במיוחד בשבילכם: שף לאירועים פרטיים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

כולנו חולמים על ארוחה מרגשת ומסעירת חושים במסעדת שף יוקרתית. זוהי חוויה קולינרית שאנו מתכוננים אליה ולא מפסיקים לעסוק בה גם ימים אחרי שהיא תמה. העובדה כי אנו זוכים לאכול מנות גורמה משובחות, שנוצרו על ידי טובי השפים בישראל וגם לחוות את כל העולם הכרוך בכך, מהווה עבור ישראלים רבים, סוג של חוויה- מתנה אותה הם נוטים להעניק או לחוות בעת אירועים מיוחדים.

אלא שחשוב לדעת שאת אותה החוויה ואף כזו שהיא מרשימה וייחודית יותר, ניתן לחוות באמצעות שף לאירועים פרטיים. כן, שף שמגיע במיוחד אליכם באופן פרטי. למעשה, שף לאירועים פרטיים, הינו שף מן הרמה הגבוהה ביותר ובעל התמחויות רבות, אשר מבשל עבור אנשים פרטיים, באופן ייחודי עבורם, בביתם או בלוקיישנים נבחרים אחרים. הארוחה מיועדת רק להם והם אינם חולקים את החוויה עם עוד הרבה אנשים זרים, הנמצאים במקרה במסעדה. השף קיים שם רק עבורם ובשבילם.

שף לאירועים פרטיים

באופן כללי ורגיל, תפקידו של השף הוא להגות, לעצב ולהכין תפריט איכותי של מנות גורמה וחוויה קולינרית מסעירת חך. בשל העובדה שהוא עובד במסעדה, אליה מגיעים אנשים מקריים, עליו לכוון להעניק חוויה כללית לכולם. בניגוד לאלו, שף לאירועים פרטיים, הוא שף אשר שוכרים לאירועים מיוחדים (ולא רק), אשר כל כולו ממוקד בכם, ברצונותיכם ובחוויה שאתם רוצים לחוות. בין אם זה יום הולדת, מפגש חברים, הצעות נישואין וארוחות רומנטיות, או כל אירוע אחר – השף יושב ומכין יחד אתכם את התפריט ולאחר מכן, מכין עבורכם במיוחד את מה שתכנן ויזם.

לרוב, השפים הם אותם שפים מהמסעדות. אלו שמכינים את מנות הגורמה שם, יכולים להכין את אותם הדברים, כאשר הם דואגים להכל מא' ועד ת' בבית שלכם או בכל חלל ומיקום שתרצו. גם הם בעלי הכשרה מקצועית רחבה ויכולת להחזיק אירוע ולהפכו לחוויה שלמה. חשוב לזכור, שבמקרים רבים, שך לאירועים פרטיים מבשל ממש צמוד אליכם. אין את החוצץ או הדיסטנס המאפיינים מסעדה. אם תבחרו, השף יגיע אליכם עם צוות של עוזרים, מלצרים וכד'.

כמה נוח

שף לאירועים פרטיים חוסך לכם כל כך הרבה זמן וכאבי ראש ומנגד, התוצאה תהיה איכותית וטעימה הרבה יותר. אין צורך לצאת מהבית ולקושש בשווקים חומרי גלם איכותיים. השף מביא אתו הכל, גם חומרי גלם שלא ידעתם על קיומם. בסופו של דבר, השף הוא המומחה ברקימת ובשילוב טעמים ייחודי. אתם גם לא צריכים לבלות זמן במטבח, לנסות ולהתנסות, להצליח וגם להיכשל. השף מבשל אצלכם, מולכם וההצלחה מובטחת. הוא גם דואג להביא את כל האביזרים, כלי הבישול הייחודיים. הוא גם יהיה אחראי על הניקיון בסוף ואם תרצו גם על העריכה. אנשים רבים רוצים את כל החוויה בעת שהם מזמינים שף לאירועים פרטיים. כך שאם זו ארוחה רומנטית למשל, הצוות יביא עמו מפה צחורה, כלי הגשה ייחודיים, יינות משובחים, נרות וכד' – כדי ליצור את האווירה הכי מרגשת ורומנטית.

