שף פרטי לזוג – המדריך המלא להכנת ארוחה רומנטית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי לזוגזוגיות טובה מתבססת על אוכל טוב. רוב הזוגות בונים את הקשר שלהם על דייטים במהלכם הם בעיקר אוכלים. השיח סובב סביב האוכל והם צוברים כך זיכרונות משותפים. האוכל ממלא תפקיד כה חשוב עד כי זוגות עם העדפות קולינריות מנוגדות (טבעונות מול אכילת בשר) מתקשים למצוא מכנה משותף. אם אתם מחפשים את הדרך לעלות שלב במערכת היחסים, ארוחה רומנטית ביתית היא בדיוק מה שאתם צריכים. בכל שלב בקשר הזוגי ארוחה רומנטית ביתית מעודדת תקשורת וקירבה. בן / בת הזוג שלכם ישמחו לדעת שהם חשובים לכם ואתם מוכנים להשקיע בקשר. 

איך מבשלים ארוחה רומנטית בלי לדעת לבשל?

אתם לא חייבים להיות שפים מדופלמים בשביל לבשל ארוחה, אפשר למצוא היום מתכונים פשוטים אונליין. אך הפתרון הטוב ביותר להגשת ארוחה רומנטית ביתית אצלכם בבית הוא הזמנת שף פרטי לזוג. השף הפרטי מגיע אליכם הביתה עם כל הדרוש להכנת ארוחה חלומית. התפריט מותאם באופן אישי להעדפות האישיות שלכם כך שאתם נהנים מאווירה ביתית רגועה יחד עם המנות שאתם הכי אוהבים. אתם מחליטים האם לכלול בתפריט סטייק אנטרקוט מדהים, תבשיל בשרי או דווקא מנת דג או מנות מהמטבח האיטלקי. לפי העדפה שלכם נגיש אוכל צמחוני או טבעוני. 

כמה עולה להזמין שף פרטי לזוג?

עלויות של הזמנת שף פרטי נקבעות בעיקר על פי מספר המשתתפים. מחיר של שף פרטי לזוג יהיה זול באופן משמעותי בהשוואה לעלויות של שף פרטי לקבוצת חברים או קבוצת עובדים. השף מתמחר את הארוחה על פי ההוצאות האישיות שלו ומתייחס בהתאם לחומרי הגלם, מספר המנות, דרישה לשיטת בישול מיוחדת, עלות של נסיעות, דרישה להגשה עם מלצרים וכן הלאה. הזמנת שף פרטי לזוג היא לא עסק יקר. כאשר בוחנים את התמורה שאתם מקבלים מגלים שהמחיר משתלם. 

יש לכם הזדמנות להפוך את הבית שלכם למסעדת שף וליהנות מארוחה שמותאמת במיוחד להעדפות הקולינריות שלכם. האווירה אינטימית וביתית, אתם מרגישים בבית, אפשר לצפות בשף במהלך הבישול ובסוף הארוחה אתם לא צריכים לשטוף כלים. אם אתם אוהבים לבשל, אל תפספסו את ההזדמנות לקבל טיפים מהשף ולשפר את כישורי הבישול שלכם. 

מה מקבלים כשמזמינים שף פרטי לזוג?

ארוחה עם שף פרטי לזוג אצלכם בבית, בצימר או בבית של השף היא חוויה מיוחדת. האוכל יהיה ברמה של מסעדת שף ויהיו גם תפריט ומלצר (לפי בחירה שלכם), אך החוויה תהיה שונה מזו של מסעדה. האווירה תהיה אינטימית ורומנטית ללא נוכחות של אורחים נוספים. מלוא תשומת הלב של השף מופנית אליכם בעוד הכנת הארוחה מתבצעת במתכונת של מופע. אתם מחליטים האם תרצו לקחת חלק פעיל בהכנת הארוחה, להתבונן בשף ולשוחח עמו, או לחילופין להמתין ליד השולחן הערוך להגשת המנות. 

ארוחת שף פרטי לזוג כוללת 3 מנות או יותר על פי בחירה שלכם. אפשר להזמין ארוחת טעימות עם 10 מנות. את כל המנות השף מכין על בסיס חומרי גלם איכותיים וטריים. אם בחרתם באירוח אצלכם בבית או בצימר השף מביא עמו את כל הציוד הדרוש כולל כלי הגשה. שירות הגשה של המנות אל השולחן עם מלצרים כרוך בתשלום נוסף. בתום הארוחה השף אורז את כל כלי הבישול וכלי ההגשה ויוצא לדרכו. אתם נהנים מארוחת שף לפי בחירה אישית אצלכם בבית ללא שטיפת כלים וללא צורך בהכנות. 

מה כדאי להגיש בארוחה רומנטית?

