מגשי פירות – איך בוחרים את המגש המושלם?

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

מה אתם אמורים לעשות כאשר ניצבים מולכם עשרות רבים של מגשי פירות? יהיה עליכם לבחור רק מגש אחד, זה שיהיה המתאים ביותר. מכאן ככל הנראה תשאלו את עצמכם, איך תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה? הרי לא תרצו לבחור מגש שלא יביא אתכם בדיוק לנקודה הרצויה. החלטנו להרים את הכפפה ולהציג לכם כמה טיפים יעילים לבחירת סלסלות פירות. אם זוהי הפעם הראשונה בה אתם בוחרים מגש פירות – שווה לכם להשקיע בבחינת המצב. לא מן הנמנע כי תגלו שהבחירה לא תהיה קשה כמו שאתם מדמיינים אותה. אין דבר יותר משמח מאשר לשלוח ליקירכם מגשים של פירות שנבחרו בקפידה.

 

נראות ויזואלית

עוד לפני שבכלל תכניסו לפה את הפירות יהיה עליכם להתרשם מהנראות שלהם בתוך המגש. המגש חייב להיות עוצר נשימה, זה חלק מהסיבות שבגינן בוחרים באפשרות הזו. יש כאלה שמשקיעים מחשבה רבה כיצד לעצב את המגש, כך שהוא יהיה מדהים ומיוחד. בחלק מהמקרים תוכלו למצוא מגשי פירות מוכנים אותם תוכלו לרכוש ללא שום מאמץ. אל תתפשרו על הנראות החיצונית, גם אם חלק מהפירות לא הכי טעימים שיש. שווה להוסיף כמה פירות מיוחדים בשביל הצבע ובשביל הייחודיות שלהם במגש.

 

עלות המגש

תיקחו בחשבון כי לכל מגש יהיה את תג המחיר שלו בשונה ממגשים אחרים. יכולים להיות הבדלים של עשרות אחוזים בין בחירה אחת לבין בחירה שנייה. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבחון את העלות של המגש ביחס לתקציב שעומד לרשותכם. אם המחיר של המגש יהיה סביר, תדעו כי לא חרגתם מהתקציב אותו הצבתם לעצמכם. אם העלות חריגה, עליכם לראות כי תוכלו לעמוד בה והיא לא תגביל אתכם בהמשך. החדשות הטובות הן שמגשי פירות מגיעים עם תג מחיר נוח ברוב המקרים.

 

גודל המגש

תזכרו תמיד למי אתם הולכים לשלוח את המגש עם הפירות – וכמה סועדים אמורים לאכול ממנו. לא תוכלו להרשות לעצמכם לשלוח מגש קטן כאשר אמורים לסעוד ממנו עשרות אנשים. בו בזמן אין טעם לשלוח מגשי פירות גדולים, כל עוד הם מיועדים לבן אדם אחד. חייבת להיות התאמה בין הגודל של המגש לבין מי שאמור לקבל אותו. תדעו כי הגודל של המגש משפיע מן הסתם על המחיר אותו יהיה עליכם לשלם.

הפירות הנבחרים

יש המון מגשי פירות מוכנים שאותם תוכלו לשלוח בדיוק כפי שהם. אך האם במגשים האלה יהיו פירות שפחות יתאימו למי שיקבל את המגש? מאוד יכול להיות שהתשובה לשאלה הזו תהיה תשובה חיובית. לכן מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לרכוש עבור האנשים שקרובים אליכם מגש עם פירות שמתאימים להם. תנסו למצוא פירות שהם אוהבים, כאלה שאולי יהיה להם חיבור זה עם זה בראייה כוללת.

 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?