שף פרטי המלצות

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי המלצותבשנים האחרונות בישראל, תוכניות הריאליטי לקחו את כל נושא הבישולים כמה וכמה צעדים קדימה והובילו להתפתחות משמעותית של התחום הזה, נכון להיום, כאשר מחפשים בגוגל אחר שף פרטי המלצות, תוך רגע מציעים את עצמם עשרות שפים פרטיים. כיצד בוחרים בשף הנכון? הנה המדריך המלא. 

אפשר להקליד בגוגל ביטויים כמו שף פרטי המלצות ולקבל לא מעט המלצות שונות, אבל האם כל אותם שפים פרטיים מומלצים לכל סוגי האירועים? לחלוטין לא, מכיוון שכל שף פרטי עשוי להתמחות בסגנון בישולים ובמטבחים אחרים. בעוד שחלק מבשלים סגנון ישראלי מודרני, אחרים מבשלים בישול עדתי, בישול אסייתי ועוד. אם ככה, הנה כמה שאלות שכדאי לבדוק מול שף פרטי:

  1. מה הניסיון של השף בסוג הבישול הנדרש לאירוע?
  2. האם השף מסוגל להתאים את התפריט שלו לבקשות מיוחדות
  3. עד כמה הארוחה מותאמת לאנשים בעלי רגישויות, אלרגיות והעדפות שונות?
  4. מה כולל הצוות של השף?
  5. עד כמה מצויד השף והאם צריך לדאוג לציוד מסוים עבורו? 
  6. כמה עולה שף פרטי וכמה מנות יוגשו במהלך הערב?

איך עובד קונספט שף פרטי?

אם מחפשים חוויה אקסקלוסיבית אמיתית, ייתכן שהזמנת שף הביתה היא האטרקציה הכי טובה שאפשר להעלות על הדעת. הקונספט עובד בדרך של התאמה אישית, כאשר שף מקצועי יידע כיצד להתאים את סוג התפריט לסוג החך והטעם של הסועדים. לכן, חשוב לאתר שף פרטי מומלץ שמתעניין ומנסה להבין את צרכי הסועדים. 

אפשרי לבחור בין סוגים שונים של שפים, בעוד כי כל שף ושף ממוקצעים בסגנונות אחרים של בישולים. אפשרי למצוא שפים פרטיים אשר מתמחים בסגנונות הבישול הבאים:

  • שפים פרטיים לימי הולדת בסגנון אסייתי 
  • ארוחות שף פרטי עד הבית להצעות נישואין בסגנון איטלקי
  • שף פרטי בסגנון ישראלי מודרני לכל סוגי האירועים
  • שפים חובקי עולם שמתמחים במטבחים על סוגיהם 

כאשר מחפשים אחר שף פרטי המלצות וסגנונות שונים, חשוב לבחון את תיק העבודות של השף.

בחינת התאמתו של השף לסוג האירוע

אמנם לא כל השפים מחזיקים בתיקי עבודות של הבישולים והמטעמים שלהם, אבל בהחלט אפשר לברר זאת מול השף לפני שמזמינים אותו. השף יכול להראות תצלומים, סרטונים ועדויות אחרות לכל מיני אירועים שהוא לקח בהם חלק, כמו גם להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים לקבלת המלצות מלקוחות-עבר. 

ההמלצה הכי חמה היא, לבדוק עד כמה השף מקצועי בתחומו. אם הוא מחזיק באתר אינטרנט המפרט את שירותיו, אפשר לקרוא את כל המידע שם. אם לא, כדאי לשוחח עם השף טלפונית כדי להבין במה שירותיו עוסקים בעיקר. בשלב זה, חשוב לנסות להרגיש אם יש או אין "קליק" אישי ומקצועי עם השף. הדבר האחרון שרוצים הוא שף זועם ונרגז, שמכין את ארוחת הערב. לכן חשוב לנסות להבין עד כמה השף שירותי, אדיב ומוכן לספק הסברים על שירותיו. 

כמה עולה שף פרטי עד הבית?

לאחר שמסיימים לחפש באינטרנט שף פרטי המלצות, חשוב לברר כמה עולה שף פרטי עד הבית. באופן כללי, מחיר השירות של שף פרטי עד הבית יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים שונים. מסוג המטבח, דרך סוג הצוות המסייע לשף וכלה במספר האנשים הסועדים או סוג חומרי הגלם בשימוש, לא חסרים פרמטרים שמשפיעים על מחיר שף פרטי.

אפשר למצוא אחלה דילים טעימים במחירים הבאים:

סוג השירות מחיר מומלץ מידע נוסף
ארוחות זוגיות ע"י שף פרטי כ-450 ₪ 0 1,800 ₪ לארוחה המחיר עתיד להתייקר בהתאם למוניטין של השף
ארוחות מרובות משתתפים  כ-250 – 450 ₪ לסועד  בד"כ מדובר על ארוחות של 4-5 סועדים ומעלה.
ארוחת שף הכוללת מלצרים כ-350 – 550 ₪ לסועד  כולל גם כלי מטבח 
ארוחת טעימות מותאמת ל-2 אנשים ומעלה כ-350 – 450 ₪ לסועד כ-8-12 טעימות 
ארוחה עסקית  כ-2,000 ₪ ומעלה לקבוצה של מעל 10 אנשים כ-4,500 ₪ עבור קבוצה מעל 15-20 אנשים. 
ארוחות לימי גיבוש  כ-1,500 – 4,500 ₪ בהתאם לסוג האירוע, כמות המנות וכמות האנשים

להרכיב את התפריט הנכון ע"י שף פרטי 

לאחר שבודקים מחירון שף פרטי לאירועים או עד הבית, מומלץ להרכיב את התפריט הרצוי באירוע כזה או אחר. הבחירה בדרך כלל תיפול בין תפריטי דגים לתפריטי בשרים, מנות צמחוניות, טבעוניות, תפריטים נטולי גלוטן ועוד. חשוב להבין, שהתאמת התפריט הנכון משליכה לא רק על האוכל עצמו, אלא על כלל האווירה של אותו ערב. 

במובן מסוים, שפים בעצם אחראיים על האווירה הכללית של הערב ועל התאמתו לסוגי הסועדים השונים. בימינו הדיגיטליים, לכל איש מקצוע יש כמה סרטוני שיווק שמתארים את עבודתו בשטח. בהיבט הזה של הדברים, אם אפשר לבקש להתרשם מסרטונים המתעדים את הבישולים של השף במהלך אירועים שונים, כדאי. ככה יהיה ניתן לבחון עד כמה ה-VIBE שלו מתאים לווייב של הסועדים עצמם. 

ואם עדיין לא אמרנו, אז שיהיה בתיאבון! 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?