שף פרטי לאירועים – אוכל טוב לאירועים בקלי קלות

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי לאירועיםמחפשים רעיון לאירוח אצלכם בבית? עם שף פרטי לאירועים תוגש ארוחת 5 כוכבים אצלכם באירוע. השף יספק מגוון רעיונות לשדרוג האירוע או המסיבה. יחד עם שף פרטי תבנו תפריט עשיר שתואם את סגנון האירוע והתקציב. אפשר לתאם את הכנרת הארוחה במתכונת של מופע בעוד השף מבשל לעיני האורחים. כל המנות מוגשות בעודן חמות וטריות. שף פרטי לאירועים מתאים לקבוצות קטנות במתכונת של אירוח אינטימי, ארוחות זוגיות וגם ארוחות לקבוצות גדולות. לרוב, ככל שמספר המשתתפים יותר גדול כך העלות בעבור כל סועד יורדת. 

מה הכי חשוב להצלחה של אירוע?

אוכל טוב הוא הבסיס לאירוע מוצלח. כיום כאשר יש לכל אורח העדפות משלו, המחירים של המצרכים גבוהים וכולנו עובדים במשרה מלאה עם שעות נוספות, בישול עצמי לאירוע הפך כמעט למשימה בלתי אפשרית. שף פרטי לאירועים הוא הדרך היחידה בה תבטיחו לעצמכם אירוע עם אוכל טוב. כאשר האוכל באירוע טעים האורחים נהנים והמחמאות זורמות. 

ליווי צמוד של שף פרטי הופך כל הפקת אירוע לפשוטה ומהנה הרבה יותר. השף יסייע לכם בבחירת קונספט, הרכבת תפריט, גיבוש תכנית אומנותית, עיצוב. אתם פטורים מדאגה לכל הסובב סביב נושא האוכל באירוע. השף מעצב את המנות, מתכנן את ההגשה, רוכש את המצרכים ומגיע אליכם בזמן להכנת המנות במקום והגשתן אל השולחן חמות וטריות. 

טרנד שף פרטי לאירועים

אם בעבר כולנו היינו בוחרים באופן אוטומטי את אותם אולמות אירועים או אותן מסעדות לאירוח של אירוע, היום אפשר גם אחרת. אנחנו מזמינים אתכם לחשוב מחוץ לקופסה ולהצטרף אל טרנד חדש של שף פרטי לאירועים. ההחלטה להזמין שף פרטי הופכת את האירוע ברגע למיוחד, מקורי, מושקע ויוקרתי. התפריט מותאם באופן אישי לסגנון האירוע ולהעדפות שלכם ושל האורחים. השף מגיע אל מקום האירוע עם אנשי צוות נוספים או ללא ומכין את המנות במקום. האורחים שלכם נהנים מאוכל טרי, איכותי וטעים. לפי בחירה שלכם האורחים יכירו את השף, יצפו בו בפעולה וישאלו שאלות. אפשר לתאם בישול ארוחה במתכונת של מופע דינמי מרהיב. 

קראו עוד: ארוחות שף – על הטרנד שמשגע את ישראל

מה מקבלים כשמזמינים שף פרטי לאירועים?

אחרי שהזמנת שף פרטי לאירוע שלכם אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שכל נושא האוכל באירוע מטופל. השף אחראי לבצע את כל ההכנות המקדמות הדרושות להכנת הארוחה. שימו לב, השף יגיש את המנות שקבעתם בתפריט, אם אתם מעוניינים בהגשת חטיפים נוספים, פירות או שתייה שאינה כלולה בתפריט, בצעו בעצמכם את ההכנות ועדכנו את השף ובמידה ואתם רוצים ארוחות גורמה חשוב להגיד לו לפני שאתם סוגרים איתו. 

הזמנת שף פרטי לאירועים כוללת קניית מצרכים, הכנת הציוד הדרוש לשף, אספקת כלי הגשה, הגעה אל מקום האירוע. כדאי לעגן את כל הפרטים שסוכמו בהסכם כתוב על מנת למנוע אי הבנות. כל המשתתפים בארוחה ייהנו מאוד מאוכל בריא, טעים ועשיר. אי אפשר להתחרות ביכולות הבישול והאירוח של שף פרטי. מי שכבר חווה ארוחות עם שף פרטי יודע שיש כאן הזדמנות לחוויה יוצאת דופן. 

אלו פרטים יש לסכם מראש מול השף?

  1. מספר מוזמנים
  2. תפריט (סגנון האוכל ומספר מנות)
  3. תוספת של שתייה קלה, יין וכלי הגשה
  4. עלויות
  5. השתתפות של סועדים בעלי רגישויות למזון בארוחה
  6. השתתפות של סועדים צמחונים או טבעונים בארוחה
  7. לוח הזמנים של האירוע (מתי בדיוק תרצו להגיש כל מנה)
  8. דרישה להכנת מנות בעבור ילדים

איזה שף מתאים לאירועיםאיזה שף מתאים לאירועים?