הרצונות שלכם הביצוע של שף לאירועים פרטיים

ייחודיות נוספת של שף לאירועים פרטיים, היא העובדה שהתפריט אינו מוכתב לכם. הוא נוצר במיוחד בשבילכם ועל פי החוויה שאתם רוצים לחוות. הכי כיף זה לתת לשף "להשתולל" ולקחת אתכם למסע קולינרי מפתיע אבל אם אתם רוצים, אתם יכולים לשבת עם השף מראש ולקבוע סגנון מטבח מסוים שישלוט באירוע. ניתן גם לבקש מנות מיוחדות או דווקא להימנע ממרכיבים מסוימים. הכל בא בחשבון, בסך הכל השף נמצא פה במיוחד בשבילכם.

גם המיקום של הארוחה נתון לשיקולכם. רבים מבקשים לערוך אירוע עם שף לאירועים פרטיים דווקא במטבח שלהם או בגינה. יש לכך קסם מיוחד. אבל שף לאירועים פרטיים יכול לבוא גם לחללים חגיגיים אחרים ואפילו למקומות מרגשים בטבע, כמו חורשה קסומה, חוף הים וכל מקום, שיספק אווירה נוספת וייחודית.

שף פרטי לאירועים. כל סוגי האירועים

אין גבול לאירועים שאנחנו רוצים לחגוג. ולפיכך, אין הגבלה להזמנת שף לאירועים פרטיים. אלו יכולים להיות ציוני דרך חגיגיים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, בריתות, הצעות נישואין, מסיבת רווקות וכד' ואלו יכולים להיות גם סתם מפגשים של חברים, אירוע עסקי קטן, או ארוחה רומנטית זוגית. הכל אפשרי. אם כי, חשוב לזכור שהקסם העיקרי של שף לאירועים פרטיים, הוא בחוסר האמצעיות בין השף לקהל והיכולת שלו להיות נגיש עבורם. לכן, באירועים מצומצמים ובוטיקים – החוויה עוצמתית יותר.

דיברנו על הנגישות, אז הרי שרבים מן השפים בעת שהם מתארחים בתור שף לאירועים פרטיים מאפשרים לבשל יחד איתם או מעבירים סדנאות קצרות ואפילו מופעי שף מרתקים, ההופכים ארוחה ייחודית למשהו שהוא הרבה יותר גדול ועוצמתי. בסוף של דבר, הכנת האוכל היא תהליך יצירתי, המערב את כל החושים ואתם יכולים להיות חלק מן החוויה הזו, במידה ותתאמו זאת מראש עם השף. גם אם אין הופעה או סדנא, הרי שהעובדה והשף מבשל מולכם, מאפשרת לא להיות זמין לשיח מרתק, הקניית טיפים ועוד.

שף לאירועים פרטיים ותפריטים

שפים מומחים יודעים להציע מנות גורמה משובחות בכל סוג מטבח שתבחרו אבל יש כאלו המתמקצעים בסוג מסוים וכאשר הם באים בכובע של שף לאירועים פרטיים הם נותנים SHOW ממוקד ואיכותי יותר. כך שאם תבחנו את השפים המובילים באתר שלנו, תוכלו להבחין בכאלו המתמחים במטבחים או בסגנונות מסוימים. דגה מן הים, אסייתי, איטלקי, צרפתי, מזרח אירופאי וצפון אפריקאי ועוד ועוד לצד כאלו שדבקים בבישול המסורתי וכאלו שנותנים פרשנויות מודרניות ואפילו בישול מולקולרי. כאמור, אם למשל בחרתם ארוחת בשרים, תוכלו לקבל סדנא או מופע, הקשור גם לתחום הקצבות.

באותו הקשר, בהזמנת שף לאירועים פרטיים אתם יכולים לבקש ארוחה קלאסית המבוססות על מנות ואתם יכולים להתפרע לגמרי. החל מארוחת טעימות, ארוחת טאפסים, ארוחה שבה אוכלים במשותף, כן, אפילו ישירות מהמחבת הלוהטת של השף. ניתן לסווג את השפים על פי פרמטרים נוספים, כמו כשרות, במידה וזה ענין חשוב עבורכם, היכולת להפיק אירוע ולא רק לבשל, מספר אנשי הצוות הבאים ועוד ועוד.

הבחירה שלכם

חלק מהשפים המפורסמים באתר הם שפים מפורסמים בעצמם. ששים המוכרים לכולנו מתוכניות הטלוויזיה, אתרי האינטרנט והעיתונות. אחרים, עובדים במסעדות היוקרה הגדולות בישראל, אך עושים זאת מאחורי הקלעים וחלק אחר הם כאלו שהתמקצעו אצל טובי השפים ופתחו עסק פרטי של שף לאירועים פרטיים. כולם מוצלחים ומומחים בתחומם ועברו ביקורת קפדנית של צוות האתר אבל תוכלו להתרשם בעצמכם, על ידי ההמלצות של אנשים, שכבר חוו אירועים שכאלו והעלו את רשמיהם.

