ארוחת ערב רומנטית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

כל זוג רוצה לברוח מהשגרה מידי פעם כדי ליצור מעט גיוון בחיי הזוגיות או בכדי לחגוג אירוע כזה או אחר. אותם זוגות מחפשים את הדרך המושלמת לצייןאוכל מקרב רבות בין אנשים ולכן ארוחת ערב רומנטית היא פעילות מועדפת על זוגות רבים שמציינים מאורע מסויים כמו יום הולדת לבת או בן הזוג, יום נישואין או כל אירוע משמח אחר בבריחה כזו מאורע מסויים כאשר העקרון המנחה הוא ליצור חוויה בלתי נשכחת אצל שני בני הזוג ואחת הדרכים היותר טובות שעונות על ההגדרות הללו היא באמצעות ארוחת ערב רומנטית. רבים טוענים שכדי להגיע ללב של מישהו הדרך עוברת דרך הקיבה שלו, כלומר באמצעות האוכל, שכן אוכל מקרב רבות בין אנשים ולכן ארוחת ערב רומנטית היא פעילות מועדפת על זוגות רבים שמציינים מאורע מסויים כמו יום הולדת לבת או בן הזוג, יום נישואין או כל אירוע משמח אחר אותו הזוג מעוניין לחגוג. אז ארוחת ערב רומנטית יכולה להיות ארוחה אותה אחד מבני הזוג מכין בבית עבור שניהם לאור נרות, היא יכולה להיות ארוחת ערב במסעדת שף יוקרתית מאוד או שהיא יכולה להיות ארוחת ערב רומנטית בבית שלנו אליה נזמין שף פרטי שיבשל לנו את כל הארוחה מתחילתה ועד סופה ועל האופציה הזו אנו רוצים להתעכב ולספר לכם יותר במאמר הבא.

ארוחה עם שף פרטי

אז בכדי להפתיע את בן או בת הזוג שלנו כל שעלינו לעשות הוא לבחור שף פרטי שיבשל עבורנו ארוחה בבית שלנו. חוויה של ארוחת ערב רומנטית בבית שלנו עם שף פרטי יכולה להיות בלתי נשכחת על ידי הקפדה על מספר פרטים. ראשית, כדאי מאוד לבחור שף שמבשל בסגנון בישול שאותו אנו אוהבים שכן ישנם שפים רבים שמגיעים אליכם עד הבית ויבשלו עבורכם ארוחת ערב רומנטית אך המטרה היא לבחור את השף שמבשל בסגנון אותו אתם אוהבים. מעבר לכך חשוב להקפיד על חומרי גלם איכותיים בעיקר אם הארוחה שבחרתם הינה בסגנון יפני שכן זהו סגנון מטבח שמתבסס על דגים נאים ולכן חשוב שחומרי הגלם בהם משתמש השף אותו בחרתם יהיו חומרי גלם טריים.

אותו דבר חשוב גם בסגנון צרפתי או בארוחת בשרים שגם בהם חומרי הגלם משחקים תפקיד חשוב מאוד. מעבר לחומרי הגלם גם בחירת היין היא חשובה מאודאז ארוחת ערב רומנטית יכולה להיות ארוחה אותה אחד מבני הזוג מכין בבית עבור שניהם לאור נרות, היא יכולה להיות ארוחת ערב במסעדת שף יוקרתית ולכן חשוב לוודא כי השף גם מביא עימו יינות שתואמים את סגנון הארוחה אותה הוא עתיד לבשל לכם. לאחר שבדקנו את כל אלו תרצו לוודא גם איך תתנהל הארוחה שכן גם לכך יש מספר סגנונות. סגנון אחד הוא שאתם יושבים עם השף במטבח והוא מסביר לכם על חומרי הגלם ועל סגנון הבישול שלו והמטבח ממנו הוא מגיע תוך כדי הארוחה ומשלב סיפורים על חומרי גלם וסגנונות מטבח אחרים תוך כדי בעוד שסגנון אחר הוא שהשף מגיע עם מלצר או מלצרית שהם אחראים למעשה על ההגשה של האוכל לשולחן שלכם שנמצא בגינה או במקום מעט מרוחק מן המטבח והם אלו שמספרים לכם על המנות ובין לבין נותנים לכם את השקט שלכם להינות מן הארוחה וחשוב מכך להנות אחד מהשני בזמן הארוחה הרומנטית אותה הזמנתם.

