שולחן שוק מהסרטים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אוכל – החוויה המושלמת לכל אירוע, תמיד אנחנו מחפשים דרכים יצירתיות להגיש ולהציע את האוכל, בצורה שתפתיע את כולם מחדש ותרגש אותנו במיוחד. שולחנות שוק זה הדבר החם ביותר בשנים האחרונות בכל אירוע, וכדאי גם לכם לנסות את זה!

שולחן שוק הינו קונספט הגשה חדש ואטרקטיבי ביותר באירועים מיוחדים. במסגרת הצעת הגשה זו, האוכל אינו מובא לשולחנות הסועדים כי אם פרוס בצורה מגוונת ומפתה על גבי שולחן או כמה שולחנות מרכזיים. צורת ההגשה היא למעשה הגשה עצמית בדרך כלל, כאשר המאכלים עצמם גם כן לוקחים חלק בעיצוב ומהות הצעת ההגשה.

נעים להכיר – צוות טעים באירוע, המומחים בהכנה של שולחנות שוק והצעות הגשה מעניינות וסוחפות לאירועים מיוחדים ושמחות!

מדוע חשוב לבחור שולחן שוק מעניין ואטרקטיבי בימינו?

בדרך כלל בשולחן שוק בוחרים בכמה סוגים של מאכלים המהווים את הבסיס הקולינרי של השולחן ותכולתו. פרוסות בכמה חלקים של השולחן מספר מגשים ועליהם מנות ומאכלים מוכנים להגשה, במקום שהסועדים יצטרכו להרכיב את המנה בכוחות עצמם. לרוב, חלק מן המנות יהיו ארוזות או עטופות בנייר או עטיפה מיוחדת השומרת ומפרידה בין מנה למנה לצורך קלות ונוחות השליפה מצד סועדים. בין המנות העיקריות הפזורות על גבי המגשים השונים, ניתן להוסיף תוספות ושדרוגים מעניינים, אותם ניתן להוסיף למנות העיקריות.

רוצים לשמוע עוד על הצעות הגשה טעימות ומפתות? צרו קשר עם טעים באירוע והכירו את הקונספטים המגניבים של שולחנות השוק המעניינות שלנו!

רעיונות למאכלים מיוחדים לאירוע

ניתן למשל למצוא באופן שכיח שולחנות שוק המכילים המבורגרים, פלאפל, שווארמה ובשרים בכיסונים או פיתות, כריכים מיוחדים ועוד. אנחנו עדים ליותר ויותר לקוחות המעוניינים בקונספט של שולחן שוק למבוגרים ואפילו שולחן שוק לילדים, המציע מגוון מאכלים שילדים אוהבים באירוע. טעים באירוע שמחה להציג בפניכם את הצוות הקולינרי המומחה שלנו להסעדת האירוע הבא שלכם על הצד הטוב ביותר!

למה חשוב לדאוג לשולחן שוק לילדים?

יש לכם אירוע משפחתי בקרוב? רוצים לדאוג לכך שגם הילדים יאכלו כמו שצריך ולא יטרידו את המבוגרים הוריהם? היום כולנו רוצים להנות כמו שצריך בחתונות, בר מצוות ושאר אירועים משמחים, כולל הורים לילדים צעירים. אלא שמדי פעם הם מוזמנים עם כל הילדים וקשה להם להושיב אותם ולברור מבין המנות העיקריות שנועדו בעיקר למבוגרים, אז הם מזמינים את אותם מנות ילדים נדושות ו"משעממות". אם בעלי האירוע רוצים לפנק ולהקל במיוחד על הורים ולאפשר להם לשמוח כמו שצריך עם בעלי השמחה, חשוב לדאוג שיהיה גם שולחן שוק לילדים, המציע שפע של מגוון מאכלים שילדים אוהבים!

דואגים לאוכל טוב לכולם – ילדים ומבוגרים

שולחן שוק לילדים מציע לקטנטנים שבינינו, שבכל זאת רוצים להנות מאוכל טוב באירוע, מגוון אפשרויות למאכלים קלילים שילדים אוהבים – המבורגרים עם תוספות מוכרות לילדים, לחמניות בנקניקיות, פלאפל וצ'יפס ועוד המון!

עשינו לכם חשק? מעוניינים לשמוע עוד על הצעות הגשה מרתקות ותוססות למבוגרים ולילדים? הזמינו עכשיו דרך חברת טעים באירוע וגם אתם תכניסו עניין לאירוע הבא שלכם!

 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?