ארוחות שף פרטיות

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

ארוחות שף פרטיותארוחות שף פרטיות הן כנראה מהדרכים הכי פופולאריות, בשנים האחרונות, עבור מי שמעוניינים להעביר ערב שכולו חוויית ארומה, טעמים טובים וניחוחות. אם הנפש זועקת "להתפנק" בחוויה קולינרית טעימה וייחודית – מבלי שיהיה צריך לנטוש את הנוחות של הבית, ארוחה פרטית ע"י שף היא מה שצריך.

בין אם מארחים איזו מסיבה חגיגית, ערב גיבוש מהעבודה, ארוחת ערב, חוגגים אירוע מיוחד, או סתם רוצים משהו מיוחד ללילה, שפים של ארוחות שף פרטיות יכולים לתפור בהתאמה אישית את הערב המושלם. בעוד שאנשים תמיד מחפשים חוויה בלתי נשכחת שתשאיר את בלוטות הטעם שלהם "מזמרות", שפים פרטיים ידועים ביכולת שלהם לערוך מופע קולינארי לכל דבר ועניין. לפני שמזמינים שף פרטי, חשוב לברר את העניינים הבאים:

  • כמה גובה השף הפרטי?
  • האם השף עתיד להגיע עם צוות עובדים?
  • מאילו חומרי גלם מורכבת הארוחה?
  • האם חומרי הגלם מקומיים?
  • באילו מטבחים השף מתמחה?
  • האם ישנה אפשרות להתאים את התפריט לצמחוניים, טבעוניים, רגישים לגלוטן?

מיהם קהלי היעד של ארוחות שף פרטיות?

ארוחות שף פרטיות, כשמן כן הן – ארוחות בהזמנה ובהתאמה אישית, מה שיכלול מנות איכותיות ברמת מסעדה. אלו, מטוגנות, מבושלות, מאודות ומוכנות בנוחות של הבית ומבלי שום צורך לחפש חנייה בערב חמישי עמוס באמצע תל אביב. בתוך כך, קהלי היעד של ארוחות שף פרטיות הם מגוונים מאוד ומכל שכבות האוכלוסייה. 

בסופו של יום, ארוחות אלו מספקות חוויה קולינרית ייחודית לכל אירוע או סתם ככה לאיזה ערב חווייתי בבית. בהיבט הזה, קהל היעד לארוחות שף פרטיות הוא כל מי שרוצים ליהנות מארוחה טעימה בלי הטרחה של הכנת ערב חווייתי בעצמם. ניתן למצוא שפים פרטיים באירועים כמו ימי נישואין וימי הולדת, מסיבות הפתעה, הצעות נישואין ועוד. 

כיצד למצוא את השף הנכון?

בשנים האחרונות, כל נושא השפים הפרטיים צבר תאוצה משוגעת בישראל ובכלל בעולם, כנראה בגלל תוכניות הריאליטי. בתוך כך, בימינו, למצוא את השף הנכון זו משימה די מאתגרת ולו בעקבות שפע השפים שמספקים שירותי ארוחות שף פרטיות. כדי למצוא את השף הנכון לסוג האירוע המיוחל, חשוב לבדוק קודם כל מהו סוג המטבח בו השף מתמחה.

באופן כללי, שפים יכולים להתמחות במטבחים הבאים:

  • שף פרטי המתמחה במטבח אסייתי
  • שפים פרטיים למטבח איטלקי
  • ארוחות שף פרטיות הממוקדות במטבח עדתי
  • ארוחת שף פרטי המתמקדת במטבח מזרח אירופאי
  • שף פרטי למטבח מקסיקני
  • ארוחות שפים פרטיים למטבחים הודיים 
  • ארוחת שף בבית פרטי הממוקדת מטבח צרפתי
  • שפים פרטיים לאוכל ישראלי מודרני 

לאחר שנסגרים על סוג הארוחה שמעוניינים להזמין, אפשר לבדוק באינטרנט מיהם השפים שמתמחים בסוגי המטבחים המבוקשים. 

קראו עוד: ארוחת שף עד הבית

כמה עולות ארוחות שף פרטיות?

רגע לפני שמזמינים ארוחה פרטית ע"י שף, חשוב לברר מחירי שפים פרטיים. ההמלצה היא לעבור על מחירון ארוחות פרטיות ע"י שפים, הנה הוא:

סוג השירות ע"י שף פרטי  מחיר ארוחת שף פרטי מידע נוסף\טיפים
ארוחת שף פרטי עבור 2 – 4 סועדים כ-180 – 450 ₪ לסועד ארוחה לזוג עשויה לעלות 1,000 ₪ ומעלה במקרה של שף בעל שם מוכר ומוניטין. 
ארוחת שף פרטי עבור 5 – 10 אנשים  כ-350 – 450 ₪ לסועד ייתכן שיהיו עלויות נוספות במקרה שצריך לבצע התאמות תפריט אישיות.
ארוחת חג חגיגית לכ-20 אנשים כ-250 – 320 ₪ לסועד בחגים מסוימים, כמו בחג הפסח, בערב המימונה ובראש השנה – ייתכנו עלויות נוספות עקב חומרי גלם יקרים יותר וארוחות מסיביות ומורכבות יותר. 
ארוחת שף לאירוע עסקי או יום גיבוש כ-1,950 – 4,550 ₪ לקבוצה של כ-20-35 סועדים. ככל שהאירוע רשמי יותר, כך חומרי הגלם עשויים להיות יותר יקרים. 

לאחר שסוקרים מחירון ארוחות שף פרטיות, חשוב יהיה לברר לגבי עלויות נוספות. למשל, שפים פרטיים עשויים לגבות עלות נוספת על שימוש במלצרים או ביינן (אדם המתמחה בהמלצת יינות משובחים). 

ממה צריך להיזהר כשמזמינים שף פרטי?

כאשר מדובר על הזמנת שף פרטי, כדאי להיות מודעים לכמה דברים, או אולי אפילו סיכונים שיכולים להפוך את הערב לקטסטרופה. בשלב הראשון, חשוב לבדוק ביקורות באינטרנט, לשאול מכרים לגבי המלצות על שפים פרטיים וכן לוודא שהשף מוסמך בדרך כלשהיא. כמובן, שלא כל השפים למדו במוסדות לימוד לבישול למיניהם, אבל כדאי בכל זאת לבדוק אם לשף יש רקע לימודי מסוים במטבח בו הוא או היא מתמחים.

ולא פחות חשוב, ההמלצה היא תמיד לערוך השוואת מחירים בין שפים לארוחות פרטיות. מעבר לכך שאפשר לברר לגבי הוזלת עלויות הערב, השוואת מחירים בין ארוחות שף פרטיות תאפשר לסקור את הדירוגים והביקורות באינטרנט בצורה נכונה. וכך מוצאים את איש המקצוע הכי נכון לסוג האירוע ולטעם החך. 

בשורה התחתונה, ארוחות שף פרטיות צריכות להיות חוויה קולינרית, תרבותית ואישית. וזה מה שצריך לחפש כשמזמינים שף פרטי. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?