מעבר לכך, חשוב מאוד גם לשוחח עם השף אותו בחרתם מעט מעבר לכך לשמוע ממנו קווים כלליים אותם הוא מתכנן עבור הארוחה שלכם שכן ייתכן ואתם אוהבים את סוג המטבח שהוא בא ממנו אבל פחות תתחברו לחומרי הגלם איתם השף עובד. לכן, בכדי שתוכלו להנות במאה אחוז מהערב הרומנטי שלכם יחד כדאי שתערכו שיחה של תיאום ציפיות עם השף ותראו אם יש מקום לגמישות במנות או בארוחה כדי שהיא תתאים לקווים הקולינריים המועדפים עליכם.

כיצד תוכלו לשדרג את הארוחת ערב הרומנטית שלכם

חשוב מאוד שאת הארוחה הזו תשדרגו מעט בעצמכם על מנת שתרגישו את הייחודיות של הערב הזה. אחת הדרכים לשדרג את הערב הזה הוא בעזרת עריכת שולחן ממש כמו במסעדת שף כדי שתוכלו להעצים את החוויה. תוכלו לקחת שולחן קטן, לעטר אותו במפה לבנה, נרות וסכו״ם חגיגי וכך תוכלו להרגיש במסעדת מישלן פרטית בבית שלכם. דרך נוספת היא באמצעות רכישת בקבוק יין יוקרתי שאתם אוהבים ויתאים לסגנון האוכל אותו אתם עתידים לסעוד. לסיום דאגו למנקה שיגיע לקראת סיום הארוחת ערב שלכם כדי שהוא יהיה זה ידאג לנקות אחרי השף ואחריכם כמובן את כל הכלים על מנת שתוכלו להתפנק עד הסוף ולנצל את הזמן הרומנטי שלכם יחד.

מה המחירים של ארוחת ערב רומנטיתחוויה של ארוחת ערב רומנטית בבית שלנו עם שף פרטי יכולה להיות בלתי נשכחת על ידי הקפדה על מספר פרטים

אורחת ערב רומנטית יכול לנוע בין קשת מחירים של 2000 ש״ח ועד 5000 ש״ח וזה תלוי כמובן במספר משתנים. ראשית אם מדובר בשף צעיר בתחילת דרכו המחיר כמובן יהיה זול יותר מאשר אם תזמינו לביתכם שף מוכר וידוע בעל מוניטין. מעבר לשף עצמו גם הסגנון והמטבח ממנו מגיע השף ישפיע באופן ישיר על מחיר הסעודה. כך למשל אם מדובר בשף שמבשל ארוחת צמחונית ככל הנראה שהמחיר שלה יהיה נוח יותר אך אם מדובר בארוחת בשרים או ארוחה בסגנון יפני המחיר יהיה יקר יותר שכן מדובר בארוחה עם חומרי גלם יקרים מאוד כמו בשרים או דגים נאים טריים שהמחיר שלהם גבוה בהרבה ממחיר של ירקות טריים לארוחה צמחונית. משתנה נוסף שישפיע על המחיר הוא היין ולכן אם השף מביא עימו יין אותו הוא מתאים לסעודה שלכם המחיר של הארוחת ערב יהיה גבוה יותר מאשר אם תערכו את הסעודה ללא יין או עם יין אותו אתם מביאים מבעוד מועד. לסיום, מומלץ לערוך סקר שוק עם מספר שפים אליהם אתם מתחברים והייתם רוצים שיבשלו לכם ארוחת ערב רומנטית לפני שאתם מקבלים החלטה בנוגע לארוחת שלכם.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?