תכירו את קונפטיטו – קייטרינג חלבי איכותי לאירועים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

עומדים לפני אירוע? כדאי שתכירו את חברת קונפטיטו. כאשר אנחנו עומדים לקיים אירוע גדול או קטן, יש דבר אחד שנמצא בכל האירועים – אוכל. שירותי קייטרינג מציעים לכם לוותר על שלב הבישולים ולהיות מרוכזים באירוע עצמו. הקייטרינג הוא בהזמנה מראש ובהתאמה אישית ללקוח בהתאם לתפריט שקיים בחברה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר. ריכזנו לפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על קונפטיטו קייטרינג חלבי.

 

על חברת קונפטיטו קייטרינג חלבי

חברת קונפטיטו היא חברה שמציעה קייטרינג חלבי לכל סוגי האירועים, החל מאירוע חברה ועד אירועי בת מצווה. החברה פועלת בפריסה ארצית והיא בעלת מוניטין רחב של 10 שנים. מי שאחראי על המאכלים הוא שף חלבי שצבר ניסיון ויצר תפריטים בהתאמה אישית. מבין התפריטים ניתן יהיה שהבחירה תעשה על ידי הלקוח, וכמו כן השף מציע פיצות עם תוספות מעניינות כמו ארטישוק, בטטה מקורמלת ותוספות שונות. כל הפיצות נעשות בטאבון כמובן. מלבד לכך, ישנם סלטים ייחודיים, רטבים בעבודת יד, פוקאצ'ות, פשטידות ועל מאכלים על טהרת המטבח החלבי.

 

חשוב להדגיש, קונפטיטו קייטרינג חלבי הוא תפריט כשר ומותאם לכל שומרי הכשרות. החברה פועלת בפריסה ארצית, היא נותנת שירות גם בצפון וגם במרכז הארץ בהתאמה מראש. כמו כן, הדינמיות של החברה היא מה שהופכת אותה למומלצת, מכיוון שמדובר על שף חלבי עתיר ניסיון הוא יכול להתאים את התפריטים לא רק בהתאם להעדפות אישיות, אלא גם בהתאם לאלרגיות או גורמים שונים.

 

כמה עולה קייטרינג חלבי?

המחיר של קייטרינג חלבי משתנה בהתאם להרבה פרמטרים. מה שאפשר לומר בוודאות על קייטרינג חלבי הוא שהקייטרינג יהיה יותר זול מאשר רוב סוגי הקייטרינג לאירועים, זאת מכיוון שמדובר על חומרי גלם שעלותם לא יקרה כמו דגים או בשר. לרוב המחירים של קייטרינג חלבי ינועו בטווח של 100 ש"ח עד 200 ש"ח לסועד. המחיר כולל את החוויה כולה, זאת בניגוד לסוגי קייטרינג אחרים. במרבית המקרים, המחיר יכלול שולחנות בופה, עמדת שתייה, מנות בהתאמה אישית, סלטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

 

למה לבחור בקייטרינג חלבי?

אז למה כדאי לכם לבחור דווקא בקייטרינג חלבי? תחילה, קייטרינג חלבי הוא הרבה יותר זמין מאשר קייטרינג אחר. כמו כן, לא מדובר על מאכלים שמכבידים על הבטן, אלא מאכלים טעימים וטריים שאחריהם אפשר לרקוד, להנות ולהמשיך את היום כרגיל. חברת קונפטיטו דוגלת במתן שירות בשקיפות מלאה מול הלקוח, אנו עובדים רק עם חומרים טריים, עם שף חלבי מנוסה, זמינות ללקוח וכמובן עמידה בזמנים. אם אתם רוצים להפוך את החוויה של האירוע הבא שלכם לטעימה, צרו קשר עם חברת קונפטיטו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?