ארוחת שף בבית

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

האם ארוחת שף בבית מתאימה לכם? שפים רבים מציעים את שירותיהם גם מחוץ לכותלי המסעדות. בעיקר אחרי הקורונה נוכחנו לראות שיותר שפים מציעים שירותים מגוונים בהם הם יופיעו בבית הלקוח עם מיטב המתכונים והתבשילים הפופולריים. אבל, האם המחיר משתלם? לא עדיף פשוט להגיע למסעדה ולאכול את אותם התבשילים? השאלות האלו עולות פעם אחר פעם, הגיע הזמן לתת להן תשובות.

מה זה ארוחת שף בבית?

ארוחת שף בבית היא ארוחה בה מגיע שף עד אליכם ומבשל בבית שלכם. הוא מתחיל את התהליךארוחת שף בבית היא ארוחה בה מגיע שף עד אליכם ומבשל בבית שלכם. מאפס, כלומר השף מגיע עם חומרי הגלם למטבח שלכם. יש מספר מוצרים ומצרכים אותם השף עשוי להכין מבעוד מועד, כמו קמח שדורש התפחה, צירים ועוד. לפני שניגע בצד הבירוקרטי ובענייני תשלום, התהליך עצמו יכול להיות שיתופי או לא שיתופי. אתם יכולים לשבת בשולחן ולהמתין עד שהאוכל מגיע, ואתם גם יכולים לעזור בבישול – אנחנו בטוחים שכל שף ישמח להרחיב לכם על שיטות העבודה שלו.

ארוחות שף בבית כוללות מספר מנות, לרוב יהיה מדובר על 3 עד 5 מנות אך תוכלו להרחיב את הבחירה שלכם. כבר פגשנו לא מעט לקוחות שבחרנו ביותר מ-6 מנות וגם ארוחת טעימות שכוללות מעל 8 מנות. במהלך הארוחה יגיש השף עצמו או מלצר מטעמו את האוכל לשולחן ולבסוף גם ינקה את המקום אחריו. זהו התהליך כולו בגדול, אבל הגיע הזמן לצלול לפרטים העמוקים.

לכמה אנשים זה מתאים?

כמה אנשים מתאימים לארוחת שף? אין הגבלה מסוימת. כמובן, יש להבדיל בין ארוחת שף בבית שיכולה לכל היותר לכלול 15 אנשים עד 20 איש לעומת אירוע שם האוכל מתבשל בכמויות גדולות יותר. ארוחת שף בבית מתאימה לעד 20 איש, לרוב יהיה מדובר על כמויות נמוכות יותר של משתתפים. שימו לב, יש שפים שיסכימו גם לקבל יותר מ-20 אנשים. המחיר נקבע לפי מספר הסועדים, ככל שמספר הסועדים גבוה יותר כך המחיר לסועד פוחת. 

התאמת מנות לארוחה

עוד דבר שחשוב לדעת, אתם יכולים לבחור מה יבשל השף תחת תחום המומחיות שלו. נסביר, השף לרוב יציע מספר תפריטים ואתם יכולים לבחור בתפריט מסוים. מצד שני, אתם יכולים לשלב בין מנות שראיתם בתפריט מסוים לתפריט אחר. בנוסף, תוכלו לבקש מנות ספציפיות מהשף תחת תחום המומחיות שלו. השף צריך להיות דינמי ולהתאים את הארוחה בהתאם לבקשה של המשתתפים (כמובן שכל התכנון נעשה לפני יום האירוע). עוד דבר, ההתאמה נעשית גם על פי שיקולים של רגישויות, אלרגיות, העדפות וכד'.

כמה עולה ארוחת שף בבית?

המחיר של ארוחת שף בבית נקבע על פי מספר פרמטרים:

  1. אזור – האזור בו אתם נמצאים קובע גם את המחיר. ככל שמרחק הנסיעה אליכם ארוך יותר כך המחיר יגדל. תמיד נוכל למצוא שפים באזור שלנו, השפים פרוסים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. לכן, אם אין לכם העדפה ספציפית לשף מסוים, אין סיבה שתשלמו יותר עבור הנסיעה.
  • תחום – כל תחום דורש הוצאות שונות מטעם השף. יהיו תחומים שנחשבים לזולים יותר כאשר חומרי הגלם הם בסיסיים. מצד שני, כאשר מדובר על מוצרים יוקרתיים כמו בשר ודגים, המחיר לסועד יהיה גבוה יותר. 
  • מנות – כמה מנות ביקשתם? המחיר נקבע גם בהתאם למספר המנות. כפי שציינו, ממוצע המנות עומד על 4. אך עדיין תוכלו לבחור במספר מנות בהתאם לדרישה שלכם. ככל שיהיו יותר מנות ככה המחיר יהיה גבוה יותר.
  • שירותים נוספים – האם יש מלצרים באירוע? האם בעל המקצוע מביא איתו כלים חד פעמיים? כל אלו מייקרים את המחיר. המחיר של כלים חד פעמיים ינוע בטווח של 20-30 ש"ח לסועד. המחיר של מלצר בודד הוא בין 200 ל-300 ש"ח. אם תבקשו גם שתייה חריפה או מתוקה, המחיר מתייקר. 
  • מספר סועדים – כמה סועדים תהיו? המחיר נקבע לפי מספר סועדים, ככל שמספר הסועדים גבוה כך המחיר לסועד יורד. המחיר נקבע לפי טווח סועדים ולא לפי מספר מדויק. נסביר, המחיר ל-5 עד 10 סועדים לרוב יהיה זהה, כאשר מספר הסועדים גבוה מ-10 המחיר יורד עוד יותר. 

ארוחת שף בבית – מחירון

ארוחה מספר סועדים מחיר הערות
ארוחת זוגית 2 החל מ-400 ש"ח לסועד שימו לב, יש שפים שמציעים הגבלת מינימום. זאת אומרת, ההזמנה היא החל מ-1,200 ש"ח – ארוחה זוגית תתחיל מהמחיר הזה. 
ארוחת 3 מנות 4 החל מ-350 ש"ח לסועד המחיר לא כולל מלצרים ושירותים נוספים.
ארוחת 4 מנות 5-10 החל מ-300 ש"ח המחיר לא כולל מלצרים ושירותים נוספים.
ארוחת 4-5 מנות 10 ומעלה החל מ-220 ש"ח המחיר לא כולל מלצרים ושירותים נוספים.
ארוחת טעימות  2 מינימום הזמנה לפי תעריף השף
ארוחת טעימות  5-10 החל מ-350 ש"ח
ארוחת טעימות 10 ומעלה החל מ-220 ש"ח
שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?