שף לארוחה זוגית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אחד המרכיבים הכי חשובים בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו הוא הזוגיות. זוגיות מעניקה לנו מענה מלא למגוון צרכים כמו העצמה אישית, חום, אינטימיות, אהבה, הכלה, הקשבה. יחד עם זאת, כדי שהזוגיות שלנו תצמח, תפרח, תמשיך להיות במסלול החיובי והנכון עבור שני הצדדים, צריך להשקיע בה. בין אם הזוגיות שלכם נמצאת ממש בתחילת דרכה וזקוקה להרבה יחס ותשומת לב ובין אם אתם כבר על המסלול של זוגיות בטווח הארוך, מדי פעם, חייבים לעשות משהו בשביל ולמען הזוגיות. אחת הדרכים לשבור את השגרה בה כולנו נמצאים, שגרה שיכולה לשחוק ולעייף כל אחד ואחת מאיתנו בנפרד וגם ביחד היא באמצעות שף לארוחה זוגית.

שף לארוחה זוגית מה האפשרויות?שף לארוחה זוגית מה האפשרויות?  בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר בבחירת שף לארוחה זוגית.

בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר בבחירת שף לארוחה זוגית.

  1. שף עד הבית – אתם יכולים לבחור שף עם המלצות או שף שמכין את האוכל שאתם הכי אוהבים בעולם, ברמה הכי הקולינרית הכי גבוהה שיש, בזמן שמתאים לכם ובאירוע שהכי נכון לכם, והוא כבר יגיע אליכם עד הבית. השף יבצע אצלכם את כל ההכנות ויגיש לכם את הארוחה לשולחן, ממש כמו במסעדה יוקרתית.
  2. אתם מגיעים לבית של השף- היום יש לא מעט אפשרויות, שכן שפים רבים בארץ בוחרים לארח את הלקוחות שלהם במטבח הפרטי אצלהם בבית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב על איזו ארוחה בא לכם: איטלקית או יוונית, יפנית או סינית, תאילנדית או ספרדית ומשם כבר יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את השף הטוב ביותר עבורכם.
  3. שף בחיק הטבע – ניתן גם להפיק מכל העניין אירוע של ממש ולהזמין אז השף למיקום מיוחד. יש גם שפים שמארגנים בעצמם את הקונספט של ארוחה בחיק הטבע וידאגו לכם לכל מה שצריך מהפרטים הקטנים כמו שולחן לאור נרות ועד הגדולים – לוקיישן מושלם מתחת לשמיים עם מלא כוכבים. כל שנותר זה פשוט לבחור.

טיפים לבחירת שף לארוחה זוגיתטיפים לבחירת שף לארוחה זוגית  תוכלו להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים או אפילו לפרסם פוסט דרך הפייסבוק או האינסטגרם.

תוכלו להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים או אפילו לפרסם פוסט דרך הפייסבוק או האינסטגרם. ניתן גם להצטרף לקבוצות בתחום הקולינריה ולחפש המלצות דרך אותן קבוצות. גם אם תחפשו בגוגל, תוכלו למצוא שף ואז פשוט צריך להשוות בין 2-3 שפים ולבחור לפי הסגנון והתקציב שלכם.

מהם היתרונות של שף לארוחה זוגית ?

שף לארוחה זוגית הוא בחירה שמביאה איתה מגוון רחב של יתרונות. קודם כל זו הזדמנות נפלאה לחגוג. כלומר, אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג יומולדת לבת הזוג, לחגוג את יום הנישואין שלכם, להציע נישואין או כל מאורע אחר שמחייב התייחסות, זו יכולה להיות בחירה נפלאה משום שזה לא משהו שאנחנו עושים אותו כל יום. בנוסף, בשונה מארוחה שאנחנו מכינים בבית, הדורשת מאיתנו לחשוב על התפריט, לעשות קניות, לעמוד שעות ארוכות במטבח, לבחור ולרכוש מבעוד מועד את היין, להכין את הקינוחים, לנקות ולסדר, בחירת שף לארוחה זוגית חוסכת לנו את כל הטרחה ואת כל הבלאגן הזה. אנחנו מגיעים כמו מלכים, כאילו יוצאים למסעדה, רק שהארוחה מיועדת אך ורק לנו, בלי רעשי רקע, בלי בלאגן, בלי לחפש חניה, בלי לעמוד בתור.

