ארוחת שף זוגית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אנחנו מאמינים שאין דבר יותר רומנטי מארוחת שף זוגית. הארוחה יכולה להיות באירוח של השף, או בבית שלכם. ארוחות זוגיות מקבלות יחס שונה מהשפים, יש הבדל מהותי בין ארוחות זוגיות ובין ארוחות משפחתיות, החל מבחירת המנות ועד לעיצוב השולחן. אבל איך אתם אמורים לבחור שף לארוחה זוגית? האם זה משתלם בכלל? ריכזנו עבורכם את כל המידע הקריטי לבחירת ארוחת שף זוגית. 

מה כלול בארוחת שף זוגית?

ארוחת שף זוגית כוללת את מה שתרצו שהיא תכלול. נסביר, ארוחת שף היא לא דבר קבוע, היאארוחת שף זוגית כוללת את מה שתרצו שהיא תכלול. נסביר, ארוחת שף היא לא דבר קבוע, היא עשויה להשתנות בהתאם לבקשת הזוג. עשויה להשתנות בהתאם לבקשת הזוג. הדברים שיכולים להשתנות הם: תפריט, מיקום, שתייה חריפה, כשרות, כלי בישול והרשימה עוד ארוכה. ארוחת שף כוללת תיאום מראש לגבי התאריך, התפריט והמיקום בו תבוצע הארוחה. השף שואל שאלות רלוונטיות לגבי אלרגיות או רגישויות שונות של הזוג ובהתאם לכך והעדפות של הזוג הוא בונה תפריט.

את התפריט השף מראה לזוג ולאחר קבלת אישור ניתן לתאם את התאריך הסופי. השף מגיע ביום שנקבע מראש עם כלי בישול, חומרי גלם וציוד שהוא צריך. את הבישולים השף עושה במקום למעט מצרכים שדורשים בישול ארוך (בשר מעושן, צירים ועוד). רוב השפים כוללים בארוחה גם את עיצוב השולחן, סידור השולחן, מלצרים ולבסוף גם מנקים אחריהם את המטבח.

תפריט בהתאמה אישית

לא כולם אוהבים דברים מסוימים, חלקנו נאהב אוכל איטלקי, חלקנו בכלל רגישים לגלוטן… בדיוק בגלל הסיבות האלה שפים רבים בוחרים להעניק שירות בהתאמה אישית. אתם תוכלו לבחור את התפריט אותו תרצו לפי העדפות שונות, אם זה שף שאתם מכירים תוכלו לבחור מנה ספציפית שאתם מכירים ואפילו להרכיב מנה יחד. בנוסף, שפים רבים יתנו לכם את האפשרות לבשל ביחד או לעזור במהלך הבישול – כמובן שזה מיועד רק לחובבי בישול ולא כל שף מאשר זאת. 

האם תפריט בהתאמה אישית מייקר את הארוחה? התשובה משתנת. השאלה היא מה חומרי הגלם אותם אתם בוחרים, לצורך הדוגמא אם החלפנו דג מרוקאי מסוג אמנון בדג טונה טרי, המחיר צפוי להשתנות מכיוון שפער המחירים של חומרי הגלם גבוהים. לכן, אם אתם בוחרים תפריט בהתאמה אישית תיקחו בחשבון שהמחירים עשויים להשתנות בהתאם לאיכות ומחיר חומרי הגלם.

איפה נמצאת הארוחה?

הבחירה היא שלכם וגם היא קשורה למחיר הסופי אותו נשלם עבור ארוחת שף זוגית. ניתן לבחור בארוחה בבית השף, בבית הפרטי שלכם ואפילו במקום ניטרלי כמו בית מלון, צימר או כל מקום אירוח אחר. המחיר מושפע מהנסיעה של השף אליכם ולכן, ככל שתהיו רחוקים יותר כך המחיר יגבה. שימו לב, לרוב המחיר של הנסיעה אינו כלול בהצעת המחיר ויש לוודא זאת. 

שיקולים בבחירת שף לארוחה זוגית:

  • כשרות – אתם שומרים כשרות? אם אתם כן שומרים כשרות תרצו לוודא שבעל המקצוע עובד רק עם כלים מוכשרים וחומרי גלם כשרים. מעבר לכך, כל עוד בעל המקצוע מבשל אצלכם בבית, עם הכלים שלכם אין שום חשש לכשרות. חשוב לציין זאת מראש, לא כל שף מבשל כשר ולכן, זה פרמטר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון בזמן סינון ההצעות.
  • מחיר – מה התקציב שלכם? המחירים של ארוחת שף זוגית יכולים להגיע לסכומים של החל מ-400 ש"ח לאדם. אם התקציב שלכם גבוה או נמוך יותר ניתן למצוא פתרונות לכך. היתרון הוא שיש היצע רחב של שפים שמוכנים לבשל גם בסכומים שלא כוללים סכום מינימום הזמנה. לרוב המחיר של מינימום הזמנה הוא כ-1,200 ש"ח אבל פעם נוספת, ניתן למצוא מחירים נמוכים יותר. 
  • התמחות – מה אתם אוהבים לאכול? בחרו בשף לפי מה שהוא מבשל, אם אתם אוהבים אוכל אסייתי ודגים נעים, בחרו בבעל מקצוע שזה תחום ההתמחות שלו. יש בעלי מקצוע שמציעים את המכלול, אבל כאן לדעתנו צריך להיכנס לפרטים הקטנים מכיוון שתחום התמחות כללי הוא "ריסקי". אנחנו ממליצים לבחור בשף מקצועי שיש לו תחום התמחות עיקרי. 

כמה עולה ארוחת שף זוגית?

אז כמה אתם אמורים לשלם על ארוחת שף זוגית? הנה כל הדברים שמשפיעים על המחיר:

  • שתייה – מעטים השפים שכוללים מחיר של שתייה חריפה או מתוקה בהצעת המחיר. אם תרצו להוסיף שתייה תצטרכו להוסיף תשלום שנע בין 30-100 ש"ח לראש (בהתאם לשתייה חריפה, מתוקה וסוג ספציפי של שתייה). 
  • מלצרים – האם תרצו לקבל שירות VIP? בדרך כלל בארוחה זוגית אין צורך במלצר, אלא השף עצמו מגיש לכם את האוכל. אם בכל זאת תרצו מלצר, המחיר יהיה בתוספת של כ-250-300 ש"ח. 
  • מספר מנות – מספר המנות האידיאלי הוא בין 3 ל-4 מנות. עם זאת, כאשר הסועדים רוצים מספר רב יותר של מנות או ארוחת טעימות הכוללת בדרך כלל יותר מ-8 מנות, המחיר יהיה בהתאם. 

המחיר של ארוחת שף זוגית נע בטווח של 350-500 ש"ח לסועד, או מינימום הזמנה של כ-1,200 עד 1,500 ש"ח. 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?