הרכבת התפריט תתבסס על העדפה אישית שלכם. יש שרואים בארוחת שף הזדמנות לטעום מנות לא מוכרות בעוד אחרים יעדיפו להרכיב את התפריט ממנות שהם מכירים היטב ואוהבים. בארוחה רומנטית נהוג להגיש מנה עיקרית אחת שמתבססת על נתח בשר מובחר או חומר גלם איכותי אחר. אפשר להרכיב תפריט יוקרתי לארוחה רומנטית גם על בסיס תזונה צמחונית או טבעונית. כדאי לשלב בארוחה מנות קלות וטעימות ולהימנע ממנות שגורמות לתחושת כובד. נגיש בארוחה זוגית רומנטית מנות על בסיס ירקות טריים במקום מנות שמתבססות על פחמימות. 

תפריט ארוחה רומנטית

את הארוחה נפתח עם מתאבנים לפתיחת התיאבון או עם מנה ראשונה. אל שולחן תוגש מנה ראשונה קלילה כמו סלט או מנת בשרית/מנת דג/מנה צמחונית קלילה. המטרה היא מנה קטנה וטעימה שמכינה אתכם לקראת המנה העיקרית. חשוב להבין שזוהי רק המנה הראשונה וצפויות עוד מנה עיקרית וגם קינוח. אם הוגש לחם יחד עם המנה הראשונה כדאי לטעום ממנו רק מעט בכדי להבטיח שתוכלו ליהנות גם מהמנה העיקרית והמנה האחרונה. השף מרכיב את התפריט במטרה להבטיח שתהיו שבעים בתום הארוחה ללא תחושת כבדות. 

ארוחה רומנטית עם בקשות מיוחדות

הזמנת שף פרטי לזוג היא המקום לבקשות מיוחדות שלכם. אם אתם חולמים על סטייק מושלם במידת עשייה מדויקת – ספרו זאת לשף. אוהבים אוכל איטלקי? בקשו מהשף להרכיב בעבורכם ארוחה שלמה על טהרת המטבח האיטלקי. ארוחת שף פרטית משלכם אידאלית בעבור אלו שנוטים להיות בררנים ומתקשים למצוא במסעדות מנות שהם אוהבים. ארוחת שף תהיה הזדמנות להכיר לבן הזוג את מאכלי העדה שלכם וגם להציג בפניו תפריט צמחוני עשיר וטעים. השף ישמח לקבל מכם בקשות מיוחדות ולהרכיב את ארוחת החלומות שלכם. 

מה צריך להכין בבית לקראת ארוחת שףמה צריך להכין בבית לקראת ארוחת שף?

הבית שלכם לא מרוהט או מאובזר כמו מסעדה וכך גם המטבח. חשוב להבהיר שאיש אינו מצפה מכם להכין בעבור השף מטבח מאובזר כמו במסעדה. השף יודע להביא עמו את כל הציוד הדרוש ואינו מסתמך על ציוד שקיים אצלכם או דורש ציוד כלשהו. השף צפוי לשוחח עמכם טרם ההגעה לקבלת מידע אודות המתחם בו הארוחה תתקיים כולל אבזור של המטבח. אפשר וכדאי לתאם ארוחת שף פרטי לזוג בצימרים עם מטבחון קטן, בדירות רווקים וגם במקומות עבודה או בחוף הים. 

איזה שף פרטי הכי מומלץ?

המלצות על שף פרטי תמצאו אונליין ואצל חברים. חפשו את העמוד העסקי של השף ברשתות החברתיות ותמצאו שם המלצות. במידת האפשר כדאי לשוחח עם הממליצים וגם עם השף עצמו. תבחנו את הכימיה שלכם עם השף והקשיבו לתחושת הבטן שלכם. אם סיימתם את השיחה בהרגשה טובה ואתם לא יכולים לחכות כבר לרגע בו השף יגיע אליכם הביתה לבשל – תדעו שבחרתם נכון. 

חשוב לשים לב גם לתחום ההתמחות של השף ולמנות הדגל שלו. אם אתם מעוניינים בסגנון מסוים של אוכל, תבחרו בהתאם בשף עם יכולות מתאימות. אל תשכחו לוודא זמינות של השף בתאריך המבוקש. בעונת השיא של האירועים יש להזמין שף מספר שבועות מראש. ארוחות שף פרטי מתאימות ליום אהבה, יום נישואין, ערב רומנטי וגם להצעת נישואין, מסיבת רווקות או רווקים, חגיגת יום הולדת ועוד. אם אתם אוהבים אוכל טוב אך פחות מתחברים לתחושת ההמוניות שמאפיינת את רוב המסעדות – שף פרטי לזוג זה בדיוק מה שאתם צריכים. 

חייגו עכשיו להזמנות ותיהנו מארוחה זוגית רומנטית אצלכם בבית. היום כבר לא צריך לדעת לבשל או לבלות שעות ארוכות בבישול וניקיון רק בשביל ליהנות מארוחה טובה. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?