שף פרטי מפורסם – חוויה קולינארית מיוחדת במינה

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אם לפני כמה שנים, היינו מזמינים מקום למסעדה נחשבת של שף מפורסם כמה שבועות מראש, היום ניתן כבר להזמין שף מפורסם אל ביתכם, אשר יכין מול עיניכם ארוחות מדהימות ומנות שלא טעמתם מימיכם. יש להכין מראש את המטבח ולסכם מראש מול שף מפורסם שתזמינו אליכם, מה הציוד שיש להכין, היות וחלק מהציוד ומדובר על רובו, השף עצמו יביא עימו. ישנם אירועים מיוחדים שניתן לחגוג באופן מקורי עם ארוחת שף ידוע אשר יגיע עד לביתכם. במידה ויש איזה שהוא שף שתמיד חלמתם לטעום את המנות שהוא מכין, היות וצפיתם בתכנית שלו בטלוויזיה, תוכלו עכשיו להזמין אותו אליכם ולא רק ליהנות מהמנות הנפלאות והמקצועיות שהוא יכין, כי אם  גם להכיר אותו אישית.

יש לתכנן מראש את ארוחת השף הידוע, שיגיע אל ביתכם, למשל לבחור תפריט מיוחד שהשף יציע לכם. יש לציין, כי ככל שתהיינה יותר מנות כך גם יעלה המחיר של ארוחת השף הפרטי. למרות שישנם המון שפים מוצלחים ומוכשרים בישראל, רבים מעוניינים לשלם מחיר גבוה יותר ולהזמין שף מפורסם אליהם הביתה. ישנם כאלה שהם חובבי קולינאריה מושבעים ומבינים היטב בתחום, שמעוניינים להגיע אל השף המוכר, כך שהטרנד של שף מארח בביתו גם צבר תאוצה בשנים האחרונות. זוהי למעשה גם חוויה קולינארית אבל גם חוויה חברתית, כשאר אתם נהנים ממאורע מיוחד שהשף המוכר, פשוט עושה לכם את כל הערב.

מחיר גבוה יותר של שף פרטי מפורסם שווה כל שקללמרות שהמחיר של ארוחה אצל שף פרטי מפורסם הוא גבוה יותר, אנשים בכל זאת מוכנים לשלם את המחיר

למרות שהמחיר של ארוחה אצל שף פרטי מפורסם הוא גבוה יותר, אנשים בכל זאת מוכנים לשלם את המחיר, כך שיוכלו לטעום מחוויה קולינארית שתמיד חלמו עליה באמצעות אותו השף. לאחר בחירת התפריט וכן, תדעו כבר כמה תעלה לכם ארוחת המלכים שתזמינו באמצעו השף הפרטי, השף ירכוש את המצרכים שיתאימו לתפריט שביקשתם. אגב, בזמן בחירת התפריט, תוכלו לבקש בקשות מיוחדות מהשף, למשל אם אתם אוכלים מאכלים כשרים, אם יש  להכין מאכלים ללא קמח או מוצרים עם גלוטן. כאשר השף הפרטי המפורסם יגיע אליכם הביתה, הוא יבקש מהצוות האישי שלו, לערוך ולעצב את השולחן שעליו תיערך הסעודה.

יש לדעת, כי ישנם שפים פרטיים מפורסמים שמתמחים בסוגים שונים של בישול או מאכלים. למשל מאכלי בשר יש למצוא שף מפורסם אשר מתמחה בהכנת מנות בשר, או אם חשקה נפשכם במאכלי גורמה חלביים, או אם אתם צמחונים, או כאלה שאוהבים מאכלי ים, כגון פירות ים או דגים, תוכלו למצוא שפים ידועים שמתמחים בהכנת מנות אלה. אם אתם עורכי אירוע עם חברים או משפחה, זה הזמן להזמין שף פרטי מפורסם, שהאורחים שלכם יופתעו ממנו ויראו ממש מופע של שף שמכין מאכלים שלא האורחים ולא אתם טעמתם במסעדות הכי יוקרתיות.

