שפים מארחים: להזמין את עצמכם לחוויה

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

שף פרטי המגיע לביתכם לצורך אירוע קטן הוא כבר מזמן חלום שישראלים רבים חוו והתרגשו אתו וממנו. העובדה כי אתה יכול ליהנות מאורחת שף ברמה הגבוהה ביותר, אצלך בבית, בלי לצאת החוצה ולהתחכך עם אנשים זרים לך במסעדה והועבדה כי את מנות הגורמה, אתה יכול לקבוע בעצמך ולא שיכתיבו אותם עבורך בתפריט מוכן וקבוע, הם שניים מהיתרונות הגדולים של ארוחה פרטית על ידי שף.

אלא שרבים מבקשים לשדרג את החוויה. השף הפרטי עודנו נמצא אבל הוא לא בא להתארח אצלכם בבית או במקום האירוע שאתם קבעתם עבורו. הוא עושה משהו שהופך את החוויה להרבה יותר אישית ועוצמתית. הוא מזמין אתכם אליו, לקודש הקודשים שלו. שפים מארחים הם לפיכך, הטרנד הלוהט ביותר בעולם הקולינריה הגבוהה הישראלית.

מה זה בעצם שפים מארחים?השף מזמין אתכם אליו, לקודש הקודשים שלו. שפים מארחים הם לפיכך, הטרנד הלוהט ביותר בעולם הקולינריה הגבוהה הישראלית.

שפים מארחים הוא קונספט אשר צמח כאמור מתחום השפים הפרטיים שמגיעים לבתים להכין ארוחה ייחודית ואינטימית. העיקרון הוא דומה: שף ברמה גבוהה, כזה שלמד בטובי בתי הספר לבישול, אומן סגנונות ועבד במטבחים של מסעדות יוקרה, מבשל במיוחד עבורכם ארוחה או אירוע שאתם רוצים ועל פי רצונותיכם. אלא שהוא מזמין אתכם אליו הביתה, לחצר, לגינה, ללופט מגניב או לחלל בו הוא עורך את ה-SHOW שלו.

אתם הבנים היחידים של השף באותו אירוע. אין עוד סועדים הזרים לכם. התפריט הוא בתיאום אתכם ואתם מקבלים את השף, נגיש, זמין ובקשר בלתי אמצעי. הוא אינו מסתתר במטבח. הוא חשוף והוא חלק מלא מן החוויה. זו גם הסיבה כי כדי להימנות על הענף של שפים מארחים על השף להיות לא רק ברמה גבוהה מבחינת היכולות הקולינריות אלא גם כזה שהוא אדיב, נחמד וחברותי.

למה ללכת דווקא על הקונספט של שפים מארחים?שפים מארחים הוא קונספט אשר צמח כאמור מתחום השפים הפרטיים שמגיעים לבתים להכין ארוחה ייחודית ואינטימית

יש הרבה סיבות למה להשתמש דווקא בשירותי שפים מארחים. נתחיל דווקא בסיבות המוכרות והידועות, הקשורות להזמנת שפים פרטיים לאירועים. כאשר אתם הולכים למסעדה, אתם תחוו ודאי התעלות מהאוכל, הטעמים, האווירה וכד'. אבל משהו עדיין חסר. אתם חולקים את המסעדה עם עוד אנשים זרים. אתם מקבלים תכתיבים של מה לאכול ומתי. חסרה הייחודיות והאינטימיות. כאשר שף פרטי מבשל לך, אתה מרגיש מיוחד. כל האורחה הזו נוצרה במיוחד בשבילך ובדמותך. כך זה גם אצל שפים מארחים. הם כולם שם בשבילכם. החל משלבי התכנון ועד שלב הניקיון. בתווך הם יגישו לכם גן עדן של גורמה ברמה הגבוהה.

והנה נעבור למשהו יותר פרקטי והוא עונה על השאלה למה לא לארח בבית? קודם כל, אירוח באופן עצמי בבית, מצריך אתכם להשקיע כסף, זמן ואנרגיות רבות בכל תהליך ההכנה. החל מרכישת כלים, חומרי גלם, הבישול עצמו וגם העריכה והניקיון. אולי תצא לכם ארוחה מדהימה אבל בסופו של דבר תגיעו מותשים לאירוע שלכם. כאמור, בגלל זה יש שפים פרטיים שמגיעים עד הבית. הם מביאים איתם הכל. מכלי ההגשה והאביזרים ועד צוות ומנקים לאחר מכן. במקביל, אתם נהנים מארוחה ברמות הגבוהות ביותר, כזו שמקבלים רק בארוחות שף.

היתרונות של שפים מארחיםכאשר שף פרטי מבשל לך, אתה מרגיש מיוחד. כל האורחה הזו נוצרה במיוחד בשבילך ובדמותך. כך זה גם אצל שפים מארחים.

