שף מארח בביתו – כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אוהבים מאוד לאכול ונמאס לכם ממסעדות? שף מארח בביתו אתכם יחד עם בן/בת הזוג, קבוצת חברים, בני משפחה, עמיתים לעבודה. היום אתם כבר לא צריכים להכיר שפים באופן אישי בשביל להגיע אליהם הביתה לארוחת ערב. שפים מובילים מארחים בביתם ארוחות ולכם יש הזדמנות להשתתף בארוחה הבאה. מתכונת של שף מארח בביתו תאפשר לכם לארח ברמה גבוהה גם כאשר אין ברשותכם מקום מתאים. אל תמהרו להסתפק במסעדות רועשות והמוניות כאשר אפשר גם אחרת. השפים מארחים את הארוחות בווילות יפיפיות ומעוצבות, דירות עם מרפסות גדולות וכן הלאה. אידאלי בעבור ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקים, אירועים פרטיים ואירועים עסקיים.

היכן מתקיימות הארוחות?כמה עולה שירות שף מארח בביתו? מחירים של ארוחות שף מושפעים באופן ישיר מההוצאות של השף.

כאשר שף מארח בביתו אתם מתארחים אצלו בבית. משמעות הדבר היא שהארוחה מתקיימת בבית בו מתגורר השף. בהתאם, קיימים שפים שמתגוררים בבית עם גינה גדולה ומארחים ארוחות שף בחצר בעוד אחרים מארחים ארוחות במרפסת פתוחה אל מול הנוף של תל אביב. חלק מהשפים מתגוררים בדירות מעוצבות ומארחים את הארוחות בפינת אוכל מעוצבת או במטבח בעוד אתם צופים בהם מבשלים. שימו לב, אם שף מארח בביתו אתם נהנים מכל היתרונות של האווירה הביתית מבלי להכניס אנשים הביתה, ללא שעות ארוכות של הכנות ובעיקר, ללא שטיפת כלים או ניקיונות.

כמה עולה שירות שף מארח בביתו?ארוחת שף מארח בביתו ניתנת להתאמה אישית לכל מאורע. ספרו לשף מעט עליכם, על האירוע ועל הציפיות ותיהנו מאווירה מתאימה

מחירים של ארוחות שף מושפעים באופן ישיר מההוצאות של השף. ככל שהמרכיבים במנות יותר יקרים, המחיר עולה בהתאם. המעמד של השף, הניסיון, מספר האורחים, מספר המנות ודרישות מיוחדות משפיעים גם כן על העלות הסופית. תשמחו לגלות שדווקא אירוח ארוחות שף בבית השף יהיה זול יותר בהשוואה לאירוח ארוחת שף אצלכם בבית או בכל אתר אחר. כאשר אתם מגיעים עד לביתו של השף נחסכות ממנו הוצאות שינוע של ציוד ואתם בהתאם משלמים פחות.

מה כוללת ארוחת שף אצלו בבית?

  1. רמה גבוהה של שירות ואירוח (הגשה ופינוי ע"י צוות מלצרים)
  2. מתחם אירוח מעוצב ומטופח שתואם את האירועשף מארח בביתו ארוחות מכל הסוגים בקונספט חדיש ומקורי. את כל ההכנות הדרושות לארוחת החלומות שלכם השף מבצע ולכם נותר רק להגיע אל המקום וליהנות מכל רגע.
  3. ארוחה בהתאם לתפריט שנקבע מראש (כולל שתייה)
  4. אופציה למסך להקרנת מצגות ומערכת סאונד

אתם לא נדרשים לרכוש מצרכים, לנקות או להכין את מתחם האירוח. השף דואג לשירות של מלצרים ושאר אנשי צוות, סידורי חנייה, פינות ישיבה, קוקטיילים, מתאבנים, כלים. אתם והאורחים שלכם לא נדרשים בכל תשלום נוסף פרט לעלות הכוללת של הארוחה. אם יש לכם שאלות נוספות לגבי מחירים, תוספות, הבית בו תתארחו או תפריטים אפשריים – אל תהססו לייצור קשר.

מעורבות שלכם בהכנת הארוחה

גם אם אתם נחשבים בעצמכם לשפים וברוב הארוחות אתם מבלים את רוב זמנכם במטבח, כאן אתם יכולים לשבת בנוחות בכיסאארוחת שף מארח בביתו ניתנת להתאמה אישית לכל מאורע. ספרו לשף מעט עליכם, על האירוע ועל הציפיות ותיהנו מאווירה מתאימה, תפריט והתאמה מדויקת. וליהנות. צפוי לכם מופע קולינרי עשיר בניחוחות, טעמים מופלאים, צבעים ושאר חוויות. הבישול מתקיים בחלקו אל מול האורחים במתכונת של מופע חוויתי. במהלך הארוחה תוזמנו לגעת בחומרי הגלם, להריח ולהתנסות. אל תפספסו את ההזדמנות להכיר שילובי טעמים מפתיעים ולצפות בשף במהלך עבודתו. שימו לב לטכניקות של השף ותצליחו להרוויח גם טיפים לשיפור יכולת הבישול שלכם. אם אתם אוהבים לבשל, נהנים לארח ומבינים באוכל, ארוחות שף מארח בביתו הן חוויה שאסור לכם לפספס.

למי זה מתאים?