תקופת הקורונה גרמה לרבים לשנות מסלול מחדש ולהזמין שף מפורסם לביתםתוכלו למצוא שפים ידועים שמתמחים בהכנת מנות אלה.אם אתם עורכי אירוע עם חברים או משפחה, זה הזמן להזמין שף פרטי מפורסם

הטרנד של הזמנת שף מפורסם עד הבית, או להגיע אל השף המארח לביתו, גבר בתקופת הקורונה והסגרים. לראות שף מפורסם מבשל מול עיניכם, זו חוויה יוצאת מן הכלל. תוכלו ללמוד כמה סודות חשובים משף מוכר שיכול אף ללמד אתכם להכין כמה מהמנות. הרבה יותר קל להבין כיצד להכין מנות מסוימות, גם אם הן נראות מורכבות אבל כאשר לומדים באופן המעשי, זה הרבה יותר קל וכן, זוהי חוויה מיוחדת במינה שלא כולנו חווים הרבה. יש שמזמינים שף פרטי מפורסם, לסדנת בישול, כאשר המוזמנים לאירוע או למאורע האינטימי שלכבודו הזמינו את השף, מתעניינים ועומדים מול השף, זוהי אטרקציה  בורם.

 

האווירה, הניחוחות, השולחן המעוצב והמופע של השף המוכר מתכניות הטלוויזיה, הם אלה שיגרמו לאירוע המיוחד שלכם שלכבודו התכנסתם, להיות מהמוצלחים ומהמדוברים ביותר. השף יכין מראש יין מיוחד, שיתאים לארוחה שתוכן באמצעותו. יש לציין, כי לכל מנה שיכין השף, יש את היין המיוחד שלה, מה שיגרום לכם לחות נכון את הקולינריה האיכותית. למרות שמדובר בשף מפורסם, תיהנו מחברתו, היות והשפים הם אנשים סימפטיים שיש להם חוש הומור והם אוהבים את הבריות.  תוכלו לשמוע כל מיני סיפורים מעניינים שהשף יספר לכם, על הקריירה שלו וכן, תוכלו לקבל טיפים מיוחדים לבישול, תוך כדי הכנת המנות השונות.

חוויה קולינארית עשירהאין כמו חוויה קולינארית עשירה כאשר מוזמנים לאירוע מיוחד באווירה ביתית וחמה, כשאר מי שמנצח עליה הוא שף פרטי מפורסם.

אין כמו חוויה קולינארית עשירה כאשר מוזמנים לאירוע מיוחד באווירה ביתית וחמה, כשאר מי שמנצח עליה הוא שף פרטי מפורסם. מומלץ לקבוע פגישה עם השף, על מנת שתוכלו להתרשם מהמנות שלו, מהמקצועיות שלו וכן, תוכלו לבחור ממגוון התפריטים ואף לקבל הצעת מחיר. יש שמתעניינים במנות של מטבח מסוים, אם מטבח איטלקי, צרפתי, אסיאתי ועוד. כך ניתן יהיה למעשה לבחור שף מפורסם, אשר אתם תוודאו כי זו המומחיות שלו היום נתן למצוא רשימה מעודכנת של שפים מפורסמים ברחבי הרשת, או לקבל המלצה מחברים שכבר הזמינו שף עד הבית. תמיד ישנה סיבה למסיבה להזמנת שף מוכר מאוד עד לביתכם, או אם אתם מעוניינים להגיע אל השף לביתו, גם אופציה זו קיימת.

אם אתם מעוניינים לערוך מסיבת יום הולדת לאישה, לבת הזוג, או להפתיע במסיבת יום נישואין, אין כמו להפתיע באמצעות שף פרטי מפורסם שיגיע עד הבית. השף ישאל אתכם לגבי סוג המאורע, אם למשל מדובר בארוחה זוגית ורומנטית, תוכלו להתענג על מנות מיוחדות, יין טוב וקינוחים סקסיים עם המון קרם, תות ושוקולד. ההשקעה בבן או בת הזוג, רק תרגש אותו או אותה יותר. לפעמים אפילו ילדים בוגרים עורכים הפתעה להוריהם לרגל יום נישואין ומזמינים בהפתעה שף פרטי מפורסם, כאשר הם מעכבים אותם בחוץ בכוונה, עד שהם מגיעים אל ביתם והשף המפורסם פשוט שם..

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?