על מנת להבטיח לעצמכם מענה מדויק כדאי לבחור שף פרטי לאירועים שיש לו ניסיון והמלצות. אם תבחרו שף שבישל בהצלחה ארוחות לאירועים דומים תהיו רגועים בידיעה שהוא יידע להיערך נכון ויגיש אוכל טעים. חשוב לשים דגש על ניסיון רלוונטי של השף ואף לבחון את ההמלצות בקפידה. 

שף פרטי לאירועי בר/בת מצווה

מחפשים את הדרך להפוך ברגע מסיבת גיל מצוות פשוטה לאירוע מושקע ויוקרתי? הזמינו שף פרטי ותיהנו מארוחה חגיגית. מבלי להתאמץ יותר מדי ומבלי לשלם יותר מדי תפיקו מסיבה מושלמת ומרשימה. את השף הפרטי אפשר להזמין אליכם הביתה או אל כל מקום אחר בו האירוע מתקיים. רק בהזמנת שף פרטי לאירועים התפריט מורכב בהתאמה אישית על פי העדפות שלכם. השף מקפיד להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר במטרה להבטיח אוכל טעים, בריא וטרי. להבדיל מאולמות אירועים או מסעדות שמארחות אירועים, עם שף פרטי יש לכם חופש מלא לבחור את המנות בתפריט. עם שף פרטי האירוע מבטא את ההעדפות הקולינריות שלכם ומספר לאורחים באמצעות אוכל מי אתם. 

איזה סגנון הגשה מתאים לאירוע שלכם?

האופן בו תבחרו להגיש את האוכל לאורחים משפיע על אופי האירוע וגם על המחיר. יש לקבוע מראש את סגנון ההגשה בכדי לאפשר לשף לתכנן את התפריט בהתאם. שימו לב, אם תבחרו בסגנון הגשה אישית עם מלצרים, השף לא יבחר במנות עשירות ברוטב שעלולות לטפטף ולהכתים את בגדי האורחים בזמן ההגשה. בעבור אירועים מרובי משתתפים ניתן לבחור בהגשה בסגנון מזנון או בהגשה אישית על ידי מלצרים. כאשר מדובר באירוע קטן (עד 12 איש) אפשר לתאם הגשה אישית לשולחן על ידי השף. 

הגשה בסגנון מזנון

צורת הגשה זו מרכזת את כל האוכל על שולחן הגשה אחד כאשר כל אחד מהאורחים ניגש אל השולחן ומעמיס על הצלחת שלו אוכל. האוכל על שולחן המזנון נשאר חם. כל מגשי האוכל מעוצבים ומזמינים. השף יחד עם הצוות שלו מסייעים לאורחים בבחירת האוכל והרכבת הצלחות. שימו לב, האוכל מוגש במהלך זמן הארוחה ואינו מלווה את האירוע כולו. אם אתם מעוניינים ללוות את האירוע כולו בשולחן אוכל נגיש תבחרו בהגשה בסגנון קוקטייל שמאופיין באוכל יוקרתי שמוגש קר או בטמפרטורת החדר. 

הגשת מנות באמצעות מלצרים

אם אתם מעדיפים לאפשר לאורחים שלכם לשבת בשולחנות ולקבל אליהם את המנות תבחרו בהגשה אישית עם מלצרים. נוכחות של מלצרים באירוע יוצרת אווירה יוקרתית. המלצרים מגישים את האוכל בעוד האורחים ממתינים למנות שלהם וכל אורח מקבל מנה מדודה. מלצר מגיש לכל אורח מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. אתם מחליטים האם להגיש מנות אחידות לכולם או לאפשר בחירה בין 2-3 מנות. 

דגשים לבחירת שף פרטי לאירועים

  1. ניסיון רלוונטי
  2. איכות האוכל
  3. תחום התמחות
  4. חוות דעת של לקוחות קודמים
  5. מחירים
  6. נכונות להתאים את התפריט לדרישות מיוחדות שלכם

האירוע שלי בעוד 4 חודשים, מתי להזמין את השף?

כדאי להזמין את השף ולסגור את כל הפרטים 4 חודשים לפני מועד האירוע. כך תוכלו להיות רגועים בידיעה שכל נושא האוכל לאירוע מטופל על הצד הטוב ביותר. ללא הזמנה מראש אתם עלולים לגלות שהשף אינו פנוי במועד המבוקש. 

כמות משתתפים באירוע קטן, בינוני וגדול

אירוע מוגדר כאירוע קטן כאשר מספר האורחים הוא 50 ומטה. אם יש לכם יותר מ-50 אורחים אך פחות מ-150, האירוע שלכם מוגדר אירוע בינוני. אירועים גדולים כוללים יותר מ-150 אורחים. חשוב לעדכן מראש את השף בסוג האירוע ומספר המשתתפים על מנת לאפשר לו להיערך בהתאם ולתכנן את התפריט. מנות מוקפדות שאפשר להגיש באירוע קטן אינן מתאימות לאירוע גדול בו השף מתבקש להכין במהרה 200 מנות. 

רק עם שף פרטי לאירועים תיהנו מיחס אישי, תפריט מושקע מותאם אישית, הגשה מקצועית ובעיקר, אוכל טוב.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?