בכל מקרה, הבחירה היא שלכם ונתונה רק בידכם. תוכלו לשוחח טלפונית או להיפגש עם השף, להתרשם ממנו ומן הצעותיו ולראות אם יש חיבור ביניכם, מרכיב סודי שחשוב מאוד להוצאת המתכון המוצלח שהוא הארוחה והאירוע הפרטיים שלכם. כמובן ישנו גם השיקול של המחיר. סגנונות בישול שונים, רמת העריכה, ייחודיות חומרי הגלם, המיקום, הצוות הנדרש וכמובן גם שמו ההולך לפניו של השף, משפיעים על המחיר. כאמור, גם בנושא זה – הבחירה היא שלכם.

חוגגים יומולדת? מסיבת הפתעה? יום נישואים או אולי אפילו הצעת נישואים? יכול להיות שהזמנת שף לאירועים תהיה בדיוק בשבילכם. בשנים האחרונות זה נהיה מאד מקובל ונהוג להזמין שף לאירועים שונים, אם בעבר זו הייתה אפשרות לעשירים בלבד, כיום יש ויותר ויותר שפים, חובבנים ומקצוענים, שמציעים לבשל עבורכם באירוע שלכם. להזמנת שף לאירועים יש מגוון רחב של יתרונות. קודם כל, עצם המחשבה שלא נצטרך לעשות קניות במיוחד בשביל האירוע, לא נצטרך לעמוד שעות על גבי שעות במטבח בביצוע הכנות מסוגים שונים, לגמור את עצמנו ולהגיע לאירוע עייפים ושחוקים. גם לא נצטרך בסוף לסדר ולנקות כי בדרך כלל שמזמינים שף לאירוע, הוא דואג לכל. למעשה, נוכל להגיע בלי לעשות שום דבר, כמו כל האורחים שלנו ובאמת להנות.

איזה סוגי שפים יש?

כשמדובר בתחום של הזמנת שף לאירועים תתפלאו לשמוע שיש מגוון ענק של שפים בתחומים שונים.

  • שף לאירועים קטנים – אפשר להזמין שף שיבשל לכם בחינה או אפילו בחתונה אינטימית או ברית. יש גם שנוהגים לחגוג ימי הולדת עגולים בהזמנת שף לארוחה חגיגית.
  • שף לחגיגה מיוחדת – מתכננים הצעת נישואים? בן הזוג קיבל קידום? מסיבת הפתעה? כל אלה הן סיבות מעולות להזמין שף לאירועים קטנים וחגיגיים.
  • שף מארח – אם לא בא לכם ללכת שוב למסעדה, ולא בא לכם לארח בבית שלכם, תוכלו לחפש שף המארח בביתו במגוון הסגנונות הקיימים.
  • סדנאות בישול – שירות נוסף שאפשר לקבל במסגרת שף לאירועים זה קיום של סדנת בישול, לזוג, לקבוצה, לחברים או כערב גיבוש לעבודה, תוכלו לבחור את הפורמט המתאים לכם ואת סגנון האוכל המועדף עליכם

באיזה אזורים אפשר להזמין שף לאירועים?

כיום ישנן חברות רבות המציעות שירותי שף לאירועים. מכיוון שנהוג להזמין שירותי שף גם למקומות אירוח וגם לבתים פרטיים אפשר למצוא ארוחות שף ממש בכל הארץ.

החלטתי להזמין שף לאירועים, איזה סגנונות בישול אוכל לבחור?

שפים לאירועים מציעים ארוחות במגוון סגנונות:

  1. מטבח איטלקי – לחובבי הפסטות אבל לא רק! בישול איטלקי יכול להיות קלאסי או מודרני, תוכלו לקבל ארוחה מגוונת, מהנה ורומנטית בטווח מחירים רחב.
  2. מטבח אסייתי – מטבח אסייתי לא מסתכם רק באוכל סיני כמו פעם, המטבח האסייתי כולל ארוחות סושי מפוארות, אוכל תאילנדי, אוכל הודי ועוד
  3. מטבח ספרדי – המטבח הספרדי מתמחה בעיקר בארוחות מזאטים, מנות קטנות וכיפיות במיוחד בעולמות של דגים, בשר, פירות ים וגבינות
  4. מטבח תורכי – המטבח התורכי אהוב במיוחד על הישראלים וכולל שילובים מעולים של בשר, יוגורט ועוד
  5. מטבח יווני – אין כמו חגיגה יוונית כדי להרים את הערב! תוכלו ליהנות ממטעמי המטבח היווני באווירה שמחה במיוחד
  6. מטבח צרפתי – המטבח הצרפתי יכול להיות גם הוא יותר לכיוון של מנות קלאסיות חגיגיות או יותר מודרני

למה כדי להזמין שף לאירועים?

