו.

קייטרינג לאירועים קטניםהיתרון שבקייטרינג לאירועים קטנים הוא האפשרות לבחור ממגוון רחב של תפריטים מגוונים ומנות שונות בהתאם לאירוע שמתקיים ולאנשים שסועדים, כמובן שארוחת צהריים בעבודה או בבית הספר

אז לאחר שהבנו מה זה בעצם קייטרינג וכמה העולם הזה רחב ודינמי הן באיכות האוכל, סוג התפריטים וכמובן המחירים נבין למה הוא טוב במיוחד לאירועים קטנים.

באירועים בכללי העניין המרכזי הוא תמיד האוכל, לא משנה כמה השקעה תהיה בשאר הדברים כמו המוזיקה, העיצוב, הבגדים או האולם תמיד יזכרו מהאירוע את האוכל וכל אירוע נמדד על כך. במיוחד באירועים קטנים ואינטימיים איכות חומרי הגלם, הטריות וההגשה מאוד חשובה כמובן לצד הטעם והעושר של המזון, באירועים כאלה מטבח הקייטרינג יתאים את עצמו לדרישות הסועדים ולסוג הקהל וכך יתן לו מענה טוב ביותר באשר לבחירת החומרים והמנות שמהם יורכבו הארוחה. קייטרינג שכזה מתאים לאירועים קטנים כמו אירועים עיסקיים, בריתות, ימי הולדת, מסיבות רווקים/רווקות ובשנים האחרונות גם לכלל האירועים שתחת הגבלות הקורונה הפכו באילוץ לאירועים קטנים כמו חתונות או בת/בר מצווה.

בקייטרינג באירועים קטנים השליטה על אווירת הארוחה, בחירת התפריטים והעבודה לכמות מצומצמת של אנשים תבטיח חוויה קולינרית מעולה לכל משתתפי האירוע שכן הכל מותאם אישית ומוכן בכמויות קטנות, בניגוד לקייטרינג רגיל שלרוב עובד בכמויות גדולות ומסחריות.

טיפים להזמנות קייטרינגבאירועים קטנים ואינטימיים איכות חומרי הגלם, הטריות וההגשה מאוד חשובה כמובן לצד הטעם והעושר של המזון, באירועים כאלה מטבח הקייטרינג יתאים את עצמו לדרישות הסועדים

ממש אין להקל ראש בבחירת קייטרינג. זה תקף לכל סוגיו בין אם לתלמידים בבית ספר שתזונתם חשובה מאוד לגדילה וההתפתחות שלהם, עד לעובדים בחברות שארוחת הצהוריים מלבד שרק מספקת אנרגייה שחיונית לעבודה וגם יכולה להיות משמחת ומעלת מורל עבור העובד שמרגיש שמשקיעים בו ובתזונה שלו.

כמובן שבאירועים בחירת התפריט היא חשובה ביותר, יש להתאים את האוכל וצורת הגשתו לסועדים והעדפותיהם, אם בשרי או חלבי, אם בכמה מנות או בהגשה לשולחן ועוד משתנים רבים.

אם מדובר באירוע שמתנהל בבוקר או הצהוריים ארוחה חלבית תהיה נפלאה ועשירה, לעומת זאת בשעות הצהוריים המאוחרות והערב לרוב יתעדפו ארוחה בשרית.

טיפ חשוב נוסף הוא בדיקת הכשרות של הקייטרינג והתאמתו לסועדים, ישנם אנשים אשר אינם אוכלים כשרויות מסוימות ולכן חשוב להתאים את הקייטרינג לשלל הסועדים, שלא יווצר מצב שבו משתתף או כמה משתתפים באירוע אינם אוכלים.

טיפים נוספים שכדאי לדעת ורובם דיי ברורים הם: הטעם שכמובן נמצא במקום הראשון שמדברים על אוכל, בכל אירוע האוכל תמיד יהיה החלק הכי נזכר ואם טעמו של האוכל יהיה טוב האירוע יזכר כמוצלח, כדי להבטיח היבט זה חשוב לא לחסוך על קייטרינג איכותי. כדי לבחור מנות שיהיו לטעמם של משתתפי האירוע מומלץ לבצע טעימות טרם האירוע.חשוב להתאים את הקייטרינג לשלל הסועדים, שלא יווצר מצב שבו משתתף או כמה משתתפים באירוע אינם אוכלים.

נראות האוכל הוא עוד טיפ שאני ממליץ לשים אליו לב, האסתטיקה של האוכל חשובה מאוד כידוע אוכל לא רק טועמים דרך הפה אלא גם "אוכלים דרך העיניים". אוכל שנראה שהשקיעו בו ושמצולחת בצורה יפה יקרוץ לנו מיד יותר וגם טעמו יהיה טוב יותר שניכר שהשקיעו בו ובסועדים.

טיפ נוסף הוא לבחור בקייטרינג אמין שאתם יודעים שיספק לכם את החוויה הטובה ביותר ולהבטיח שהאוכל יגיע בזמן, בכמות ובטמפרטורה הנכונה ושהמקום שמכין אותו משתמש בכלים נקיים, שחומרי הגלם טריים ונקיים מכל מיני חיידקים פוגעניים. מומלץ לבדוק ולעיין בחוות דעת של לקוחות שכבר קבלו שירות מאותו המקום.

טיפ נוסף וחשוב הוא בחירה בתפריט מגוון שמכיל טעמים רבים ושונים, שמתאים לכל סוגי הסועדים, מומלץ לבחור סלטים רבים שמענגים את העין כאשר יושבים בשולחן הארוחה. לבחור מנות שיתאימו לכלל האנשים שעתידים להשתתף באירוע, שכן ישנם שאינם אוכלים דברים מסויימים או רגישים לחומרי גלם מסויימים כגון סוכר או גלוטן ולכן יש להקפיד שהאוכל מגוון ויתאים לכולם.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?