שף פרטי לאירועים קטנים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אז החלטתם לחגוג אירוע מיוחד ומרגש. לא, אנחנו לא מדברים על חתונה או אירוע אחר בן מאות משתתפים. אלו כבודם במקומם מונח.הפתרון הטוב ביותר, כזה שישאיר גם רושם אבל גם יכלול את כל היתרונות שחסרים באופציות האחרונות? ובכן התשובה היא שכירת שף פרטי לאירועים קטנים. אנחנו כן, מדברים על אירועים קטנים ואינטימיים אבל עם משמעות גדולה. ימי הולדת, אירוע קטן לחברים, יום נישואין, ברית או בריתה מצומצמות, אירוע בעבודה וכד'. אומנם מספר האנשים יהיה מצומצם יחסית אבל זה לא אומר שתרצו העניק להם חוויה יוצאת דופן.

כמובן, שניתן להכין כזה אירוע בעצמכם בבית. יהיה שם הטאצ' האישי שלכם אבל גם הרבה זיעה וכאב ראש. להרים אירוע באופן עצמאי זה דבר קשה מאוד, הגוזל זמן רב ומביא אתכם לאירוע עם הלשון בחוץ. ממש לא הסיטואציה אליה התכוונתם. ובכלל, העובדה שאתם עושים את האירוע בעצמכם, לא אומרת שאתם לא רוצים שהוא יצא מיליון דולר. בשביל זה צריך להשקיע בהכל כסף רב, החל מהכלים, עבור בעיצוב וכלה בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

אפשר כמובן גם לצאת למסעדה. אבל שם אתם מאבדים את האינטימיות. גם אם תקבלו חדר פרטי, הוא לא ממש כזה. ובמיוחד, אין פה משהו ייחודי. המנות מוכתבות על ידי המסעדה, אין טאצ' אישי, שנוצר במיוחד בשבילכם. אז מה הפתרון הטוב ביותר, כזה שישאיר גם רושם אבל גם יכלול את כל היתרונות שחסרים באופציות האחרונות? ובכן התשובה היא שכירת שף פרטי לאירועים קטנים.

שף פרטי לאירועים קטנים, כמעט לכל אירועיש אירועים מיוחדים, המציינים רגעים מיוחדים בהם שף פרטי לאירועים קטנים, יכול להעניק לכם חוויה, כדי שהאירוע לא ישכח.

באופן מפתיע, או שלא, אנחנו אוהבים לחגוג ולהתפנק. אנחנו לא באמת צריכים סיבה טובה כדי להקים אירוע קטן או ליהנות מאוכל משובח. יחד עם זאת, יש אירועים מיוחדים, המציינים רגעים מיוחדים בהם שף פרטי לאירועים קטנים, יכול להעניק לכם חוויה, כדי שהאירוע לא ישכח. כאלו הם למשל ימי ההולדת, הצעות וימי נישואין, אירוסין, ציון עגול בגילאים משמעותיים, בריתות ובריתה ביתיים, אירוע עסקי לרגל הצלחה בעבודה, מסיבת רווקים ורווקות וגם סתם מפגש חגיגי של בני המשפחה או מפגש חברותי עם זוגות אחרים.

תהיה הסיבה אשר תהיה, הזמנת שף פרטי לאירועים קטנים, לוקחת כל אירוע קטן וסתמי והופכת אותו לאירוע ייחודי. הסיבה לכך היא פשוטה והיא גם סוד קסמו של הזמנת שף פרטי לאירועים קטנים: האירוע נתפר במיוחד בשבילכם ונעשה, כל כולו ומכל הלב רק עבורכם.

מה מציע שף פרטי לאירועים קטנים?הזמנת שף פרטי לאירועים קטנים, לוקחת כל אירוע קטן וסתמי והופכת אותו לאירוע ייחודי.

כפי שראינו, להעמיד אירוע או ארוחה באירוע זה עסק לא פשוט בכלל. הוא כולל התרוצצויות רבות, עמל רב על העריכה ובוודאי על הבישול והתוצאות לא תמיד משביעות רצון, גם אם אנחנו מאוד מוכשרים. חייבים לזכור שהעובדה שמדובר באירוע קטן, לא הופכת את כל ה"הלפני" לפחות קשה ומסובך. הרי אם תצטרכו לרוץ במיוחד אחרי חומר גלם מסוים, הזמן שתקדישו לכך לא ישתנה, בי אם מדובר לארוחה בת 20 סועדים או 100 סועדים. ובכלל, באנו ליהנות באירוע שאנחנו יוזמים. אין רצון להיות עבדים לגביו. שף פרטי לאירועים קטנים כמובן יעניק לכם חוויה קולינרית עם מנות גורמה, כפי שמגישים במסעדות המעוטרות ביותר אבל הוא גם פותר עבורכם כל כך הרבה נקודות מעיקות אחרות.

קודם כל, שף פרטי לאירועים קטנים מוריד מעליכם את הצורך בקניות. מלבד העובדה שהוא בקיא במקומות בהן נמכרים חומרים הגלם המשובחים והטריים ביותר, הוא גם כבר יוצר בראשו את השילובים שיקנו את הטעמים הטובים ביותר, ויודע לתכנן היטב למה הוא זקוק. גם שלב הסידור והעריכה עליו. אתם כמובן יכולים לבחור סגנון ואפילו להביא מעצב חיצוני, אבל באירועים אינטימיים יותר, כדאי להתייעץ עם שף פרטי לאירועים קטנים שזו המומחיות שלו. במיוחד על ידי ההבנה כי הוא צריך לתת לכם את חווית המסעדה בבית שלכם או בכל לוקיישן שתבחרו. לדוגמא, אתם מתכננים ארוחה רומנטית, השף ידאג למפות מתאימות, כלי הגשה, יינות, נרות וכד', ממש כמו מסעדה בפריז.