היתרון הגדול כשמזמינים שף הוא הנוחות וההתאמה אישית. מעדיפים לבלות בבית ולא לחפש חניה? תוכלו להזמין שף עד הבית, רוצים לחגוג מחוץ לבית באווירה אינטימית? תוכלו להתארח אצל שף מאחר. כשמארחים לרוב אחד המטרדים הגדולים הוא נושא הסידור והכלים בסוף הארוחה, אם תזמינו שף או תתארחו אצל שף לא תצטרכו לדאוג בכלל! השף והצוות שלו יוכלו לדאוג לכל היבטי האירוח. כשמזמינים שף לאירועים אפשר להתאים את הארוחה לכל הסועדים, אם יש צמחונים או טבעונים אפשר להתאים להם מנות מיוחדות, אם יש מישהו עם אלרגיה, אפשר לבקש להימנע מאותו מזון אלרגני. אפילו אם מישהו לא אוהב כוסברה, אפשר להימנע. באמצעות בחירה מהתפריט תוכלו להחליט על הארוחה המושלמת לכלל הסועדים בתקציב שמקובל עליכם.

מה כוללת ארוחת שף?

ארוחת שף יכולה לכלול כל מה שמתאים לכם, בתיאום עם השף. תוכלו להחליט על מספר המנות, האם הארוחה כוללת שתייה קלה ואלכוהול כמו יין, בירות וקוקטיילים. אם תנהלו תיאום ציפיות עם השף שתבחרו תוכלו להתאים לכם את הארוחה המושלמת.

איך בוחרים שף לאירועים?

הכי פשוט זה להשתמש בשירות שף לאירועים שמישהו שאתם מכירים כבר הזמין, אבל אם אין המלצה כזו שמתאימה למה שאתם מחפשים, אתם יכולים לחפש המלצות בקבוצות פייסבוק או באינטרנט. שימו לב לחפש שפים עם המלצות אותנטיות ולא כאלו שממליצים על עצמם. בנוסף, תוכלו תמיד להסתכל בעמוד הפייסבוק של השף או באתר האינטרנט שלו כדי להתרשם מתמונות ותפריטים לדוגמה. אפשרות נוספת היא לפנות לאחת החברות שמציעות שירותי שף ומציעות מגוון שפים במקום אחד. כך תוכלו להתרשם ממגוון סגנונות ומחירים ולא תצטרכו לחפש באופן עצמאי את השף שמתאים לכם. בכל מקרה המגוון ענק ונותר רק לבחור.

שף לאירועים מחירון

המחיר של ארוחת שף באירוע משתנה משף לשף, מארוחה לארוחה ויש כל מיני קריטריונים שמשפיעים על המחיר של האירוע כמו למשל הסגנון התפריט שבו תבחרו, שכן ארוחה יפנית יקרה בהרבה בהשוואה לארוחה צמחונית למשל. עוד דבר שמשפיע על המחיר הוא גודל האירוע, שכן ככל שיש יותר מוזמנים, ככה המחיר עולה בהתאמה. המחיר של שף לאירועים מושפע גם מהשם הטוב, המוניטין, הניסיון והוותק של השף. יש שפים מוכרים שהעלות שלהם לארוחה היא מאוד גבוהה ובדרך כלל, אם רוצים להוזיל עלויות, ניתן לבחור שף פחות מוכר אבל זה ממש לא אומר שהוא פחות מקצועי או נופל מכל שף אחר.

סוג האירוע ממוצע מחירים
מחיר שף לחתונה 250-500 ש“ח לאדם
מחיר שף ליום הולדת 120-180 ש“ח לאדם
מחיר שף לחינה 200-280 ש“ח לאדם
מחיר שף להצעת נישואין 1,000-3,000 ש“ח לזוג
מחיר שף ליום נישואין 1,000-3,000 ש“ח לזוג

 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?