ארוחת שף פרטית קריות

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

ארוחת שף פרטית קריותאין כמו ערב שכולו קולינריה ברמותיה הגבוהות, במיוחד אם מדובר על שף שמגיע הביתה ומגיש מנות מדהימות תוך שימוש בחומרי גלם עונתיים וטריים. כשמחפשים אחר ארוחת שף פרטית קריות או בכל אזור אחר בארץ, כדאי לעבור על המדריך הבא – כך תפיקו את המירב מהערב. 

אם מחפשים לערוך ערב שכולו חוויות טעימות וכזה שיהיה אפוף בניחוחות בישולים מדהימים, ארוחת שף פרטית קריות היא מה שרבים בוחרים. עם זאת, כדאי לדעת מה לשאול את השף לפני שמזמינים אותו. זאת, כדי לוודא שהוא או היא הם השפים המתאימים לערב. כדאי לשאול, בין היתר, את השאלות הבאות:

  • האם השף מבשל בהתאם להגבלות תזונתיות שונות? (צמחונות, גלוטן וכו')
  • כמה סוגי תפריטים מציע השף?
  • האם השף טוב יותר בסגנונות מסוימים מאשר באחרים?
  • האם הוא או היא מגיעים עם צוות הכולל מלצר? 
  • מהם טווחי המחירים לארוחות זוגיות או גדולות יותר?

מהן ארוחות שף פרטיות עד הבית ומה יכללו?

ארוחות שף פרטיות הן כנראה אחת מהדרכים האולטימטיביות להתפנק עם חווית אוכל משובחת, שאפילו לא מצריכה שום הכנות, בישולים או לחצים שונים. בתוך כך, הקונספט די פשוט כאשר בעצם מזמינים שף פרטי מומלץ לערב והוא מגיע כדי ליצור ארוחה טעימה תוך שימוש בחומרי גלם טריים (בד"כ מקומיים מהארץ).

השף למעשה ידאג לכל ההכנות, הבישול ואפילו הניקיון לאחר סיום הערב, ככה שהאחריות על הלקוחות היא להנות בלבד, לא יותר מזה. בתוך כך, ארוחת שף פרטית קריות יכולה לכלול שימוש במגוון תפריטים שונים, כל שף ושפית והסגנון שלהם. ההמלצה היא לבקש להתרשם מהתפריט לפני הגעת השף. 

קראו עוד: ארוחת שף פרטית לזוג

היתרונות בהזמנת שף פרטי הביתה 

בסופו של דבר, לא רק שזוכים ליהנות מאוכל טעים, זוכים להתענג על טעמים שעדיין לא בטוח מכירים. בהיבט הזה, ארוחת שף פרטית קריות מאפשרת להרחיב את עולם המושגים הקולינרי של הסועדים. מעבר לכך, יתרונות האטרקציה הזאת כוללים גם את הבאים:

  • ארוחת שף פרטית מייתרת את כל הצורך בהכנות מורכבות
  • הארוחה מייתרת את הצורך ברכישת חומרי גלם 
  • אפשר להנות מזמן איכות נפלא עם המשפחה או בני הזוג
  • המחירים לא יהיו מאוד שונים מהמחירים של מסעדה, רק עם הנוחות של הבית 
  • אפשר לבקש התאמת תפריט אישי לפי העדפות או מגבלות תזונה שונות
  • זוהי הדרך הכי טובה להביא את המסעדה ישירות לתוך הבית

והיתרון החשוב מכל הוא, ששפים פרטיים יוצרים עבור הלקוחות חוויה שלמה, לא מדובר רק באוכל. בד"כ מתלווה לערב סוג כזה או אחר של יין משובח, קינוח טוב ואולי גם כמה צחוקים על הדרך. כמו כן, אפשר אפילו לקלוט כל מיני טיפים של בישולי שפים על הדרך במהלך הערב. 

כמה עולה ארוחת שף פרטית קריות ומה מרכיב את המחיר? 

מחיר ארוחת שף פרטית קריות יכול לנוע בין כ-185 ₪ -500 ₪ לסועד, כאשר שפים בעלי שם ומוניטין יכולים לעיתים גם לגבות כ-650 ₪ – 850 ₪ לסועד. אם מדובר על שף שעדיין לא מחזיק במוניטין ידוע, מחיר ארוחה זוגית עשוי לנוע בין כ-950 ₪ – 1,900 ₪ בממוצע. יש לציין, ככל שהארוחה כוללת יותר סועדים, כך ניתן לקבל הנחה פר סועד.

באופן כללי, מה שמרכיב את המחיר של הארוחה הוא הגורמים הבאים: סוג המרכיבים והמקור שלהם, מספר המנות במהלך הערב, סוגי הכלים והציוד בשימוש, סוג הצוות וגודלו וכן עלויות התקורה של השף (כמו דמי נסיעות במקרה שמגיע מרחוק). 

כמה הצעות לארוחת שף פרטית קריות

אמנם זה לגמרי עניין של טעם וסגנון, אבל בכל זאת, הנה כמה הצעות עבור ארוחת שף פרטית קריות:

סוג הארוחה מה כוללת  מחיר ארוחת שף פרטית
תפריט מותאם לאירועים שונים התפריט עשוי לכלול קרפצ'יו מסוגים שונים, סלט כפתיחה וליווי למנה עיקרית מסוג בשר או דגים, קדרות שונות וקינוחי טארט או קינוחי עוגות אחרים. כ-250 – 350 ₪ לסועד
תפריט מותאם לאירועים  התפריט עשוי לכלול חצילים על האש, סוגי כרובית בטחינה, בשר טלה, עוף או אסאדו. לקינוח, בד"כ מוגש סופלה שוקולד כ-350 – 420 ₪ לסועד
תפריט מותאם לזוגות התפריט עשוי לכלול מנות פתיחה מסוג קרפצ'יו, בשר בקר או עוף וטלה, דגים וכן קינוחי סופלה. כ-550 – 850 ₪ ומעלה לזוג

אלן הן חלק מההצעות הרלוונטיות עבור ארוחות שף פרטיות, כאשר רוב השפים מסוגלים להתאים תפריטים נוספים לפי דרישה ומגבלות אכילה שונות. לקבלת הצעת מחיר מותאמת לסוג האירוע והעדפות שונות, יש להשאיר פרטים באתר private-chef ולהמתין לקבלת מידע נוסף.

בעזרת מנוע החיפוש המתקדם של private-chef, ניתן להרכיב תפריטים לכל סוגי האירועים ע"י שפים פרטיים בפריסה ארצית. תוך דקות בודדות, ניתן לקבל עד 3 הצעות משפים בסגנונות בישול שונים. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?