פילה פורל מדג פורל ורוד- המילה האחרונה בטעמי הדגים המיוחדים ביותר

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אצלנו בחוות הדגים של קיבוץ דן, טעם ואיכות הדגים הנמכרים איננו עניין של מה בכך. מדובר בתוצאה מדוייקת של תהליך מדויק, ייצור שרק אנחנו יודעים לעמוד ולטפח כראוי. אנו מקפידים שכל דג, שיהא למרכיב בארוחה שלכם, יגודל בתנאים הטובים ביותר. כך גם הטעם, איכות והטריות יהיו במלוא תפארתם, ומכאן הדרך לארוחה המושלמת קצרה ביותר: פילה פורל מדהים ומזין. אנו מזמינים אתכם להגיע ולטעום את דגי הפורל של קיבוץ הדן, ולחוות ארוחה שהיא חוויה לכל הדעות.

דגי הפורל של קיבוץ הדן גדלים בחוות דגי הדן, שהיא למעשה חווה מעבדת ומשווקת. החווה של קיבוץ דן קיימת משנת 1939, כמעט מאה שלמה, בהתמחות ספציפית זו של גידול דגים טריים למאכל. לאחר גידול הדגים בחווה, מעביר הצוות את הדגים לרשתות השיווק וההפצה, שם רוכש אותם הלקוח עבור הארוחה הבאה. במהלך תהליך הגידול שם הצוות דגש רחב על כל קריטריון וכל פרמטר, מהמשמעותי שבהם ועד הניואנס הקטן ביותר. וזאת בדיוק, חברים יקרים, הדרך לתוצאה המנצחת, בכל ארוחה מחדש.

 

גידול פורלים טריים בקיבוץ דן מ-1939 ועד היום

כאמור, עוד החל משנת 1939 עושה צוות הקיבוץ כל מרכולתו על מנת לגדל ולטפח את דגי המאכל הטובים והטריים ביותר. כתוצאה מכך, הלקוחות שבעים ומרוצים, הן מהלקוח הפרטי ועד המסעדות הטובות ביותר בארצנו הקטנטונת. ואכן התוצאות מדברות בעד עצמן: חוות הגידול של קיבוץ דן מביאה, בכל שנה מחדש, לפחות 600 טון דגים טריים לשיווק והפצה. תהליך הגידול מתבצע באופן מנוסה, מקצועי, מבוסס, ומכאן הנתונים הללו, אשר אף הולכים וגדלים בכל שנה מחדש.

כיום, התמחות צוות הגידול בחוות קיבוץ דן היא בגידול דגי פורל (כך למשל פורל ורוד, פורל לבן, משפחתי ועוד ועוד). ואולם, בעבר, עסק הצוות בגידול דגים טריים ואיכותיים מכל הסוגים. כך למשל, היו גדלים בחוות הגידול המרשימה גם דגי סלמון, דגי נוי, אמנונים, אדמוניות, ברמונדי ועוד ועוד רבים. עם השנים, הבינו אנשי הקיבוץ כי איכות דגי הפורל שהגיעו להצלחה כה רבה אינה בכדי, שכן זהו הדבר שהם יודעים לעשות בצורה הטובה ביותר, פשוט כך. או אז, החליט צוות הקיבוץ להסב התמחותו באופן ספציפי לגידול דגי פורל. ואכן, כיום, פועל החוות במתכונת של 24/7, ודואגת לכלל תנאי הייצור והגידול של דגי הפורל האיכותיים, עד לבית הלקוח.

מגוון לקוחותינו אמנם מתחלק לכל סוגי המגזרים, אך עם זאת, כולם מרוצים וחוזרים, ויחד איתם, גם צוות הקיבוץ. אנו גאים לעמוד מאחורי מפעל גידול דגי הפורל הגדול והאיכותי בארץ, ולאפשר לך, הלקוח, בכל פעם מחדש, להתרשם ולהרשים את אורחיך לשולחן הסעודה באמצעות ארוחה טעימה במיוחד. והמלצה קלה לסיום: ארוחת פילה פורל מפורל ורוד של קיבוץ דן- תעשה את העבודה, עבור כל ארוחה חשובה.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?