שף פרטי ליום הולדת

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי ליום הולדתהזמנת שף פרטי ליום הולדת יכולה להיות הדרך המושלמת (והטעימה) להפוך את האירוע לאירוע כזה שלא שוכחים אותו אח"כ במשך שנים, הוא פשוט נחרט בלב. כאשר מחפשים שף פרטי לימי הולדת, חשוב להבחין בין סוגי השפים השונים, תפריטיהם וכמובן מחיריהם. בין אם עורכים מסיבת הפתעה לאדם יקר, מארחים איזשהו מפגש משפחתי או סתם מחפשים לילה מהנה עם מישהו אהוב, חשוב לבדוק עד כמה השף מתאים לסוג האירוע. בתוך כך,
אלו הן הסוגיות שכדאי לברר מול השף לפני שמחליטים להזמינו:

  • באילו סגנונות בישול השף מתמחה?
  • האם ניתן להתאים את הארוחה לאנשים בעלי מגבלות אכילה שונות?
  • מה העלות לסועד או לארוחה שלמה עבור כמה סועדים?
  • מהם חומרי הגלם שבהם השף משתמש והאם הם מקומיים? 
  • מה כולל הצוות של השף? האם יכלול מלצרים? יינן (מתמחה ביין)?
  • האם השף מבשל כשר או לא-כשר? 

היתרונות של ארוחת שף פרטית לימי הולדת

עם שף פרטי ליום הולדת, אפשר ליהנות מאוכל טעים בנוחות של הבית מבלי הצורך להתחיל לחפש חניות בתל אביב בחמישי בערב. אם זה מרגיש כמו פרויקט, זה כנראה באמת ככה, וזו הסיבה שאנשים רבים מעדיפים לוותר מלכתחילה על הקונספט של מסעדה בערב. מעבר ליתרון הנוחות, שף פרטי ליום הולדת מאפשר להרכיב את התפריט ואת הערב כבקשת הסועדים. 

בין אם הסועדים רגישים לגלוטן או לכל רכיב אחר, או שמא הם צמחוניים\טבעוניים, ניתן תמיד לאתר שף פרטי שמסוגל להתאים את התפריט הנכון. ולקינוח, היתרון הנוסף הוא בכך שאין צורך לנקות את הבית, להעמיד סירים על הגז או "להתבחבש" בסופר מרקט לפני הכנת הארוחה. במקום כל כאבי הראש האלו, שף פרטי יגיע הביתה ויעשה את הקסם הקולינרי שלו.  

בחירת ה-VIBE הנכון של שף פרטי לימי הולדת 

מעבר לכך שצריך להחליט איזה סוג אוכל רוצים להגיש באירועים מהסוגים האלו, חשוב להבין מרכיב מפתח נוסף בבחירת שף פרטי מומלץ ליום הולדת. מרכיב המפתח בבחירת השף הנכון הוא: האווירה וה-VIBE שהשף מביא אתו יחד עם הצוות שלו. האם מעוניינים באווירה מקפיצה ושמחה? אולי שף פרטי נינוח ורגוע יותר? חשוב לקחת זאת בחשבון מראש, כי כל שף מביא אתו אווירה והלך רוח אחרים לגמרי. 

כל מי שאי פעם סעד במסעדות של גדולי השפים בארץ, נניח אסף גרניט, יודעים עד כמה האווירה במקום משליכה על הערב. המסעדות האלו מאופיינות לרוב באווירה מאוד מקפיצה, שמחה ואפילו צעקנית, מה שהופך את כל החוויה לאחרת לגמרי. חלק מהשפים אפילו מלהטטים תוך כדי האוכל, מכינים שייקים אלכוהוליים מגניבים ועוד. 

למה לצפות מערב כזה של שף פרטי?

בראש ובראשונה, אפשר לצפות ליחס אישי נהדר והתייחסות כוללת לכלל הרגישויות ממזון מסוגים שונים.  במהלך הערב, אפשרי לצפות בארוחת הערב מתעוררת לחיים, כשהשף מכין במומחיות את כל המנות הטעימות שרואים רק במשחקי השף או במאסטר שף או בכלל בטלוויזיה. 

כמו כן, חלק מהשפים הפרטיים דוגלים בישול עדתי, ככה שזה רעיון מעולה עבור מי שמתגעגעים לניחוחות הילדות מהבית. ישנם שפים שמתמחים בבישולים מרוקאיים, עיראקיים, מאכלי מזרח אירופה, אפילו מטעמים הודיים ועוד. ככה או ככה, אפשר לצפות לחוויה שכולה ניחוחות, ארומה נפלאה וטעמים ייחודיים. 

כמה עולה ארוחת שף פרטי לימי הולדת?

באופן כללי, מחיר שף פרטי ליום הולדת בדרך כלל נע בין טווחי מחירים של כ- 950 ₪ – 2,500 ₪. המחיר יהיה תלוי בפקטורים הבאים:

  • כמות הסועדים 
  • סוג התפריט 
  • משך האירוע
  • המוניטין של השף
  • סוג וגודל הצוות המתלווה לשף
  • סוגי חומרי הגלם המשמשים בארוחה

אם מעוניינים להזמין שף בעל שם, אולי אפילו את אחד השפים הסלבריטאים כמו רושפלד, גרניט או מושיק רוט, המחירים כבר מזנקים לטווח העליון של כ-600 ₪ – 950 ₪ לסועד.

הצעות עבור תפריטי שף פרטי לימי הולדת 

נדגיש כי שפים מסוגלים ואף ממליצים להתאים את התפריט לסוג האירוע וסוגי הסועדים, אך בהחלט יש כמה תפריטים מומלצים שאפשר לשקול אותם. בין סוגי התפריטים, אפשר למצוא את ההמלצות הבאות לערב מושלם וחווייתי:

סוג תפריט מה התפריט עשוי לכלול מחיר ממוצע
תפריט בשרים
  • עבור המנות הראשונות, ניתן בד"כ לבחור בין סוגים של קרפצ'יו בשר, סביצ'ה דג ים, ירקות צלויים ועוד.
  • עבור מנות עיקריות, אפשר לבחור בד"כ בין אנטריקוט, אסדו, פילה בקר ועוד.
  • לקינוח, יוצע בד"כ סופלה, פאי פתוחים או לימון ועוד. 
בין כ-180 ₪ -450 ₪ לסועד
תפריט דגים 
  • מנות ראשונות עשויות לכלול סביצ'ה, טרטר, דג נא או מבושל ועוד.
  • מנות עיקריות יכולות לכלול פילה דניס או בר ים, דגים בבישול עדתי, מאכלי דגים משולבים בפירות ים ועוד.
  • קינוחים יהיו דומים לקינוחי השוקולד, הסופלה והגלידה שמגישים בתפריטי בשרים.
כ-250 ₪ – 550 ₪ לסועד, תלוי בכמות המוזמנים. 

 

בסופו של דבר, שף פרטי לימי הולדת לא עוסק רק ב-"אוכל", אלא בחוויה שלמה. ההמלצות שרוכזו כאן הן בגדר המלצות בלבד, וההמלצה הכי חמה היא לתת לשף הפרטי את החופש ליצור תפריט מותאם לאירוע. אם נותנים לשף מקום וחופש ליצור, אי אפשר לפשל. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?