ארוחת שף בבית מחירים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

מי אחראי לבשל את ארוחת החג? מי אחראי לבשל את חגיגת יום ההולדת? ומה עושים כשרוצים לאכול טוב ולא לצאת מהבית? ארוחת שף בבית היא הפיתרון המושלם עבורכם. התהליך של בישול בבית על ידי שף מקצועי הפך להיות פופולרי היום ומגוון מאי פעם. המחירים של שף פרטי בבית יכולים לנוע החל מ-150 ש"ח לסועד ולהגיע גם לכ-1,200 ש"ח ומעלה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ארוחת שף בבית מחירים, מנות והאם זה מתאים לכם.

מה זה שף פרטי?

בואו נעשה סדר בבלגן ונבין תחילה על מה מדובר. לא מדובר בארוחות קייטרינג, השף לא מגיע עםמחירים משוערים להזמנה של ארוחת שף. שימו לב, המחירים אותם אנחנו נציין כעת אינם מתחשבים במרחק הנסיעה חומרי גלם מוכנים (למעט צירים או תבשילים שדורשים זמן ממושך של בישול), אלא הוא מגיע עם חומרי הגלם. קייטרינג היא ארוחה מוכנה שרק דורשת חימום. השף הפרטי מגיע אליכם הביתה ובעזרת הממצאים שיש לכם בבית (כירה חשמלית, גז, תנור, טאבון וכן הלאה) יבשל את הארוחה בה בחרתם.

לכל שף פרטי יש תפריט ייעודי אשר הוא מציע. התפריטים מגוונים, יש שפים שמתמחים בבישול אסייתי ואילו אחרים יכולים לגעת בעולם הקולינרי של איטליה. המגוון הרחב של השפים יכול להיות מעט מבלבל, אבל גם מצד שני נותן לכם אפשרויות בחירה. בשביל לבחור שף פרטי עליכם לסנן את הבחירה לפי שלושה דברים:

  • מיקום – הדבר הראשון שאנחנו נרצה לבדוק הוא מיקום. נוכל באתר לסנן את כל הערים שאינן רלוונטיות או מצד שני פשוט לסמן את האזורים בארץ בהם אתם מקבלים שירות או שהשף נותן שירות. שימו לב, יש שפים שנותנים שירות בכל רחבי הארץ, עליכם לבדוק מהו התעריף לאזור בו אתם נמצאים. 
  • טעמים – לא כל שף יכול להציע לכם את הארוחה אליה אתם מצפים ולכן חשוב להתאים ציפיות לפני. שימו לב מהו תחום ההתמחות של השף, האם הוא מומחה בבשרים? האם הוא מומחה בבישול ים תיכוני? כמו כן, חשוב להתאים ציפיות בנוגע לאמצעי הבישול שיש לכם בבית. שפים מסוימים יגיעו עם ציוד משלהם כמו טאבון נייד או מחבתות ייחודיות. 
  • מחיר – מה התקציב שלכם? מה המינימום הזמנה של אותו שף? ישנם שפים שמינימום הזמנה מבחינתם עומד על 1,200 ש"ח לדוגמא, ולא משנה אם מדובר על סעודה לאדם יחיד. לכן, לפני שאתם בוחרים שף וודאו שאין מינימום הזמנה ושהתקציב לסועד הוא משהו שאתם מעוניינים לשלם.

ארוחת שף בבית מחירים – מה משפיע על המחיר?

אין אכיפה בנוגע למחיר, משמע אין מחיר אחיד לכל השפים. יש השפעות שונות על המחיר, החלאין אכיפה בנוגע למחיר, משמע אין מחיר אחיד לכל השפים. יש השפעות שונות על המחיר, החל  מהמוניטין שיש לאותו שף ועד לחומרי הגלם בו הוא משתמש מהמוניטין שיש לאותו שף ועד לחומרי הגלם בו הוא משתמש. שפים פרטיים שונים זה מזה ולכן חשוב לשאול כל שף בכמה הוא מתמחר את הסעודה. אחד הדברים שיכולים להוזיל את המחיר הוא מספר הסועדים, ככל שמספר הסועדים גבוה יותר כך המחיר לכל מנה יפחת. שימו לב, כפי שציינו גם כאשר יש מספר סועדים מצומצם לכל שף יש מינימום הזמנה שלרוב תנוע בטווח ה-1,200 עד 1,500 ש"ח. 

משפיע נוסף על המחיר הוא סוג הארוחה. האם אתם מחפשים ארוחה עם שלוש מנות? מנת פתיחה, מנה עיקרית וקינוח? האם אתם מחפשים ארוחה נרחבת יותר של 5 מנות? ככל שיש תפריט יותר מגוון ורחב כך המחיר לסועד עולה. כל שף מתמחר את מספר המנות בצורה אחרת. בנוסף, יש ארוחות שונות הכוללות טעימות ואז המחיר גם דינמי. ולבסוף, עד כמה רחוק מכם השף? אם אתם נורא מעוניינים בשף X, אבל הוא גר בדרום עדיין תוכלו להזמין אותו לבית שלכם בצפון. עם זאת, המחיר אותו תשלמו יהיה בהתאם לנסיעה – שימו לב האם הנסיעה כלולה במחיר או לא. 

ארוחת שף בבית מחירים – מחירון

ריכזנו עבורכם מחירים משוערים להזמנה של ארוחת שף. שימו לב, המחירים אותם אנחנו נציין כעת אינם מתחשבים במרחק הנסיעה ולכן, המחיר עשוי להשתנות אם מרחק הנסיעה ביניכם ובין השף גדול. 

סוג ארוחה מחיר
ארוחת שף לזוג 450-1,500 ש"ח 
ארוחת שף ל-4 סועדים 180-400 ש"ח לסועד
ארוחת שף ל-5 סועדים 150-350 ש"ח לסועד
ארוחת שף ל-10 סועדים 150-300 ש"ח לסועד
ארוחת שף 3 מנות 250-300 ש"ח לסועד
ארוחת שף 4 מנות 350-400 ש"ח לסועד
ארוחת שף לארוחת טעימות 350-500 ש"ח לסועד

כאשר מדובר על ארוחות גדולות והדרישה היא גם להביא מלצרים, המחירים משתנים. המחיר לכל מלצר נע בטווח של 250-300 ש"ח, המחיר יכול להיות כלול במחיר המנה או לא – וודאו זאת. בנוסף, אם השף מביא איתו כלים חד פעמיים המחיר מתייקר בכ-25 עד 30 ש"ח לסועד. המחירים אינם כוללים שתייה מתוקה או חריפה למעט מקרים בהם צוין שכן. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?