שף פרטי לזוג מחיר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

בשנים האחרונות זוגות רבים בוחרים לחגוג את האירועים שלהם בדרך קצת שונה, ממה שהיה מקובל עד עכשיו. אם עד לפני מספר שהיינו שואלים איך ואיפה היינו רוצים לחגוג יום הולדת, יום נישואין או כל אירוע משמח אחר, התשובה הייתה ברורה לגמרי – מסעדה. בפוסט הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על שף פרטי לזוג. מחיר, תפריטים, מתי זה מתאים, מה היתרונות של הזמנת שף פרטי אלינו הביתה לארוחת ערב או לחילופין, הגעה אל בית השף.

שף פרטי לזוג מחיר מאיפה זה בכלל התחיל?שף פרטי לזוג מחיר מאיפה זה בכלל התחיל? למעשה, יש כמה מגמות שהובילו את הטרנד הזה לתפוס תאוצה.

למעשה, יש כמה מגמות שהובילו את הטרנד הזה לתפוס תאוצה. קודם כל העובדה שמסך הטלוויזיה שלנו התמלא בתכניות בישול כמו מאסטר שף, משחקי השף, המטבח המנצח, MKR, תכנית הקינוחים המפורסמת ועוד. עוד ועוד שפים פרצו את דרכם המקצועית דרך אותן תכניות והתוצאה, פשוט מדהימה. היום, כל זוג שרוצה לחגוג יום הולדת, יום נישואין, הצעת נישואין, קידום בעבודה, מעבר דירה, לידה או כל אירוע משמח אחר, יכול לעשות זאת על ידי הזמנת של שף פרטי אליו הביתה.

שף פרטי לזוג מחיר איך זה בעצם עובד?

בראש ובראשונה, אתם צריכים להחליט איפה אתם רוצים לחגוג. בבית או בבית השף. יש למשל שפים שמארחים זוגות אצלם בבית וזה כמובן שונה מאשר ארוחה אותה יבשל השף עבורכם בבית שלכם. אחרי שהחלטתם איפה אתם רוצים שהארוחה תתקיים, זה הזמן לבחור את השף. איך תבחרו? זה כבר נושא בפני עצמו. יש אלפי שפים שעובדים ברחבי הארץ ומכינים ארוחות זוגיות ללקוחות שלהם. לכן הבחירה קשה וזה הזמן שלכם לעשות סוג של סקר שוק. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לנסות לשאול אנשים שאתם מכירים. אבל לא סתם מכירים, אלא מכירים וסומכים על הדעה שלהם. בנוסף, אתם יכולים להצטרף לכל מיני קבוצות בפייסבוק שעוסקות בתחום האוכל והקולינריה ולשאול שם שאלה כמו למשל ”יש לכם המלצה לשף פרטי שמבשל בסגנון יפני לארוחה זוגית רומנטית“? אנחנו די בטוחים שתקבלו המון המלצות ואז דרך ההמלצות האלה תוכלו לצמצם את הבחירה שלכם לכדי בחירה אחת מוצלחת. בנוסף, תוכלו להיכנס לגוגל ולחפש שם שף פרטי ולהשוות בין כמה שפים. הכי טוב שקודם כל תבחרו את הסגנון של הארוחה שאתם אוהבים. האם בא לכם ארוחה תאילנדית, יפנית, איטלקית, יוונית, טבעונית, צמחונית או כל רעיון אחר.

עוקבים אחרי שפים באינסטגרםשף פרטי לזוג מחיר איך זה בעצם עובד? בראש ובראשונה, אתם צריכים להחליט איפה אתם רוצים לחגוג.

הרשת החברתית אינסטגרם היא רשת חברתית של סרטונים, של תמונות ויש המון שפים שממש כייף ונחמד לעקוב אחריהם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש שפים בהתאם לסגנון האוכל שאתם אוהבים ולעקוב אחריהם למשך תקופה של כמה ימים או כמה שבועות, תלוי כמובן מתי אתם רוצים לקיים את הארוחה הזוגית שלכם. תתרשמו במהלך התקופה הזו מכל מיני סרטונים, חוויות, סטוריז מגניבים ואז יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור.

