ארוחה זוגית בבית – רומנטיקה בתוצרת בית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

כאשר רבים שומעים את המושג ״ארוחה זוגית״ עולות להן בן רגע מחשבות על מסעדה, מלצרים לבושים בחליפה ושולחן ערוך לאור נרות. אך נראה, כי ישנה גם אלטרנטיבה מעניינת למושג הזה. ארוחה זוגית בבית. בעקבות תוכניות הראליטי, תוכניות בישול, וכמובן, שפים סלבים ברחבי האינטרנט, נראה כי ענף הקולינריה הישראלי מתפתח בקצב מסחרר. לצד שלל מסעדות מדהימות, המגישות אוכל איכותי ומשובח, בין עם בפריפריה ובין עם במרכז, השפים הישראליים בוחרים לקחת את ענף המסעדות צעד אחד קדימה. אחת הדרכים בהן הצעד הזה בא לידי ביטוי היא חווית ארוחה זוגית בבית המבוצעת על ידי שף מקצועי. החוויה הזאת, מאפשרת לכם להנות מאווירה רומנטית, ייחודית ואינטימית, כאשר, האוכל המוגש לכם הוא נהדר, בלתי מתפשר, בסטנדרט גבוה, היישר מהמסעדות הטובות בעולם. אז בין אם בא לכם להפתיע את בן או בת הזוג, להצית מחדש את ניצוצות האהבה ולדאוג לכך שהם יחוו ערב בלתי נשכח, או שסתם מתחשק לכם לפרגן לחבר או חברה בחוויה מדהימה – ארוחה זוגית בבית היא התשובה המושלמת לחוויה שכזו.

ארוחה זוגית בבית – למה עליכם לצפות כאשר אתם בוחרים לעשות ארוחה זוגית בבית עם היקרים לכם?ארוחה זוגית בבית. בעקבות תוכניות הראליטי, תוכניות בישול, וכמובן, שפים סלבים ברחבי האינטרנט, נראה כי ענף הקולינריה הישראלי מתפתח בקצב מסחרר.

ארוחה זוגית רומנטית, לא חייבת להיות במסעדה. אם חפצה נפשכם באווירה אינטימית, ואף, בפרטיות הנוחה הנמצאת בביתכם, ואתם לא רוצים להתפשר על איכות, כאשר מדובר בארוחה זוגית בבית, איכות היא לא מילה גסה. בין אם מדובר בסטייק עסיסי במידת עשייה מושלמת, או בין אם מדובר בסלטים קיציים ומרעננים, המזכירים את החופים בסלוניקי, השף יוכל להגשים את חלומכם. בארוחה זוגית בבית, השף ידון עמכם על חומרי הגלם בהם ישתמש, וכמו כן, על המנות אותם הוא הולך להגיש, כל זאת, כדי ליצור את הארוחה המושלמת עבורכם, ולהעלות חיוך על פניכם.

למה בכלל כדאי לכם לעשות ארוחה זוגית בבית?

