הפרחים ששותפים לכל אירוע מרגש בחיים

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

אין כמעט בית בישראל שנכנסים אליו ולא רואים בו זר פרחים צבעוניים, טריים ויפים. משלוחים של פרחים הם המשלוחים הנפוצים והפופולריים ביותר שקיימים והם מתאימים בכל סוג של אירוע – משמח או עצוב כאחד. זר פרחים יכול להיות מתנה נהדרת שמצביעה על מחשבה ותשומת לב בכל רגע בחיים ובכל נקודת ציון משמעותית.

 

למה לשלוח דווקא פרחים?

אפשר בעצם לומר שלא תמיד חייבים סיבה או תירוץ למשלוח של פרחים ולפעמים אפשר רק לרצות לשמח מישהו וזר הפרחים בהחלט יעשה את העבודה. יהיה זה מאד מפתיע כשתישמע דפיקה בדלת ומאחוריה יעמוד שליח עם זר צבעוני שמריח טוב ועם כרטיס ברכה שמישהו שלח בהפתעה. מי שמתגורר במודיעין והסביבה ויכול לקנות פרחים לאירועים בשושי רגעים של פרחים ולהיות בטוח שהזר יגיע בזמן, שיש מבחר גדול של פרחים מכל הסוגים ושיש עובדים מקצועיים שיוכלו לייעץ או לעזור בכל מה שצריך. אין ספק שההודיה לא תאחר להגיע.

 

מתי נהוג לשלוח פרחים?

כל אירוע, משמח או עצוב, אישי או מקצועי, חברי או משפחתי – הוא סיבה מספיק טובה למשלוח זר פרחים – יום הולדת, לידה של תינוק, החלמה לאחר מחלה ארוכה, קידום בעבודה, חג, כאמור גם ללא סיבה כאשר בסך הכל רוצים לשמח מישהו ולהראות מחשבה ותשומת לב כלפיו וכן, גם אירועים פחות משמחים יכולים להיות מתאימים למשלוח של זר פרחים – ניחום אבלים או ליווי של קרוב משפחה בעת טיפולים רפואיים. יש אנשים שרוצים להראות שהם חושבים על אחרים ואין להם איך לעשות את זה, בעיקר אם הם מתגוררים רחוק ולא יכולים לעזור, להושיט יד או להשתתף בשמחה – עבורם קניית פרחים לאירועים בשושי רגעים של פרחים תהיה הדבר הנכון וללא ספק מי שיקבל את המשלוח ישמח ויידע שיש לו חברים טובים שאוהבים אותו מאד.

 

סוגים שונים של פרחים וזרים

העולם של שזירת פרחים והכנת זרים נחשב למגוון ומעניין ויש לא מעט סוגים של פרחים או זרים. זרים שמיועדים לכלה ביום החתונה, למשל, יהיו שונים לגמרי במראה שלהם מזרים ששולחים למישהו לכבוד יום ההולדת שלו וכמובן שזר שמיועד להלוויה גם כן ייראה שונה ויהיה ברור שזה הייעוד שלו. יש בישראל גם אינספור סוגים של פרחים בצבעים שונים, ריחות או מאפיינים ייחודיים וצריך להיות איש מקצוע של ממש על מנת לדעת ולהבין איך יהיה הכי נכון לשלב בין כמה פרחים שונים לכדי זר שיהיה יפה, מקורי, צבעוני ומלא חיים. ברגע שמזמינים מחנות אמינה, ותיקה, מוכרת ומקצועית אפשר להיות בטוחים שהעובדים בה יידעו בדיוק אילו פרחים יהיו נכונים ומתאימים ואילו פרחים יהיה הכי כדאי לשלב. התוצאה – זר מרהיב ביופיו שיעלה חיוך על הפנים של כל אחד שיקבל אותו.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?