שף לארוחה זוגית מחירוןבחירת שף לארוחה זוגית חוסכת לנו את כל הטרחה ואת כל הבלאגן הזה. אנחנו מגיעים כמו מלכים, כאילו יוצאים למסעדה, רק שהארוחה מיועדת אך ורק לנו

המחיר של שף לארוחה זוגית משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים המשפיעים באופן כזה או אחר על העלות. למשל, השף שתבחרו קובע את המחיר. יש שפים שנחשבים לפחות פופולארים והם בונים לעצמם את הקריירה ולכן המחיר שלהם יחסית נמוך, בהשוואה לשפים עם שם, מוניטין שנחשבים למאוד פופולאריים. לכן, ברוב המקרים ככל שהשף יותר מוכר, יותר מנוסה, נמצא זמן רב יותר בתחום, ככה המחיר של הארוחה צפוי לעלות. בנוסף, סוג הארוחה קובע גם הוא את המחיר משום שיש ארוחות יותר פשוטות, יש ארוחות שהרכיבים שלהן יותר יקרים ולכן, סביר להניח שאם תבחרו בארוחה זוגית יפנית, תשלמו יותר בהשוואה לארוחת בשרים או ארוחה צמחונית. להלן מחירון שף לארוחה זוגית.

מיקום סוג הארוחה סגנון הגשה טווח מחירים לזוג
מחיר שף לארוחה זוגית בבית שלכם/מחיר שף לארוחה זוגית בבית השף/מחיר שף לארוחה זוגית בחיק הטבע יפני בופה/מגוון מנות למרכז השולחן/ ראשונות עיקריות קינוח/ארוחת טעימות 1,500-3,000 ש“ח
מחיר שף לארוחה זוגית בבית שלכם/מחיר שף לארוחה זוגית בבית השף/מחיר שף לארוחה זוגית בחיק הטבע איטלקי/יווני/ים תיכוני/ישראלי/ערבי

 

בופה/מגוון מנות למרכז השולחן/ ראשונות עיקירות קינוח/ארוחת טעימות 700-1,500 ש“ח
מחיר שף לארוחה זוגית בבית שלכם/מחיר שף לארוחה זוגית בבית השף/מחיר שף לארוחה זוגית בחיק הטבע תאילנדי/סיני/מקסיקני בופה/מגוון מנות למרכז השולחן/ ראשונות עיקירות קינוח/ארוחת טעימות 900-1,800 ש“ח
מחיר שף לארוחה זוגית בבית שלכם/מחיר שף לארוחה זוגית בבית השף/מחיר שף לארוחה זוגית בחיק הטבע צמחוני/טבעוני/ללא גלוטן בופה/מגוון מנות למרכז השולחן/ ראשונות עיקירות קינוח/ארוחת טעימות 800-1,200 ש“ח
מחיר שף לארוחה זוגית בבית שלכם/מחיר שף לארוחה זוגית בבית השף/מחיר שף לארוחה זוגית בחיק הטבע בשרי בופה/מגוון מנות למרכז השולחן/ ראשונות עיקירות קינוח/ארוחת טעימות 1,000-2,000 ש“ח

לסיכום, הבחירה לארגן ארוחה זוגית לשניכם היא בחירה נפלאה שתגרום לכם להנות אחד מהשני ומזמן רומנטי שלרוב לא מתרחש ביום יום שלנו. זו הזדמנות נפלאה לחגוג משהו מיוחד או אפילו סתם ככה להיות ביחד. כעת כל שנותר לכם הוא לבחור את השף המועדף עליכם, לבחור זמן כמו יום ושעה ופשוט להנות מאחת הארוחות היותר כייפיות שתחוו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?