שף פרטי מומלץ

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי מומלץכולנו יודעים כי חלק גדול בהצלחתו של אירוע מושפע מאוד מאיכות האוכל המוגש לאורחים במהלך האירוע. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהאוכל שאתם נותנים לאורחים שלכם הוא אכן טעים ואיכותי, יהיה עליכם לבחור את השף הפרטי איכותי ומקצועי לאירוע שלכם, כזה שישאיר את האורחים שלכם פעורי פה בסופו של האירוע.

השף הפרטי בו תבחרו יגיע אל ביתכם או אל המקום בו נערך האירוע הפרטי עם כל חומרי הגלם ויחד עם כל המצרכים השונים להם הוא זקוק כדי להכין את המנות שלו, כמו כן השף הפרטי מגיע גם עם כלים מיוחדים להגשת המנות. שפים פרטיים מסוימים מגיעים גם עם מלצר אחד או יותר כדי שיעזרו להם בחלוקת המנות.

בחירה נכונה של שף פרטי לאירוע שלכם תהפוך אותו לבלתי נשכח ואתם והאורחים שלכם תזכו ליהנות מארוחה מיוחדת שכוללת בתוכה מנות מיוחדות שכנראה לא יצא לכם לטעום אין ספק שבחירת שף פרטי היא מלאכת מחשבת של ממש ויש להתייחס אליה ברצינות רבה. השף הפרטי הוא זה שמנצח על כל הנושא הקולינרי באירוע שלכם, לכן חשוב שהוא יהיה מקצוען. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיקלו עליכם בתהליך בחירת השף הפרטי לאירוע שלכם.

 

תפריט בהתאמה אישית

בעת תהליך החיפוש שלכם אחר שף פרטי מומלץ שיגיע לבשל בבית שלכם חשוב לוודא כי הוא אכן מציע שירות של ארוחת שף פרטית בבית. חלק מן השפים הפרטיים לא מציעים את השירות הזה, לכן יש חשיבות רבה לבדוק את הנקודה הזאת עוד בתחילת השיחה שלכם עם השף הפרטי בו אתם מתעניינים.

בנוסף על כך, כל שף פרטי הוא בעל כישורי בישול שונים ומעדיף סגנונות בישול שונים, כל אחד מן השפים הפרטיים מחזיק בתפריט מיוחד ומגוון שמציג את היכולות שלו ואת כישורי הבישול שלו. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור בשף פרטי שיקשיב לצרכים האישיים שלכם ויבנה עבורכם תפריט בהתאמה אישית, אחד כזה כמו שתמיד חלמתם עליו.

שף פרטי מומלץ: חפשו את השף באינטרנט

במידה ויצא לכם לדבר כבר עם שף פרטי בו אתם מעוניינים ואתם רוצים לצפות בביקורות קודמות עליו, תוכלו לרשום את שמו של השף הפרטי בגוגל ולמצוא עליו מידע קודם ובין היתר גם ביקורות והמלצות.

במידה והשף הפרטי בו אתם מעוניינים הוא מוכר ונמצא בתחום כבר זמן רב, כנראה שתוכלו למצוא ביקורות עליו בקלות. לא משנה אם מדובר בביקורות חיוביות או בביקורות שליליות, צפייה בביקורות תמיד תעזור לנו לקבל החלטה חכמה יותר.

 

חיפוש ופרסום ברשתות החברתיות

בזכות הקדמה הטכנולוגית של ימינו ובזכות הרשתות החברתיות הקיימות כיום אנו יכולים למצוא מידע על כל תחום שרק נרצה. תוכלו לפרסם בעמודי הרשתות החברתיות שלכם ( פייסבוק ואינסטגרם למשל) פוסט בו כתוב שאתה מעוניינים לקבל המלצות על שפים פרטיים שמגיעים עד לבית הלקוח, כך תוכלו לשמוע המלצות שונות מאנשים שהזמינו את אותו השף בעבר וההחלטה שלכם תהיה הרבה יותר חכמה.

דרך נוספת למציאת ביקורות היא פרסום שמו של השף הפרטי בו אתם מעוניינים בקבוצות אשר מתעסקות באוכל וקולינריה, כך תוכלו לבדוק עם חברי הקבוצה אם מישהו הזמין את שירותיו של השף הפרטי בו אתם מעוניינים בעבר ומה הייתה החוויה שלו.

בנוסף על כך, כיום כמעט כל בעלי העסקים הפרטיים מנהלים עמודים ברשתות החברתיות, זה נכון גם לגבי שפים פרטיים. תוכלו לצפות בעמודי הרשתות החברתיות של השפים הפרטיים השונים, בעמודים שלו תוכלו לראות תמונות של מנות שהשפים מכינים, תוכלו למצוא המלצות קודמות עליהם, תוכלו לראות אילו תפריטים הם מציעים וכמובן שתוכלו ליצור איתם קשר.

שף פרטי מומלץ: אילו נושאים משפיעים על מחירו של שף פרטי?

כל שף פרטי הוא בעל יכולות שונות ובעל כישורים שונים, לכן כל שף פרטי מתמחר את עצמו בדרך אחרת. כאשר אתם מדברים עם שף פרטי בו אתם מעוניינים, חשוב מאוד לבדוק איתו ממה מורכב מחיר הארוחה, כך תוכלו להכין את עצמכם מבחינה תקציבית. ישנם מספר פרמטרים עיקריים המשפיעים על תמחור הארוחה, כעת נציג בפניכם את הפרמטרים הללו:

  • מספר הסועדים בארוחה – מספר הסועדים בארוחה הוא אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר הארוחה, אם מדובר בארוחה לזוג, השף הפרטי יקבע מחיר מינימום לארוחה שברוב המקרים ינוע בין 1000 שקלים ל-1500 שקלים. בדרך כלל שפים פרטיים נוהגים לתמחר את עלות הארוחה לפי מחיר לסועד, ברוב המקרים ככל שכמות הסועדים גדולה יותר כך המחיר לפי סועד נמוך יותר.
  • מספר המנות המוגשות בארוחה – כאשר תתחילו לתכנן את הארוחה עם השף הפרטי בו בחרתם, הוא יציג בפניכם מגוון רחב של מנות, מתוך מגוון המנות שהשף יציג בפניכם יהיה עליכם לבחור איזה מנות תרצו שיהיו בארוחה שלכם וכמה מנות תרצו. תוכלו לבחור בארבע מנות, בחמש מנות ואפילו בעשר מנות אם תרצו. ככל שמבחר המנות יהיה גדול יותר, כך המחיר שיהיה עליכם לשלם לפי סועד יהיה גדול יותר. לצורך העניין, אם נרצה שבארוחה שלנו יוגשו לשולחן 5 מנות וקינוח אחד, המחיר לפי סועד יהיה 250 שקלים. אך אם נרצה שבארוחה שלנו יוגשו 7 מנות וקינוח אחד, המחיר יעלה ויגיע ל300 שקלים לסועד ואף יותר.
  • המוניטין של השף בו בחרתם – כמובן שהמוניטין של השף משפיע באופן משמעותי על המחיר שהוא גובה. אם תרצו להזמין את השף הפרטי המפורסם מהטלוויזיה לארוחה פרטית בבית שלכם, זה ברור שהמחיר שהוא יגבה ממכם יהיה גבוה יותר מהמחיר שיגבה ממכם שף פרטי אשר הנמצא בתחילת דרכו. כמו בכל תחום בחיים, על מוניטין משלמים יותר.
שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?