סכו"ם לקייטרינג – כמה לקנות לקראת האירוע

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אם יש לכם שירותי קייטרינג, אתם בוודאי מספקים אוכל לאירועים שונים, גדולים או קטנים וזאת בהתאם לסוג הקייטרינג שיש לכם. כמובן שמלבד האוכל עצמו, מרבית שירותי הקייטרינג גם מציעים כלים חד פעמיים לאחסון האוכל וכמובן עבור האירוע עצמו. אם אתם תוהים כיצד להיערך בצורה נכונה מבחינת כמות כלים חד פעמיים בשירות אותו אתם מציעים לאירועים שונים, כדאי מאוד שתקראו את הדברים הבאים.

 

כלים חד פעמיים- כיצד בוחרים?

עוד טרם אתם נערכים מבחינת כמויות כלים חד פעמיים עבור אירועים שונים, חשוב מאוד שתבחרו את הכלים החד פעמיים בצורה הטובה ביותר. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות למכירה כמויות גדולות של כלים חד פעמיים וחשוב לבחור את החברה הנכונה וזאת בהתאם לכמה פרמטרים:

עליכם לבחון את איכות הכלים החד פעמיים המוצעים על ידי החברה. כאשר מדובר על כלים שבהם אתם מגישים את האוכל או מביאים את האוכל ללקוחות שלכם, עליכם להבטיח כי הם יהיו מספיק איכותיים בכדי לשמור את האוכל בהם ולשנע אותו בצורה בטוחה ליעדו. אז ניתן לומר כי איכות הכלים החד פעמיים היא אחד הדברים החשובים שיש לבחון. בין אם מדובר על חמגשיות בגדלים שונים, כלי הגשה ועוד.

שנית, אם אתם מציעים כלים חד פעמיים במקביל לאוכל שאתם מכינים לאירוע, עליכם לבחור בכלים חד פעמיים בעיצוב התואם לאופי האירוע ולרצון הלקוח. אם מדובר על אירוע יוקרתי, חשוב לבחור כלים חד פעמיים יוקרתיים בכדי להביא בהם את האוכל וכן להגיש את האוכל. אם מדובר על אירוע פשוט, ניתן להסתפק בכלים פשוטים.

עיצוב מהווה דבר חשוב ביותר ועל כן, כדאי לבחור בחברה המציעה מגוון רחב של סוגי כלים חד פעמיים בצבעים שונים, בדוגמאות עיצוב שונות ועוד וזאת בכדי לדייק בבחירת הכלים לכל סוג של אירוע.

כמובן שחשוב ביותר לבחור בחברה אמינה אשר ידוע כי היא מספקת בזמן את כל הכלים החד פעמיים הנחוצים לכם. בסופו של דבר, אירוע שלם יכול ליפול על משלוח של כלים חד פעמיים שלא הגיע הזמן או לא הגיע כלל ועל כן, אין ספק שחשוב ביותר לבחור חברה אמינה וידועה בתחום שירותי הכלים החד פעמיים שהיא מציעה למכירה.

 

כיצד תדעו איזה כמות כלים חד פעמיים יש צורך להביא לאירוע?

אחת השאלות שעולות טרם עורכים אירוע כלשהו היא: מהי כמות הכלים החד פעמיים שיש להביא לאירוע? ובכן, מדובר על שאלה שהתשובה עליה צריכה להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים לרבות: כמה אנשים יש באירוע, כך שניתן לקבל החלטה לגבי סכום חד פעמי, צלחות חד פעמיות ועוד.

כמובן שלגבי כלי ההגשה, יש לקבל החלטה בהתאם לכמות האוכל שצריך להיות מוגש. אם מדובר על כמה מנות, צריך שיהיו מגוון כלי הגשה שונים בהתאם לכמות המנות הרלוונטיות.

מעבר לכך, כאשר מדובר על כלים חד פעמיים, תמיד חשוב שיהיו כלים ספייר. בין אם מדובר על כוסות חד פעמיות, צלחות, סכום או כלי הגשה, הרי שתמיד יכול להיווצר מצב שבו נעלם למישהו הכוס, נשבר כלי ההגשה, מתלכלכת הצלחת ועוד ועל כן, לאחר שתבררו מהי כמות האוכל המוגשת באירוע וכן כמה אנשים יהיו נוכחים בו, עליכם לדאוג שגם יהיו כלים ספייר למקרה הצורך.

בסופו של דבר, חשוב מאוד לבחור בחברה המספקת מגוון רחב של סוגי כלים חד פעמיים, באיכות גבוהה ובעיצובים שונים וזאת בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי סוג כלים הנחוץ לכם, כמות כלים ועוד ולהיות מרוצים.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?