דוכני מזון לאירועים – איך הופכים דוכנים לאטרקציה בכל אירוע

תוכן עניינים
קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית

במהלך השנים, ככל שעולם האירועים גדל והשתכלל, כך נעשים ניסיונות להכניס בו דברים חדשים ויוצאי דופן. דברים שיכולים להפוך כל אירוע לחווייתי ומיוחד. אלו יכולות להיות אטרקציות והפעלות ואלה יכולים להיות דוכני מזון מיוחדים.

בדרך כלל, היה נהוג באירועים, בוודאי פרטיים או עסקיים, להשתמש בשירותי קייטרינג בסיסיים. קרי שירות של הגשה באמצעות מלצרים או מזנון אליו באים האורחים בשביל להגיש לעצמם. עם השנים זה השתנה. היום אנחנו יכולים למצוא אירועים רבים הכוללים בתוכם גם או רק דוכני מזון.

המשמעות של דוכני מזון לאירועים היא, שאנחנו יכולים לייצר בתוך מתחם האירוע, אזורים שונים בהם מוצבים דוכנים המגישים סוגים שונים של מאכלים ומשקאות, אפשר שבדוכנים אלו יגישו אוכל מוכן או שהצוות במקום יכין אותו מול עיניי האורחים. אפשר להשתמש בדוכנים לצד שירותי קייטרינג רגילים ואפשר במקומם (כך נהוג למשל באירועים מסחריים, תרבותיים ואחרים).

קייטרינג

 

איך מארגנים דוכני מזון לאירועים

בשביל להבין איך מארגנים ובוחרים דוכני מזון לאירועים, או דברים יותר ספציפיים כמו למשל, עגלות קפה לאירועים, עלינו להבין תחילה איך זה בנוי ומה נדרש לשם כך.

במתחם האירוע, אנחנו יכולים לקבוע מקומות מסוימים בהם יוצבו דוכנים, זה לצד זה או במרחק מסוים זה מזה. בדוכן יעבוד הצוות המפעיל שלו, כשלעזרתם כל האמצעים והכלים הנדרשים, בשביל להכין ולהגיש את המנות השונות. האורחים יכולים לעבור מדוכן לדוכן, על פי בחירתם ורצונם, ולבחור מה לאכול. ליד כל דוכן צריך לדאוג, שיהיו את כל האמצעים הנדרשים בשביל שהוא יוכל לפעול בצורה נכונה, מקצועית ובטוחה.

ניתן למצוא מגוון רחב של דוכני מזון לאירועים, החל מדוכנים המציעים סוגי בשרים שונים, עם או בלי תוספות, עם או בלי לחמים ופיתות או סלטים. המשך במנות פתיחה כמו עלי גפן, קובה, פלאפלים, סלטים סושי, כריכים ועוד, וכלה בקינוחים מסוגים שונים. לצד דוכנים אלו אפשר למצוא גם דוכני שתייה, עגלות קפה לאירועים ועוד.

ניתן להחליט האם הדוכנים יפעלו רק בשלב מסוים של האירוע (באירועים פרטיים, לדוגמא, נהוג להפעיל אותם בשלב קבלת הפנים), או במשך כל האירוע (למשל, אם הם באים במקום שירותי קייטרינג רגילים).

איך בוחרים דוכני מזון לאירועים?

כל מי שמעוניין לארגן אירוע פרטי או אחר, צריך לשאול את עצמו איך דוכני מזון יכולים להשתלב, ואיזו כמות יכולה להתאים לאירוע שלו. התשובות יהיו בהתאם לאופי וסוג האירוע, כמות האורחים, משך הזמן שהאירוע אמור להימשך וכמובן גודל המקום. חשוב שהדוכנים יוצבו במקום נוח, זמין ונגיש, וכמובן גם במקום בטוח לשימוש.

מעבר לכך, צריך להחליט אילו מאכלים יכולים להתאים לאירוע, על פי הקונספט שלו וכן על פי האורחים שאמורים להתארח בו. כך אפשר יהיה להציע מנות שהם יוכלו להתחבר וליהנות מהם.

שרון פריזל
שרון פריזל

אנו מספקים שירותי קייטרינג מקצועיים ומותאמים אישית, עם דגש על איכות, טריות ויצירתיות. הצוות שלנו, הכולל שפים מוכשרים ומומחי אירועים, עובד במסירות כדי להבטיח שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת מותאמת אישית
שפים? רוצים לפרסם את עצמכם באינדקס שלנו?