הקסם של המטבח היפני – אצלכם בסלון

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

מי לא אוהב את המאכלים המדהימים של המטבח היפני? כולנו אוהבים סושי עם דג סלומון טרי, רולים פיקנטיים ותוססים, לחמניות באן ממולאים בבשר איכותי ומשובח ועוד המוני מטעמים מופלאים שקיימים רק במטבח היפני. אז למה לא להביא את הקסם הזה לתוך הבית, לחוויה מדהימה של ניחוחות ומטעמים נהדרים! הזמינו עכשיו שירותי שף פרטי עד הבית ואנחנו נבטיח לכם חוויה קולינרית עם מיטב המאכלים המסורתיים והחדשניים של המטבח היפני!

למה להזמין שף עד הבית?

כולנו חוגגים את ימי ההולדת שלנו ושל הקרובים שלנו בדרכים שונות ומשונות, כל אחד לפי העדפותיו. יהיו שיעדיפו לבלות את הערב בסרט טוב, במסעדה יוקרתית, בסוף שבוע במלון מעבר לים ועוד. יהיו כאלה שירצו לשמור את הנוחות שלהם בבית, ובמקום לצאת החוצה – להזמין אוכל הטוב וכל הכיף עד הבית! אז הם בוחרים להזמין שף פרטי עד הבית. כולם מכירים שמזמינים שף של מנות בשר מיוחדות, אך לאוכל היפני יש סטינג שונה ואפיונים מיוחדים שרק בו הם קיימים ולא בשום מטבח או צורת הכנת אוכל אחרת. זה הזמן להזמין מאסטר שף פרטי המומחה במטבח היפני אליכם למטבח שיכין עבורכם את המנות האהובות והמיוחדות במיוחד בשבילכם – תענוג לחיך וחוויה בלתי נשכחת!

מסעדת הבית הפרטי שלכם – מה בתפריט?

המאסטר-שפית המומחית שלנו תוכל להגיע עד אליכם ולהכין לכם אוכל יפני מסורתי, אותנטי וגם חדשני עם נגיעות מתרבויות ומטבחים אחרים מן העולם. התפריט שלנו מגוון ביותר, תוכלו למצוא בו את כל מאכלי המפתח של התרבות היפנית, ומעבר לכך.

יש לנו, בין היתר, את המנות המבטיחות הבאות – סושי איכותי וטרי עם מגוון של מילויים עשירים בשלל צבעים על פי בחירתכם; דים סאם (גיוזה) ממולאות עם בשר או מנות צמחוניות, נודלס במבחר סגנונות והקפצות שונות, שיפודים יפניים, גריל יקיטורי, ראמן -בורגר צמחוני או בשרי לבחירתכם, לחמניות באן רכות ועדינות במיוחד עם מילויים בשריים וצמחוניים לבחירתכם, אוקונומיאקי – שזה בעצם פנקייק יפני אותנטי, רול העשוי מדפי אורז ממולאים בתוספות ומילויים תוססים במיוחד ועוד המון מנות שרק אנחנו יודעים לעשות!

מבטיחים לכם איכות בלתי מתפשרת

כל המנות שלנו מוכנות בו במקום מחומרי הגלם האיכותיים, הטריים והטובים ביותר, תוך הקפדה על העשייה ברמה מקצועית וחדה במיוחד אצלכם במטבח. אנו נשמח להביא את הקסם של יפן אליכם הביתה ולהראות לכם איך אוכל יפני אמיתי נראה מקרוב!

אז אם אתם מעוניינים להזמין שף פרטי המומחה במטבח היפני עד הבית – הגעתם למקום הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתרווח בביתכם בהנאה וברוגע ולהנות מהניחוחות המטריפים ומשיכרון חושים שהמנות המיוחדות שלנו יציפו בכם מהמטבח. בסוף הערב המטבח שלכם יהיה מסודר ונקי לגמרי מבלי שתעשו דבר. כאן מבטיחים לכם חוויה יפנית אותנטית וקסומה לכל אירוע חגיגי שלכם!

 

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?