כמו שאתם לא מקימים מגרש באולינג בבית  וכמו שכשאתם רוצים לראות סרט גדול מהחיים אתם הולכים לקולנוע, גם כאשר אתם רוצים לאכול ארוחה טובה לבד או עם קבוצת משפחה או חברים ולחגוג אירוע מסוים, יותר מכדאי שתלכו לאחד מאותם שפים מארחים. שם השף ירגיש הכי בנוח והכי פתוח וזה אומר שהוא יהיה במיטבו. במקום שלו הוא מארח אתכם מכל הלב וברמה הגבוהה ביותר כיאה למעמדו. אבל גם בחלק הפרקטי, הרי ברור לכם שהמטבח שלכם והמטבח שלו, לא מצויידים אותו הדבר. מקומות של שפים מארחים גם בנויים מראש להכיל בנוחות כמות ספציפית של קהל וגם לאפשר לו לנוע, להתנסות ולחוות הרבה יותר טוב את תהליך הבישול. שלא לדבר על זה שבסוף, הניקיון של מקום האירוח הוא על הראש של השף, אף אחד לא מסתובב לכם בבית חופשי ואפילו יש לכם תחושה של "יציאה".

ולמרות העובדה שמדובר בשפים מארחים במקומות שלהם, הם לרגע לא הופכים לאדונים. להפך, הם פותחים את ביתם או את המקום שלהם בפניכם. מכניסים אתכם למקום הכי אינטימי שלהם ובאווירה שנוצרת, אתם הופכים כמו בני משפחה. ולמי מבשלים הכי טוב? נכון, למשפחה.

שפים מארחים בסגנונות שוניםמקומות של שפים מארחים גם בנויים מראש להכיל בנוחות כמות ספציפית של קהל וגם לאפשר לו לנוע, להתנסות ולחוות הרבה יותר טוב את תהליך הבישול.

כמו כל שף פרטי, גם שפים מארחים מציגים סגנונות בישול שונים, רמות קולינריות כאלו ואחרות, התמחויות במטבחים על פני הגלובוס, תפריטים וצורות הגשה מגוונות ועוד ועוד. כמובן, שכאשר אתם מגיעים ללוקיישן של השף עצמו, חלק מן התפאורה כבר מוכתב. לכן רצוי שתעיינו בתמונות שבאתר ובמידע על כל שף, כדי שלא תופתעו. יחד עם זאת, תיאום צפיות הוא הכי חשוב, גם במקרה זה. שוחחו עם השף, דברו איתו על הכיוונים שאתם רוצים לקחת את הארוחה.

זה בסדר גדול להגיד לשף מה תרצו שיוגש לכם ועל מה תוותרו. בסה"כ הוא בשבילכם ורק בשבילכם ושפים טובים יודעים להתאים עצמם, בלי לוותר על האמת שלהם ובלי להוריד את הרמה הקולינרית. החוויה אולי הכי גדולה של שפים מארחים היא לבשל עם השף או לכל הפחות להתנסות עמו בחוויה. זה לא רק השיחה הקולחת אלא ההכנה המשותפת של הארוחה. ניתן כמובן גם לעשות סדנאות יותר פורמאליות, בנושאים שונים אבל יתכן וכל הכיף הוא בעובדה שהכל פחות רשמי. משפחה, כבר אמרנו.

מלבד המנות עצמן, שגם הן מוגשות לפי סדר וצורה שקבעתם מראש, אפשר גם להזמין ולקבל מתאבנים, מיצים, יינות משובחים, קוקטיילים שילוו את הערב לכל אורכו, גם כשהשף מכין את הארוחה ויהיו פתיחה נהדרת לחוויה הגדולה שתגיע בהמשך עם המנות המיוחדות. ולא לשכוח, חלק מהעניין יכול להיות אלכוהול (לשתות נבון), המוגש לצד הארוחות ובתהליך הבישול, שקצת ישחרר את האווירה ויחבר בין אנשים.

מתי מומלץ ללכת לשפים מארחים?ועכשיו ברצינות, שפים מארחים זו חוויה יוצאת דופן ולכן היא ראויה לאירועים יוצאי דופן: ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקים ורווקות

הינו רוצים להגיד לכם תמיד. כולם היו רוצים שששפים יכינו את ארוחת הערב שלהם אחרי יום קשה בעבודה. ועכשיו ברצינות, שפים מארחים זו חוויה יוצאת דופן ולכן היא ראויה לאירועים יוצאי דופן: ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקים ורווקות, וכד'. אבל גם אירועים בהם אתם רוצים לשמוח עם החברים או גם אם אתם רוצים סתם ליהנות מארוחה טובה זוגית ורומנטית, יתאימו ותמצאו בנקל שפים מארחים מעולים, שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת.

מחיר שפים מארחים

אולי במפתיע, שף פרטי שמכין עבורכם את הארוחה לא בהכרח הרבה יותר יקר מיציאה למסעדת יוקרה. באותו עניין, לעיתים שף שמארח בלוקיישן שלו, יהיה זול יותר משף פרטי שיגיע לביתכם, מכיוון שבמקום שלו יש לו כבר את כל התשתית מוכנה. חשוב לזכור, שפים מארחים יכולים להיות לאירועים אינטימיים אבל גם לאירועים בוטיקיים עם מספר דו ספרתי של משתתפים. במקרים כאלו, המחיר מתחלק בין כמה אנשים והופך להיות נוח יותר. בכל מקרה, חשוב לדעת ששפים מארחים אינם חוסכים באיכות. חומרי הגלם הם הטובים ביותר וכל מנה מורכבת מכל כך הרבה טעמים, צבעים וטקסטורות – ממש כמו מנה במסעדת שף. גם לדבר זה יש מחיר אבל אין ספק שזה מחיר שהחוויה הייחודית מצדיקה אותו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?