ארוחת שף מארח בביתו ניתנת להתאמה אישית לכל מאורע. ספרו לשף מעט עליכם, על האירוע ועל הציפיות ותיהנו מאווירה מתאימה, תפריט והתאמה מדויקת. אירוח בבית השף מתאים מאוד לזוגות שמעוניינים בדייט רומנטי עם ארוחת טובה ללא המוניות של מסעדה. זוגות נהנים מאווירה רומנטית, תפריט שכולל את המנות שהם הכי אוהבים ובעיקר, פרטיות וחוויה זוגית משותפת. האירוח בבית השף מאפשר לכם לצאת מהבית ובכל זאת ליהנות מאווירה ביתית שקטה.

כמה עולה ארוחת שף לזוג?שף מארח בביתו ארוחות מכל הסוגים בקונספט חדיש ומקורי. את כל ההכנות הדרושות לארוחת החלומות שלכם השף מבצע ולכם נותר רק להגיע אל המקום וליהנות מכל רגע.

האירוח בבית השף יהיה זול יותר בהשוואה לאירוח של השף אצלכם בבית. כאמור, השף חוסך לעצמו הוצאות שינוע והמחיר יורד בהתאם. המחיר נקבע בין היתר על פי מספר הסועדים, סוג המנות ובקשה לתוספת של מופע שף. ארוחת שף מארח בביתו בעבור זוג היא לא עסק יקר! מצאתם לעצמכם אטרקציה מושלמת ליום האהבה הבא, יום השנה שלכם או יום נישואין.

אלו מנות כדאי להזמין?

אתם בוחרים בין תפריט בשרי, חלבי, צמחוני או טבעוני. כדאי להתייעץ עם השף בתכנון התפריט ולקבל השראה מהניסיון שלו ומתפריטים של אירועים דומים שהוא אירח לאחרונה. שימוש בחומרי גלם טריים מומלץ. אם אתם לא בררנים באוכל ונהנים לטעום מנות חדשות, תנו לשף את החופש להפתיע אתכם ולבנות בעצמו תפריט על פי דגשים שלכם. אתם יודעים טוב מכולם האם תיהנו יותר מארוחה שכוללת רק מנות מוכנות או שתרצו דווקא לפתוח את הראש לטעמים חדשים. על התפריט להתאים גם לתקציב, כך שכדאי להתייעץ עם השף ולבחור בהתאם.

מה זה מופע שף?

השף מביא עמו הרבה יותר מיכולות קולינריות גבוהות. מופע שף מאפשר לכם לחזות בשף בפעולה, לקבל טיפים לבישול, להאזין לסיפורים פיקנטיים ובמידת האפשר גם לקחת חלק בהכנת הארוחה. המנות הופכות הרבה יותר טעימות כאשר האווירה מחושמלת ומפולפלת.

מדוע אנשים כל כך אוהבים את הטרנד החדש?השף מביא עמו הרבה יותר מיכולות קולינריות גבוהות. מופע שף מאפשר לכם לחזות בשף בפעולה, לקבל טיפים לבישול, להאזין לסיפורים פיקנטיים

אורח החיים המודרני הפך את המסעדות לבילוי פופולרי ונפוץ. רובנו אוכלים במסעדה לפחות פעמיים בכל חודש כך שאין מדובר עוד בחוויה מיוחדת ואנחנו מחפשים אטרקציה אחרת בעבור אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, הצעת נישואין או דייט. ארוחת שף שמתקיימת אצל השף בבית היא למעשה ארוחה במסעדה פרטית. השף מארח רק אתכם. הטרנד החדש מספק גם את יצר המציצנות שלנו ומאפשר לנו להציץ אל אורח החיים של השף. אתם מקבלים הצצה אל מטבח של שף כאשר ארוחת גורמה מתוכננת במיוחד בשבילכם.

השף מבשל במגרש הביתי שלו

שף מארח בביתו ארוחות מכל הסוגים בקונספט חדיש ומקורי. את כל ההכנות הדרושות לארוחת החלומות שלכם השף מבצע ולכם נותר רק להגיע אל המקום וליהנות מכל רגע. אם אתם מחפשים פתרון אירוח עם אוכל של מסעדת שף לאירוע משפחתי קטן, אירוע עסקי, אירוע רומנטי או מפגש חברים – ארוחת שף בבית השף הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

מה מתאים לאירוע שלי?

אם אתם מעוניינים בארוחת שף לזוג, משפחה או קבוצה של כ-10 איש, כל שף ישמח לקבל על עצמו את המשימה ולארח אתכם בביתו.שף מארח בביתו ארוחות מכל הסוגים בקונספט חדיש ומקורי. את כל ההכנות הדרושות לארוחת החלומות שלכם השף מבצע ולכם נותר רק להגיע אל המקום וליהנות מכל רגע. את התפריט תבחרו יחד עם השף בהתאם לתקציב, להעדפות שך הסועדים ולאופי של האירוע. אתם בוחרים בין ארוחה בשרית עם נתחים משובחים לבין ארוחת דגים טריים, פירות ים או תפריט טבעוני / צמחוני / חלבי. מעוניינים בסגנון מסוים של אוכל? חפשו מראש את השף שמתמחה בתחום. שפים מגישים מנות מהמטבח המסורתי עם אפשרות של אוכל איטלקי נפלא, אוכל מרוקאי, אוכל מהמזרח הרחוק ועוד.

מעוניינים להתחיל לתכנן את ארוחת השף שלכם ולקבל הצעת מחיר? חייגו עכשיו לשיחה עם השף ותקבלו מידע מלא על התפריטים, המנות, חומרי הגלם, מתחם האירוח וגם עלויות. השף ישמח לפתוח את ביתו ולייצור בעבורכם חוויה קולינרית של פעם בחיים.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?