השף בשיתוף הצוות שהוא יביא עמו (הכל בכפוף לסיכומים המוקדמים אתכם) יהיו אחראי גם על הגשת ופינוי המקום וגם על הניקיוןשף פרטי לאירועים קטנים כמובן יעניק לכם חוויה קולינרית עם מנות גורמה, כפי שמגישים במסעדות המעוטרות ביותר אבל הוא גם פותר עבורכם כל כך הרבה נקודות מעיקות אחרות. בסיום האירוע. וכמובן, האוכל. גולת הכותרת. לכל שף היצירתיות שלו, סגנון הבישול שלו, המטבח והגוון שהוא מתמחה בו ולאחר שתבחרו כרצונכם את השף, תוכלו לתכנן ממש בייחד אתו את אופי האירוע והתפריט עצמו, כולל דברים ייחודיים שחשובים לכם או שאתם אוהבים וכמובן להימנע מדברים שפחות תרצו. שף פרטי לאירועים קטנים זה בעצם מסעדת שף – שהתפריט שלה נבנה במיוחד בשבילכם ועל פי רצונכם.

יחס אישי

היתרון הגדול ביותר של שף פרטי לאירועים קטנים נעוץ ביחס האישי של השף ובהיותו נגיש וזמין לכל אורח. זה לא רק תכנון ובניית התפריט המשותף, זו גם העובדה שהשף נוכח בארוחה ובא במגע בלתי אמצעי עם האורחים תוך יצירת אווירה אינטימית ומרגשת. לא בכל יום אתם חווים שף מקצועי מכין לכם את הארוחה ישירות מולכם וקשוב עבורכם. שפים רבים גם מנצלים את שלבי ההכנה להעניק טיפים, לשוחח ואפילו להעניק סדנא הנושאים קולינריים שונים.

זה הרי הייחוד של אירועים קטנים. אין את ההמוניות המאפיינת אירועים גדולים או אנשים הזרים זה לזה במסעדה. זהו אירוע חברתיהיתרון הגדול ביותר של שף פרטי לאירועים קטנים נעוץ ביחס האישי של השף ובהיותו נגיש וזמין לכל אורח. סביב האוכל ולכם יש יהלום נוצץ בדמות שף פרטי לאירועים קטנים שכל העיסוק שלו במקום האירוע הוא חוויה גם לחיך אבל לא פחות לעיניים. השואו וכל החבילות האחרות אינן באים כמובן על חשבון רמת האוכל. שף פרטי לאירועים קטנים, לרוב יהיה בעל התמחות במסעדות שף הגבוהות ביותר ולעיתים הוא יהיה גם שף מפורסם ומוכר (למרות שזה לא בהכרח נדרש וגם שפים אנונימיים וצנועים יותר יודעים להוציא קסמים מתחת ידם). בכל מקרה, אתם תקבלו קולינריה ברמה הגבוהה ביותר אצלכם באירוע.

אם תערכו סיור קצר באתר שלנו, תגלו שפים רבים, לכל אחד הייחודיות והאפיונים שלו. כולם מקצוענים וברמה עילית ונבחרו לאחר בדיקה קפדנית. אתם מוזמנים לקרוא גם המלצות וביקורות של מארגני אירועים אחרים ובסופו של דבר תבחרו את מי שאתם מתחברים אליו בצורה הטובה ביותר, במחיר הנוח עבורכם ובעיקר עונה לכם על הצרכים הייחודיים שלכם. הרי בסופו של דבר, הצרכים שלכם זה המומחיות של שף פרטי לאירועים קטנים.

לאן מגיע שף פרטי לאירועים קטנים?

העובדה כי מדובר באירועים קטנים, לא אומר שגם המיקום של האירוע צריך להיות מוגבל. כמובן שיש שרואים בכך שף מגיע אליהם הביתה חוויה יוצאת דופן אבל זה לא חייב להיות דווקא שם. זה יכול להיות בכל חלל קסום אחר או אפילו במקום העבודה. אפילו בטבע, בין אם זה אתר מדהים ביופיו, יער, מדבר או חוף ים או סתם בחצר, בפארק וכד'.

תמיד תנסו גם לזכור מה אופי האירוע שאתם רוצים להקנות ובעיקר באיזו שעה. האם מדובר בארוחת בראנץ', ארוחת טעימות, פינגר פודס, ארוחה בסגנון רומנטי, בסגנון אסייתי, איטלקי, או כל מטבח אחר מכל רחבי הגלובוס או ארוחה קלאסית, מכובדת ועל פי סדר מנות מסודר ומקובל לפי הספר. הכל אפשרי ובכל מה שתבחרו החוויה שלכם תהיה מופלאה. זכרו, כי לצד חווית הבישול עצמה תוכלו להציע שהשף יעביר סדנאות מיוחדות, סביב הארוחה או סביב נושאים אחרים כמו למשל בישול בשיטות מתקדמות, סדנאות אפיה, שוקולד, בשרים וקצבות או כל סדנא חווייתית אחרת.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?