  • תפריט עשיר מותאם בדיוק לטעמכם – ניתן יהיה להתאים את התפריט בדיוק לטעמכם האישי, ומעבר לכך, להעדפות הקולינריותכאשר מדובר בארוחה זוגית בבית, איכות היא לא מילה גסה. בין אם מדובר בסטייק עסיסי במידת עשייה מושלמת שלכם. כחלק מתפקידו של השף, הוא יסייע לכם בבחירת המנות אשר יוגשו בארוחה, וכמו כן, ימליץ לכם על טעמים ומרקמים חדשים שאולי לא יצא לכם לנסות. חשוב לציין, כי יש להיות גמישים, להקשיב, ולסמוך על השף, על מנת למקסם את החוויה, וכמו כן, להיחשף לעולמות קולינריים חדשים ומעניינים.
  • אין צורך בבישולים וניקיונות – נראה, כי כמות לא מבוטלת של אנשים, יעדיפו לחגוג את האירועים היקרים לליבם במסעדות, כאשר, אחת מן הסיבות היא חוסר הרצון שלהם לנקות ולבשל. בארוחה זוגית בבית, ההפך הוא הנכון. כאשר אנו מדברים על ארוחה זוגית בבית, חשוב לזכור, כי לא תצטרכו לעשות דבר, מלבד להנות בארוחה עם האדם היקר לכם. בין עם הארוחה תוכן בעבורכם, ובין אם תבחרו לרכוש את שרותיהם המקצועיים של מלצרים מעולים ומנוסים, אשר, ידאגו לכל פרט ופרט, כל שנותר לכם, יהיה להנות!
  • התאמה מדויקת לכל סוגי האירועים השונים בין אם בחרתם לחגוג יום נישואין, דייט רומנטי, או הוכרת תודה לחבר יקר שהיה שם לצידכם במשך כל השנים באמצעות ארוחה זוגית בבית, השף ידע להתאים את עצמו לכל אחד מין האירועים הללו. השף יבדיל בין מתי זהו הזמן לתת שואו ולהרשים אתכם עם כישורי בישול מיוחדים ומופלאים, ובין מתי זה הזמן שלו לתת לכם, הסועדים, תחושת אינטימיות ורומנטיות על ידי מתן ספייס. כמו כן, השף ידע להתאים את המחיר לארוחה זוגית בבית, במחיר מיוחד ששונה מאירועים גדולים ביותר, כאשר המחיר הממוצע לשני הסועדים נע בין 1,200-2,000ש״ח.

 

אני רוצה להפיק ארוחה זוגית רומנטית בבית מאיפה אני מתחיל?

ובכן, יש כמה דברים שאפשר לעשות כאשר בוחרים להפיק ארוחה זוגית רומנטית בבית. בשלב הראשון, אפשר למשל להתחיל לעקובבין אם בחרתם לחגוג יום נישואין, דייט רומנטי, או הוכרת תודה לחבר יקר שהיה שם לצידכם במשך כל השנים באמצעות ארוחה זוגית בבית אחרי כמה טבחים או שפים מקצועיים שזה בעצם מה שהם עושים. ארוחות שף מקצועיות רומנטיות. תוכלו לעקוב אחריהם גם באינסטגרם וגם בפייסבוק, להתרשם מהתמונות, מהסרטונים ואפילו לשאול את הלקוחות שלהם איך הם התרשמו מהחוויה. בשלב הבא, אחרי שהבנתם פחות או יותר את הכיוון של התפריט אליו אתם הולכים, שכן יש מגוון רחב של אפשרויות בהיבט של ארוחה זוגית כמו ארוחה בסגנון תאילנדי, צרפתי, יווני, איטלקי או ספרדי, תוכלו לבחור תאריך ואת השף המיועד. חשוב לתכנן את האירוע בקפידה, להבין אילו מנות הולכות להיות מוגשות, מה סגנון ההגשה, למשל, יש שפים שמגישים את המנות בסגנון של ארוחת טעימות, מנות קטנות אבל מגוון גדול. לעומת זאת, יש שפים שבוחרים רק כמה מנות ומגישים אותן בסגנון של מסעדה, ישירות לשולחן. כל אחד והקונספט שלו ולכן חשוב שגם אתם תתחברו לאותו רעיון. כדאי גם לחשוב על דברים שישלימו את האווירה של הארוחה כמו למשל בקבוק יין שאתם אוהבים, מוזיקה וכדומה. כמובן שאפשר גם לשאול אנשים שאתם מכירים ולבחור את השף לפי המלצות!

לסיכום, ארוחה זוגית בבית היא רעיון מהמם לחגיגות יום הולדת, יום נישואין או הצעת נישואין מתוכננת. הזדמנות נפלאה לבלות ביחד זמן איכות אמיתי ולאפשר לכם להיות ביחד ולשלב עם זה חוויה קולינרית ייחודית, מלאה בריחות וטעמים, מסוג הדברים שאנחנו לא עושים בכל יום. אז אם בא לכם לפנק את עצמכם ואת בן או בת הזוג שלכם ואתם מחפשים רעיון מקורי, ארוחה זוגית בבית יכולה לתת לכם מענה מדויק להכל. בלי קניות, בלי בישולים, בלי לעמוד במטבח ובלי לנקות אחריכם. ערב שהוא נטו רק שלכם. כעת כל שנותר לכם הוא לבחור את השף המועדף עליכם.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?