ועוד כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק ארוחת שף מושלמת

  1. בחרו שף שאתם מתחברים אליו לא רק בסגנון הבישול אלא גם בוויב משום שבארוחה עצמה זה אתם והשף וחשוב שיהיה גם חיבור טוב ביניכם.
  2. בחרו את האלכוהול המתאים לארוחה שלכם בין אם זה יין אדום, לבן או רוזה, בין אם זה קוקטילים או כל אלכוהול אחר שאתם אוהבים.
  3. חשבו גם על הדברים שישלימו את הארוחה מבחינת האווירה של שלה כמו מוזיקה, הלבוש שלכם, עריכת השולחן. אם אתם מתארחים אצל השף בבית, שווה אפילו לחשוב על הסעה כמו מונית ספיישל או אפילו לימוזינה.
  4. במידה וזו הצעת נישואין, תדאגו שזו תהיה הפתעה וחשבו על הטיימינג המושלם לשלוף את הטבעת.

שף פרטי לזוג מחיר כמה זה באמת אמור לעלות?

העלות לארוחת שף נקבעת לפי מגוון רחב של קריטריונים.שף פרטי לזוג מחיר כמה זה באמת אמור לעלות? העלות לארוחת שף נקבעת לפי מגוון רחב של קריטריונים.

  1. סוג הארוחה – יש ארוחות הנחשבות לזולות יותר ויש ארוחות הנחשבות ליקרות יותר. למשל, ארוחות בשרים וארוחות בסגנון יפני המבוססות על דגים, פירות ים וחומרי גלם מאוד יקרים, עולות יותר, בהשוואה לארוחה חלבית למשל או ארוחה טבעונית. יש גם ארוחות קונספט כמו למשל ארוחה בסגנון יווני או איטלקי.
  2. השם והמוניטין של השף – יש הבדל במחירים גם בהיבט הזה. כלומר, לרוב שפים הנמצאים בתחילת הדרך שלהם, יתמחרו את הארוחה בצורה שונה, מאשר שפים שמתמחרים את הארוחה גבוה משום שהם מפורסמים או שיש להם שם בתחום וכך המחיר של הארוחה בהתאם.
  3. תזמון – יש תקופות שבהן ארוחות מהסוג הזה נחשבות יקרות יותר. למשל, סביר להניח שלארוחה זוגית אותה מכין שף בערב יום שישי או בחג תשלמו יותר בהשוואה לארוחה שמתקיימת ביום חול. גם עונת האירועים, הרבה פעמים משפיעה על המחיר, למשל סביר להניח שארוחות בתקופה שבין חודש מאי לחודש אוגוסט, יעלו יותר מאשר ארוחות בחורף.
  4. סגנון הגשה- יש כל מיני סוגים של סגנונות הגשה בהן ניתן לקיים ארוחה זוגית. למשל, יש זוגות שיעדיפו ארוחה כמו במסעדה, כל מיני ראשונות שמוגשות למרכז השולחן, אחרים יעדיפו ארוחה של שתי ראשונות, שתי עיקריות וקינוח, יש ארוחות בסגנון של בופה ועוד.

שורה תחתונה שף פרטי לזוג מחיר כמה זה אמור לעלות

המחיר הממוצע לארוחה זוגית שמכין שף יעלה בין 1,000-3,000 ש“ח לזוג.

לסיכום, אם בא לכם לחגוג ובגדול, אם בא לכם לחסוך אנרגיה ולא לעמוד שעות במטבח ועדיין לרגש את בן או בת הזוג, הזמינו אליכם שף פרטי ותהפכו את האירוע לחלומי, בלתי נשכח ולחוויה קולינרית מדהימה.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?